Een tijdje geleden had ik commandos 2 op m'n pc gezet en alles werkte goed. Na een nieuwe windows-installatie wilde ik het gevalletje er weer opzetten, maar toen kapte hij er bij cd2 mee omdat ik teveel programma's aan had staan (heel dom ja). Dus ik de-installeer commandos2 en wil hem weer installeren, maar dat lukt dus niet. Als ik nu de eerste cd erin doe krijg ik het "Commandos 2: Men of Courage Setup Maintenance program" voor m'n neus. Daar kan ik alleen maar Modify, Repair en Remove als opties kiezen. Dat wil ik niet. Ik wil hem schoon installeren. Setup denkt dus dat commandos 2 er nog op staat. Heel vaag, want ik heb alles verwijderd wat er nog van over was: register-sleutels en een map die nog op de harde schijf stond.
Als ik remove druk en setup weer opstart krijg ik hetzelfde scherm ervoor. Als ik modify of repair doe, dan installeert hij de hele handel in C:\Windows (???). Maar daarna kan ik hem niet spelen. Ik gebruik windows xp en heb de officiële commandos 2 cd's.
Als ik remove druk en setup weer opstart krijg ik hetzelfde scherm ervoor. Als ik modify of repair doe, dan installeert hij de hele handel in C:\Windows (???). Maar daarna kan ik hem niet spelen. Ik gebruik windows xp en heb de officiële commandos 2 cd's.