Ik zoek zelf een kaart met prof. ruisverhoudingen, opt. out en liefst 24/96 ivm het mp3 via de PC op mijn hifi set spelen. het enige probleem is, ik wil ook directsound hebben, met enigszins fatsoenlijke acceleratie (dwz, niet minder dan 5% snelheidsverlies ten opzichte van de standaard Live performance ongeveer), EAX en al die zut kan me niks schelen, zijn toch maar voorgeselecteerde echo en reverb settings wat niks voorstelt.
Ik zat er aan te denken een 6Fire 24/96 te kopen, maar die 5 1/4 bay is zo onhandig, hangen er straks 2 TOSlinks en een interlink voorlangs mijn pc Bovendien betaal je zwaar voor die bay en de extra 5.1 support ga ik ook niet gebruiken.
De EWX 24/96 leek me ook wel wat, maar volgens mij is de DirectSound support compleet niet aanwezig. op zich wel logisch, maar toch.
Creative is voor mij echt over, het feit dat de audigy semi 24/96 is, slechte drivers, een extra da-ad conversie voor optische uitgangen, problemen met VIA die nog steeds niet opgelost zijn (waar 2 ruzien hebben 2 schuld imho, ga toch eens om tafel zitten) en zo is er nog veel meer.
Ik hoop dat jullie mij ietwat op weg kunnen helpen, of mij terug in de realiteit kunnen schudden