Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
die hoge refresh rate kan je monitor waarschijnlijk niet aan.
Die genereren elektrisch veld waardoor je monitor kan trillen.
Die lamp zorgt voor de trilling.
Kijk ook eens of je speakers nog goed zijn? Het kan dat de magnetische afscherming niet goed meer is.
Hier zou wat zinnigs moeten staan...
Anoniem: 44154
Iemand info?
Anoniem: 25511
ik dacht dat ze goed afgeschermd waren ,
iets verder gezet van me monitor en probleem is weg
mare als je de svga stekker uit je pc haalt
is het dan weg of blijft het dan ?
als het blijft ,hoef je volgens mij in elk geval niet verder te zoeken in de software
maar is het een externe storing
Screenshot?Op woensdag 06 februari 2002 12:04 schreef R1cksson het volgende:
Die trillingen heb ik ook, maar dan is het wazige eraan dat ze alleen 's avonds te zien zijn. Het zijn hele dunne kleine lijntjes van links naar rechts (of vice versa ofcourse) en ik word er gek van. Ik heb me erbij neergelegd, want ik krijg ze gewoon niet weg.
Iemand info?
Nu even serieus : Check je vga-kabel eens. Kijk of er geen speakers, ontvangers, zenders (mobieltjes dus ook), trafo's, versterkers in de buurt zijn.
Kortom : Zet je monitor eens ergens op de grond om te testen.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Hee twee mensen die je willen helpen!Op woensdag 06 februari 2002 12:04 schreef R1cksson het volgende:
Die trillingen heb ik ook, maar dan is het wazige eraan dat ze alleen 's avonds te zien zijn. Het zijn hele dunne kleine lijntjes van links naar rechts (of vice versa ofcourse) en ik word er gek van. Ik heb me erbij neergelegd, want ik krijg ze gewoon niet weg.
Iemand info?
Doe al je lampen overdag eens aan die je 's avonds ook aanzet. Kijk dan of je het ook hebt. Zoek dan de lamp uit die het veroorzaakt. Misschien kun je het zo oplossen.
(Het is meestal een halogeenlamp; de trafo dan)
Anoniem: 45932
[topic=403632/1/25]
:?:?:?:?:?:?:?:?
OUTerspace
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Daar zal het niet aan liggen..., die heb je meestal wel in de buurt van je monitor...Op donderdag 07 februari 2002 10:17 schreef OUTerspace het volgende:
Ik heb ook zoon logitech digitale draadloos ding
Kan trouwens ook komen door vervoer, ik weet niet of jij regelmatig met je monitor door het huis sleept, voor bijv. een LAN ??
Anoniem: 44031
Zie je je letters op en neer dansen soms?
Trilt je hele beeld als geheel?
Kan je een patroon zien? (Moet je ff die lege grijsblauwe desktop neerzetten)
Ik vermoed dat je het hebt over een Moiré-achtige afwijking die ik ook zie op m'n Iiyama 19", maar er is moeilijk iets zinnigs over te zeggen zo.
OUTerspace
dat slaat nergens op. als hij het niet aankan zie je helemaal niks, en als ie het wel aankan zie je het gewoon goed.Op woensdag 06 februari 2002 10:22 schreef wielhelm het volgende:
refresh rate dus lager zetten.
die hoge refresh rate kan je monitor waarschijnlijk niet aan.
lijkt mij ook dat het aan iets als een lamp (travo) ligt
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Anoniem: 44982
Anoniem: 27459
Anoniem: 23854
Dan zou het door vervoer kunnen komen, want elke keer als ik mijn monitor meesleep, is alles verplaatst als ik hem aanzet, en ook werden de trillingen bij mij (links onder) steeds erger!Op vrijdag 08 februari 2002 09:45 schreef OUTerspace het volgende:
Verder ga ik alleen naar lan's buiten mijn huis om.:-) OUTerspace