Ik heb het nog niet gebruikt, maar beschouw het voorlopig als volkomen onzinnig.
Allereerst draait Java al in .NET in de vorm van J#. Hierdoor kunnen oude J++ gebruikers makkelijk overstappen op .NET. De libraries die gesupport worden zijn volgens mij 1.1.5 oid, in ieder geval volkomen antiek.
De conversie van de taal Java naar C# is verder helemaal niet spannend omdat C# vrijwel een superset is van Java. Je moet alleen enkele directe links met de code-libraries goede oplossen zoals bijvoorbeeld Serializable, Cloneable en de klasse varianten van primitieven. Het converteren van Java-bytecode is in principe precies hetzelfde verhaal.
Merk trouwens tussendoor even op hoe achtelijk de strategie van Microsoft is. Een tijdje geleden kondigen ze aan dat in hun fantastische multi-language .NET ook Java ondersteunt zal worden (althans, wederom een zwaar verbouwde versie) en dat de libraries geport zijn naar .NET. Nu kondigen ze echter weer een transformatie-tooltje aan wat Java omzet naar C#

.
Voor serieuze projecten is dit verder volkomen kansloos. Het lijkt mij buitengewoon sterk dat ze om kunnen gaan met libraries in 1.2 of hoger. Dat zou namelijk ontzettend veel en ontzettend lastig werk zijn. Denk daarbij bijvoorbeeld eens aan Swing, JDBC, RMI, Corba, New IO, Java 2D, JAXP enzovoorts. Kansloos!

.
Het is dus gewoon een uitermate doorzichtige stunt waarin ze proberen om .NET als ultiem platform in de markt te zetten, waarop je nu zelfs al je Java applicaties kunt draaien. Iedereen die echter met recentere versies van Java heeft gewerkt zal hier zo doorheen prikken.
Overigens nog even over de gegeneerde code: omdat C# een superset is van Java wil je waarschijnlijk ook elementen uit die superset gebruiken. Bij een automatische conversie zal dit nooit echt goed gebeuren en houd je dus altijd onprettige code over op veel plaatsen.
Kortom: voor professioneel gebruik lijkt het mijn niet zinvol (maar ik moet zeggen dat ik het nog niet gezien heb). Voor een beetje gepruts in oude versies van Java kan je het wellicht gebruiken, maar ik betwijfel ten zeerste of het daarvoor wel zinvol is.