Toon posts:

Ladingen en ladingen referals

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je ziet soms van die mensen die bij een p2s bedrijf echt honderen, zelfs duizenden ref's hebben!

Mijn vraag, hoe is het mogelijk zo'n onwijs aantal te bereiken?

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
met zo'n paid4surf samenvattingsite meestal

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van Bepaid bij de top50, staat op de nr. 1 een gast die heeft er 20723 (!!!)

Dat kan niet alleen met een samenvattingssite hoor.... zouden die sites als refercentral.com etc ook werken?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
volgens mij zijn dat lui die als een van de eersten lid zijn geworden. Niemand kende het en iedereen gaat zich dan aanmelden via die 'eerste' personen..
Zo'n verhaal stond hier laatst van iemand van dit forum. Hij had iets van 20000 refferals bij Alladvantage..

Verwijderd

Ik ben ook wel eens een site tegen gekomen (ik weet niet meer waar) waar je iets mocht downloaden, MITS je je aanmelde bij Alladvantage, via zijn referral.
Tja, dat schiet ook lekker op natuurlijk.

Verwijderd

Hier kan ik wel een woordje over meepraten, want ik heb bij 7 programma's meer dan 1000 (in)directe referrals.
Het heeft niets met het moment van aansluiten te maken, maar met de referrals die je hebt. Als zo'n referral een heel erg druk bezochte website heeft over een ander onderwerp en dit er even bij zet dan kan het heel snel gaan.
Ik heb diverse van zulk soort mensen in mijn downline. Daar moet je wel wat moeite voor doen, want spammen mag niet.
Pagina: 1