trillingen in mijn beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
eejz, ik heb soort trillingen in mijn beeld. Ik heb een riva tnt2 32mb Pci. Helaas dat laatste is F**k. Ik heb mijn refresh rate op het hoogste gezet, dat hij aan kan. Pleez rreply :'(

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:31

wielhelm

80/86 ST bladebladed

refresh rate dus lager zetten.

die hoge refresh rate kan je monitor waarschijnlijk niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Wizzard
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Mr.Wizzard

Brullen met die spullen

Ligt er geen trafo in de buurt van je monitor?
Die genereren elektrisch veld waardoor je monitor kan trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44031

Wat voor soort trillingen heb je het over? Kan je het iets duidelijker omschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritske
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 11:18

Fritske

'Knowledge' is power

Dat trillen heb ik ook. Maar dat komt alleen voor als ik de halogeen lamp op z'n hoogste stand zet.

Die lamp zorgt voor de trilling.

Kijk ook eens of je speakers nog goed zijn? Het kan dat de magnetische afscherming niet goed meer is.

Hier zou wat zinnigs moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk 'ns onder 'Moiré'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44154

Die trillingen heb ik ook, maar dan is het wazige eraan dat ze alleen 's avonds te zien zijn :? . Het zijn hele dunne kleine lijntjes van links naar rechts (of vice versa ofcourse) en ik word er gek van. Ik heb me erbij neergelegd, want ik krijg ze gewoon niet weg.
Iemand info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coensel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06-2021
Waar of niet, maar die trillingen heb ik ook in mijn beeld sinds ik een logitech cordless keyboard en muis gebruik, ik heb me er maar bij neergelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25511

ik had hetzelfde probleem met mijn cambridge woofer
ik dacht dat ze goed afgeschermd waren ,
iets verder gezet van me monitor en probleem is weg

mare als je de svga stekker uit je pc haalt
is het dan weg of blijft het dan ?
als het blijft ,hoef je volgens mij in elk geval niet verder te zoeken in de software :?

maar is het een externe storing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Op woensdag 06 februari 2002 12:04 schreef R1cksson het volgende:
Die trillingen heb ik ook, maar dan is het wazige eraan dat ze alleen 's avonds te zien zijn :? . Het zijn hele dunne kleine lijntjes van links naar rechts (of vice versa ofcourse) en ik word er gek van. Ik heb me erbij neergelegd, want ik krijg ze gewoon niet weg.
Iemand info?
Screenshot? :Y)

Nu even serieus : Check je vga-kabel eens. Kijk of er geen speakers, ontvangers, zenders (mobieltjes dus ook), trafo's, versterkers in de buurt zijn.

Kortom : Zet je monitor eens ergens op de grond om te testen.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-11-2024
Op woensdag 06 februari 2002 12:04 schreef R1cksson het volgende:
Iemand info?
Hee twee mensen die je willen helpen! *D

Doe al je lampen overdag eens aan die je 's avonds ook aanzet. Kijk dan of je het ook hebt. Zoek dan de lamp uit die het veroorzaakt. Misschien kun je het zo oplossen.
(Het is meestal een halogeenlamp; de trafo dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 21:39
meot je niet zovel tegen je tafel aan schoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45932

Daar heb ik ook last van... Maar dat blokje is van mijn kabel af geknipt... Dat moest helaas wel:
[topic=403632/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ik heb mijn boxies ff wat verder weggezet, maar die kleine trillinkjes zitten er nog wel. Kan dit ook komen doordat ik oude drivers heb??? Verder is mijn lamp ook verder eg. Ik heb ook zoon logitech digitale draadloos ding. Ik hoop er weer een goed antwoord uit te halen
:?:?:?:?:?:?:?:?:?
OUTerspace

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 07 februari 2002 10:17 schreef OUTerspace het volgende:
Ik heb ook zoon logitech digitale draadloos ding
Daar zal het niet aan liggen..., die heb je meestal wel in de buurt van je monitor...

Kan trouwens ook komen door vervoer, ik weet niet of jij regelmatig met je monitor door het huis sleept, voor bijv. een LAN ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je nou 'ns wat duidelijker probeert te maken over wat voor soort trillinkjes je het hebt?

Zie je je letters op en neer dansen soms?

Trilt je hele beeld als geheel?

Kan je een patroon zien? (Moet je ff die lege grijsblauwe desktop neerzetten)

Ik vermoed dat je het hebt over een Moiré-achtige afwijking die ik ook zie op m'n Iiyama 19", maar er is moeilijk iets zinnigs over te zeggen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:32

xces

To got or not to got..

Mjah ik heb ook trillingen in mijn beeld als ik in de discotheek sta te werken waar ik lightjockey ben.. Of het van het elektrish veld is of van de bass, da week ook nie.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ik hebvan die trillingen die telkens naar boven gaan. De letters blijven gewoon staan, maar je ziet ze een beetje bewegen door de trillingen. Verder ga ik alleen naar lan's buiten mijn huis om.:-) Dus verder weet ik het ook niet meer
:?
OUTerspace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Op woensdag 06 februari 2002 10:22 schreef wielhelm het volgende:
refresh rate dus lager zetten.

die hoge refresh rate kan je monitor waarschijnlijk niet aan.
dat slaat nergens op. als hij het niet aankan zie je helemaal niks, en als ie het wel aankan zie je het gewoon goed.

lijkt mij ook dat het aan iets als een lamp (travo) ligt

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"trillingen die telkens naar boven gaan"... :?

Sterkte ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44982

Het kan ook een geheugenconflictje van je videokaart met iets zijn, raar maar waar, op mn werk is hierdoor 2 keer onnodig een monitor vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27459

Bij mij werd dit verholpen door mijn speakers ergens anders neer te zetten... Of ergens ee travo inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23854

Zelf heb ik het sinds kort ook. Het beeld trilt horizontaal wat heen en weer (lijkt een beetje op hetzelfde wat je ziet als je je GSM vlakbij je scherm houdt terwijl je gaat bellen of vlak voor je gebeld gaat worden). Ik probeer ook maar te achterhalen wat het is, maar ik kan er niet achter komen. Er is bij m'n setup niets veranderd en er lijkt geen regelmaat in het verschijnsel te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 08 februari 2002 09:45 schreef OUTerspace het volgende:
Verder ga ik alleen naar lan's buiten mijn huis om.:-) OUTerspace
Dan zou het door vervoer kunnen komen, want elke keer als ik mijn monitor meesleep, is alles verplaatst als ik hem aanzet, en ook werden de trillingen bij mij (links onder) steeds erger!
Pagina: 1