Toon posts:

[CS] Smoke Lag verhelpen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch ook zo vaak last van smoke lag bij Counter Strike. Zodra ik door smoke van een smokegrenade heen loop zakt me fps naar 15/20 :( . Ik heb gehoord dat hier tweaks voor zijn (scriptjes) die de smoke minimaal kunnen maken en zo dus ook de daling van fps kunnen voorkomen. CS draait bij mij al op openGL en D3D zuigt enorm bij mij, dus hier graag geen reacties over.

Verwijderd

idd dat heb ik ook maar kan er wel mee spelen hoor.
alleen als (en ik zeg als) je er echt doorheen moet is het vrij vervelend. Ik weet verder niet of je dat ook op kunt lossen

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-11 17:07
Je hebt iets van smokegrenda_0 en smokegrenade_1 ensmokegrenade_2

elk met hun eigen kwaliteit/load op je videokaart, maar ik weet niet op dat pcies het command ervoor was.. Search eens..

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Topicstarter
jawel.. zou moeten kunnnen. Ik heb namelijk van mensen gehoord dat er met behulp van console instellingen e.d (of scrippie :) ) de smoke verminderd kan worden tot een neveltje. Dat kleine beetje nevel zou dan geen lag meer opleveren

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

da's toch lullig, dan kan je nooit een smoke gebruiken, want dan heeft dat geen effect meer

...

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Zet in je config, of tik in je console:

fastsprites 3

Geloof dat dat de minste fps daling veroorzaakt :)
Als dat hem niet is, experimenteer even met de waardes 0 t/m 3 dan. Dit command veranderd de "samenstelling" van je rook ('t ziet er anders uit)

Succes!

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

Topicstarter
fastsprites is geloof ik voor de rook die van de muur afkomt als je er op schiet. Heeft volgens mij geen bal met smokegrenades te maken :?

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 10:21 schreef darkmarc het volgende:
fastsprites is geloof ik voor de rook die van de muur afkomt als je er op schiet. Heeft volgens mij geen bal met smokegrenades te maken :?
jawel..

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Check maar eens ingame, heb het nl gechecked: als je een smokegrenade gooit en je typed fastsprites 3 in je console veranderd de rook van je smokegrenade wel degelijk :)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 23:14
alleen vervelend dat je dan niet meer door de smoke kan kijken terwijl dat met de gewone instellingen wel te doen is.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:40

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
inderdaad, het is in te stellen (ook gewoon ergens in het customize menu) maar je ziet dan alleen witte rook en geen halftransparante grijze rook meer.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1