TV merk Jubilee: wie kent dit en kan helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 574 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

  • avdg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Wie weet hoe je de kanalen kunt instellen op een Jubilee toestel (achterop staat type TV386TV en made in EEC).
Met de bijgeleverde afstandsbediening kom ik niks verder: alle knopjes geprobeerd, gelijkertijd indrukken etc.
zie plaatje van de ab op http://www.avdg.nl/beeldjes/jubilee-ab25k.jpg

Ook op internet kan ik niks vinden over dit vage merk... volgens mij is het gewoon Philips maar dat helpt niks :(

Wie helpt??????

https://www.avdg.nl


Verwijderd

volgens mij philips
probeer eens op dat pijltje wat in ruitje wijst te drukken
volgens mij open je hiermee het zendergeheugen dan moet je de gewenste kanalen op de gewenste voorkeuzetoetsen zetten
en het geheugen weer sluiten
hoop voor je dat dit werkt

  • avdg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
ja dat pijltje in ruitje doet dus niks...

https://www.avdg.nl


  • aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
ziet eruit als een universele afstandsbediening. heb je het ding nieuw zo gekocht of tweedehands ofzo?

bij bijna alle tv's kan je de kanalen afstellen op het toestel zelf. wat voor knopjes zitten daar allemaal op?

  • PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59
Jubilee, is volgens mij phillipos kloon,
en anders post ff een paar pics van de knopjes, dn weten we ook of je via het menu moet doen of persee via de ab...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.


  • Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:27

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->AV

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve


Verwijderd

Meende dat ze die dingen af en toe bij Blokker verkocht hebben....

  • Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op woensdag 06 februari 2002 12:12 schreef avdg het volgende:
Wie weet hoe je de kanalen kunt instellen op een Jubilee toestel (achterop staat type TV386TV en made in EEC).
Met de bijgeleverde afstandsbediening kom ik niks verder: alle knopjes geprobeerd, gelijkertijd indrukken etc.
zie plaatje van de ab op http://www.avdg.nl/beeldjes/jubilee-ab25k.jpg

Ook op internet kan ik niks vinden over dit vage merk... volgens mij is het gewoon Philips maar dat helpt niks :(

Wie helpt??????
Koop dan ook een fatsoenlijke tv Sander >:)

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|


  • avdg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Nah op de _geleende_ TV zitten 4 knopjes: aan/uit, selectieknopje voor volume en kanalen, een -knop en een +knop. Daar kun je dus net niks mee. De afstandbediening lijkt idd universeel, maar je moet er toch wat mee kunnen :?.


N.B. Goeie reply Menno: de hele post quoten en een paar constructieve woordjes toevoegen, ik zeg parima >:)

https://www.avdg.nl


  • Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op donderdag 07 februari 2002 00:30 schreef avdg het volgende:

N.B. Goeie reply Menno: de hele post quoten en een paar constructieve woordjes toevoegen, ik zeg parima >:)
You've got a point :D

Normaliter zou het met de CP toets gaan althans.. ware het niet een universele ab... Als je de CP toets wat langer ingedrukt houd mischien dat dat wat doet ?

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|


  • avdg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
mjaa maar dat ding is zo vaaaaaag... de C/P-toets (met het gele driehoekje naar rechts) is meer contrast en de knop met -/-- (met driehoekje naar links) is minder contrast. GRRRRRR.

https://www.avdg.nl


  • Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04-2025
Die afstandsbediening is 100% zeker een Philips AB. De TV van m'n oma heeft hetzelfde design AB, maar met wat meer en andere knopjes, die is 12 jaar oud. Dus deze TV is waarschijnlijk rond de 13, 14, 15 jaar oud.

De Philips code voor IR ABs (RC5) werkt redelijk algemeen op heel veel TVs, dus het is niet onmogelijk dat de AB niet origineel bij de TV hoort, en dan is het voor de minder vaak gebruikte functies als zenders instellen altijd maar afwachten of ze werken.

Ik heb zelf ook een Philips TV met non-originele AB.

Edit: aangezien je zegt dat sommige knopjes op de AB andere dingen doen dan erop gedrukt is, lijkt het me 80% zeker dat het neit de goede AB is.
Pagina: 1