Ik zit met het volgende probleem. Ik heb sinds kort een Chenming Kast (zwart-blauw) en ik ben voornemens, voordat ik alles overgooi van mijn ouwe kast naar die, even het één en ander te modden. Ook een window komt hierbij. Echter, door een slight aanpasing aan mijn kamer, komt mijn kast, met de kant waar het window zou moeten komen, tegen de muur te staan. Oeps, bij het indelen van mijn kamer niet bij nagedacht
Nu zijn er wel maniertjes te vinden om mijn case anders te plaatsen op mijn bureau of zow, maar dat maakt het er allemaal niet makkelijker of mooier op denk ik. Nu ben ik wel een beetje "out of ideeën". Heeft iemand nog tips hoe dit op te lossen? Ik neem aan dat ik niet de eerste ben die dit overkomt, aangezien ik er niets over in de search kon vinden.
Nu zijn er wel maniertjes te vinden om mijn case anders te plaatsen op mijn bureau of zow, maar dat maakt het er allemaal niet makkelijker of mooier op denk ik. Nu ben ik wel een beetje "out of ideeën". Heeft iemand nog tips hoe dit op te lossen? Ik neem aan dat ik niet de eerste ben die dit overkomt, aangezien ik er niets over in de search kon vinden.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.