"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik vrees toch echt van niet, zonder ze open te hebben. En ook al heb je ze open lijkt het me sterk om die windows dan opdracht tot printen te geven...
RazorBlade ging mij laatst op ICQ spammen dat ik naar een PHP gegenereerd docje moest kijken die een .DOC had uitgelezen en dus HTML ging uitspugen. Zo kun je het eventueel wel oplossen lijkt me... of dat met .PDF ook kan, denk ik niet, maar die Word files is dus wel een optie misschien.
HTH
RazorBlade ging mij laatst op ICQ spammen dat ik naar een PHP gegenereerd docje moest kijken die een .DOC had uitgelezen en dus HTML ging uitspugen. Zo kun je het eventueel wel oplossen lijkt me... of dat met .PDF ook kan, denk ik niet, maar die Word files is dus wel een optie misschien.
HTH
Tnx voor je replyOp woensdag 06 februari 2002 10:44 schreef willem169 het volgende:
Ik vrees toch echt van niet, zonder ze open te hebben. En ook al heb je ze open lijkt het me sterk om die windows dan opdracht tot printen te geven...
HTH
Heb je enig idee hoe ik dat met die word documenten zou kunnen aanpakken?
Automatisch een macro laten lopen die het document uitprint zal niet gaan omdat die documenten beveiligd zijn (tegen lezen/schrijven)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ehm, je kunt de .DOC files ook niet lezen? Dan houd het op vrees ik. Ik bedoel, ze zijn niet voor niets protected.Marv:
Tnx voor je reply
Heb je enig idee hoe ik dat met die word documenten zou kunnen aanpakken?
Automatisch een macro laten lopen die het document uitprint zal niet gaan omdat die documenten beveiligd zijn (tegen lezen/schrijven)(daarom is het niet mogelijk de documenten om te zetten naar een html pagina die wel makkelijk te printen is... html beveiliging is namelijk niet zo super
)
Toch ?
Je kunt ze wel lezen. Het enige wat niet kan is wijzigen. Het zijn namelijk formulieren, en de mensen mogen niet even hun eigen velden gaan toevoegenOp woensdag 06 februari 2002 14:52 schreef willem169 het volgende:
[..]
Ehm, je kunt de .DOC files ook niet lezen? Dan houd het op vrees ik. Ik bedoel, ze zijn niet voor niets protected.
Toch ?
De beveiliging zorgt er dus voor dat je niet kan wijzigen, en hierdoor kun je ook geen macro's uitvoeren.
Ze zijn dus wel te lezen... en dan is het dus mogelijk een directe print te maken vanuit internet explorer?
Iemand nog een ideetje om die Word documenten naar de printer te kunnen sturen vanaf een webpage?
Hier zeg je toch echt :
Automatisch een macro laten lopen die het document uitprint zal niet gaan omdat die documenten beveiligd zijn (tegen lezen/schrijven)
Dat het Word bestand is beveiligd tegen lezen... maar goed
Je kunt dus met PHP en een plugin een Word document uitlezen en (dmv XML?) uitpoepen in HTML, en dat kun je vervolgens best printen ja.
papa_duck heeft daar wel een en ander aan info voor je.
HTH
Je kunt dus met PHP en een plugin een Word document uitlezen en (dmv XML?) uitpoepen in HTML, en dat kun je vervolgens best printen ja.
papa_duck heeft daar wel een en ander aan info voor je.
HTH
Verwijderd
en er A4 gifs/tiffs/pngs/etc. van genereren? - als je ze toch niet mag veranderen ;-)
doc > php (> xml) > html = toch weer html...
of zeg ik nu iets heel doms?
doc > php (> xml) > html = toch weer html...
of zeg ik nu iets heel doms?
Op donderdag 07 februari 2002 11:56 schreef willem169 het volgende:
Hier zeg je toch echt :
Bedoelde natuurlijk schrijven/opslaan/wijzigen whatever... lezen mag natuurlijk wel...
Tnx voor de verdere info
PDF2HTML is wel mogelijk hoor 
Google kan het ook tenslotte
net als DOC2HTML
Google kan het ook tenslotte
net als DOC2HTML
Pagina: 1