Toon posts:

Vreemde monitor, die IIyama Vision Master

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een 19" IIyama Vision Master Pro 452. vanaf die tijd rare dingen op en met scherm. Het scherm is om de 10-15 minuten uit het midden gezakt en verschuift dan naar links. ff bijstellen en opgelost, zou je denken. Maar niets is minder waar, naar een tijdje weer hetzelfde. Drivers voor scherm zijn geinstalleerd.

Tevens krijg ik in IE rare verschuivingen in het beeld. Dit lijkt te komen door een te hoge contrast.

Met mijn oude scherm had ik deze problemen allemaal niet.

Help, hoe kan dit? Vooral het eerste probleem irriteert me enorm, vooral omdat het scherm pas nieuw is! |:(

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

fabrieksfout, maak aanspraak op je 3 jaar garantie
we hadden hier twee pro 451's met zelfde ongeveer

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Het kan erger...

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 15:22 schreef Phruster het volgende:
Het kan erger...
:? Vertel?

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 15:32 schreef Patrickje het volgende:

[..]

:? Vertel?
... effe de search gebruiken, je ziet vanzelf om welk topic het gaat ;)....

Verwijderd

'tis wel een heel andere monitor, maar goed:

Af en toe wordt hij opeens zwart, paar seconden, steeds verschillend. Zit je bijvoorbeeld met cs op een belangrijk moment, 1 v 1, en wordt het opeens zwart als je de ander voorbij zit lopen... >:)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt freddifish,

Je hebt gelijk. Ik heb IIyama gebeld en ze hebben gelijk een afspraak gepland om de monitor op te halen en te repareren. Ze zeiden gelijk al dat er dan met de geheugenmodule (die de instellingen vasthoud) iets aan de hand was.

toppie....*D

Verwijderd

hmmz, goed service... van Sony kan je dat niet zeggen.
Pagina: 1