Toon posts:

Een paar vragen over de casema (kabel dus) modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar vraagjes over de (Deltakabel :r ) modem van casema...op de achterkant bevind zich een 4-tal dip-switch achtige uh..stwitches...daarboven staat met dikke koeieletters geschreven: 'BAUD RATE' what da hech does this mean?? Ik kom er echt niet uit...ene, kan je deze *&#@!~% brakke modempies geen schop onder de kont geven mbv software/hardware/tweaks ofo? 'k word een beetje moe van met 3 kbps downen...wie helpt me voorkomen dat ik dit zielige, lelijke en vooral erug traaaaaage modempie iets aan doe?? ARGH!!!!!!

bij de weg, waar kan je zien hoeveel/welke (KABEL)internetproviders zich in jou woonomgeving bevinden??

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

dit moet je doen met de directeur van KCMA

Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net2/smileyshot2.gif

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
De baudrate heeft te maken met de snelheid waarmee het modem communiceert. Vroeger werd de snelheid van telefoonmodems ook in baud aangegeven. Pas toen de baudrate gelijk bleef, maar de datastroom groeide (dankzij nieuwe technieken) werd de snelheid in K aangegeven. (Correct me if I'm wrong)

Het zal dus te maken hebben met de snelheid waarmee het modem met je provider communiceert.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Ach ja de beroemde dips van het demosmodem, je kunt ze allemaal naar boven zetten of allemaal naar beneden, maar het maakt geen fluit uit.

Als je nu 3kb moet je tevereden zijn dit is wat er gemiddled met dat modem gehaald wordt.