[CM] Plaatsing kast maakt window onmogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 15:04

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb sinds kort een Chenming Kast (zwart-blauw) en ik ben voornemens, voordat ik alles overgooi van mijn ouwe kast naar die, even het één en ander te modden. Ook een window komt hierbij. Echter, door een slight aanpasing aan mijn kamer, komt mijn kast, met de kant waar het window zou moeten komen, tegen de muur te staan. Oeps, bij het indelen van mijn kamer niet bij nagedacht ;)

Nu zijn er wel maniertjes te vinden om mijn case anders te plaatsen op mijn bureau of zow, maar dat maakt het er allemaal niet makkelijker of mooier op denk ik. Nu ben ik wel een beetje "out of ideeën". Heeft iemand nog tips hoe dit op te lossen? Ik neem aan dat ik niet de eerste ben die dit overkomt, aangezien ik er niets over in de search kon vinden.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 07:05
zet je monitor tegen de muur en je kast op de plek van de monitor, kheb de kast ook op bureau staan, anders zag ik ook geen window meer.

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen je hele kamer weer om te gooien, zodat je je raapje wel ziet...

Verwijderd

LOL eergister hiero ook me kamer omgegooid maar gelukkig geen dwarsliggende windows waardoor het versleep weleens voor nix had kunnen zijn :+

Maar goed andere kant van je bureau geen optie?

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 09:30 schreef Tha_Flea het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen je hele kamer weer om te gooien, zodat je je raapje wel ziet...
Nou, vind je het erg. :)
Kben nu blij met de indeling, alles staat nu mooi en alle kabels in gootjes en de hub mooi weggewerkt. kwas niet van plan iets aan mijn kamer nog te veranderen.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 09:35 schreef InSaNe400 het volgende:

Maar goed andere kant van je bureau geen optie?
Heb ik inderdaad ook aan gedacht. Maar ik heb een hoekbureau. In de hoek heb ik dus mijn dagelijks-gebruik PC staan. In de andere hoek komt mijn servertje te staan(nu nog tijdelijk ergens anders). Ik vind het juist wel mooi dat mijn PC dus in die hoek staat omdat je dan het minst krap zit, snap je? Dus eigenlijk wil ik daar niet aan. ;)

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024
Tja, op de plek waar mijn compie staat, komt hij ook niet echt tot 'nut' om er naar te kijken... Het is meer voor LANparty's IMHO. Hij staat bij mij ergens ver onder m'n bureau. En als ze er naar vragen hiero, dan 'show' ik hem wel. :)

Om je computer nou zo opsteld dat je er alleen maar op zit te 'kwijlen' als je ernaar kijkt, vind ik nou ook ietsje(pietsje) overdreven ;)

Maar ja, als je dat toch wilt, kan je ff een plaatje scoren van hoe je kamer er nou uitziet, dan zullen er wel meer reacties komen :z

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
Misschien moet je een constructie maken dat je pc net boven je bureau hangt, of op een schap staat. Dan heb je nog wle alle ruimte op je bureau en kan je toch je window zien.

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 10:07 schreef Tha_Flea het volgende:
Misschien moet je een constructie maken dat je pc net boven je bureau hangt, of op een schap staat. Dan heb je nog wle alle ruimte op je bureau en kan je toch je window zien.
Hoe zie je dat voor je? Dat ik em boven mijn monitor plaats of zow????

Ps voor flea.
ook een defp-beatbusters fan? (vanwege je ondertitel) kewl! :)

ps voor Enterprice_NL.
Ik zal thuis is ff kijken wat ik kan regelen voor een plaatje. (ben nu niet thuis nml.)

Verwijderd

en als niets helpt.....
Dan maak je toch gewoon een raampje aan de andere kant:):);)

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 23:03
of als dat kan je panelen omwisselen ?

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
Op woensdag 06 februari 2002 15:27 schreef WM-BraAdWorStboEr het volgende:
en als niets helpt.....
lol.. dan zit je tegen de metalen mb frame aan te kijken.. das ook een mooi uitzicht.

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

je zou natuurlijk de pc een kwart slag draaien dat de achterkant rechts tegen de muur staat

btw staat die in een hoek ofzo

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 15:27 schreef WM-BraAdWorStboEr het volgende:
en als niets helpt.....
Eehm, wat is jou idee van een raampje???

Een raampje moet je doorheen kunnen kijken! en dat lukt niet als ik tegen mijn mobo-paneel aankijk. Lekker uitzicht.. ;)
Op woensdag 06 februari 2002 15:33 schreef Sinlath het volgende:

[..]

lol.. dan zit je tegen de metalen mb frame aan te kijken.. das ook een mooi uitzicht.
Precies. jij snapt em :)

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 15:36 schreef Fritzz het volgende:
je zou natuurlijk de pc een kwart slag draaien dat de achterkant rechts tegen de muur staat

btw staat die in een hoek ofzo
zie deze post van mij hier ergens bovenin deze draad:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12182740#12182740
:)

Verwijderd

er heerst ook geen enkele humor op dit forum

Verwijderd

al gedacht aan een spiegel tegen je muur en je kast er net een beetje van plaatsen. Dan zie je toch je raampje en de inhoud in de spiegel... misschien een kamermod ;)

greetz
:+

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 15:41 schreef WM-BraAdWorStboEr het volgende:
er heerst ook geen enkele humor op dit forum
Keej hoor :) No flame was intended..

Bij deze is jou post als grappig verklaard ;)

Verwijderd

dank je, erg vriendelijk. :)

• tofus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

je kunt een van de volgende dingen doen:

-breek de muur weg

-maak een foto van je raampje voordat je je comp tegen de muur zet, blaas die op tot posterformaat en hang die dan boven je bed

-verhuis

-vind een andere hobbie

-mediteer op de oorsprong van je raam-wens

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

zet de comp op de kop (draai wel je cdrom om !!!) :z

Verwijderd

LOL, allemaal wel leuke ideeen zie ik, ik trek mijn mening over humor terug. :)

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 15:47 schreef tofus het volgende:

-breek de muur weg
Dan gaat ut zo waaien in mijn kamer. Dat werrukt nie ;)

• tofus

tofus

it's all in the game

En als laatste redmiddel zou je kunnen zeggen dat je een zwaar jaar achter de rug hebt om vervolgens een metamorfose te regelen bij tv-woonmagazine

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

Verwijderd

dat waaien is toch ideaal tegen deze tijd van het jaar, blijft je PC lekker koel. :P

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 15:55 schreef tofus het volgende:
En als laatste redmiddel zou je kunnen zeggen dat je een zwaar jaar achter de rug hebt om vervolgens een metamorfose te regelen bij tv-woonmagazine
Als ik ze vertel wat mensen als antwoord op mijn serieuze vraag geven, dan komen ze meteen mijn hele huis doen uit medelijden. :+ :)

• tofus

tofus

it's all in the game

hmmm...
de grapper gegrapt ;p

Verwijderd

Ik ben dus serieus verhuist om deze reden (nou ja, ook omdat ik een serverhok wilde). 8-)

Maar, wat JIJ kunt doen is je PC op z'n kop zetten...

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 18:06 schreef jackmcfox het volgende:
Ik ben dus serieus verhuist om deze reden (nou ja, ook omdat ik een serverhok wilde). 8-)

Maar, wat JIJ kunt doen is je PC op z'n kop zetten...
doe ik niet... :?

Mensen nog serieus een antwoord op mijn vragie??

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 19:06 schreef mOrPhie het volgende:

[..]

doe ik niet... :?

Mensen nog serieus een antwoord op mijn vragie??
Was wel serieus bedoeld, want het kan makkelijk.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Maak de voorkant van de case doorzichtig, alle frontjes uitvoeren in plexiglas, de power- en harddiskled in plexi, plexiglas voor de ventilator (met gaatjes) enz.
Het enige probleem bij mij is de bevestiging, ik heb zelf niet veel ruimte tussen de plastic kap en de metalen voorkant van de kast.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Of je maakt een gat ik de rechter-zij-boven-kant en dan hang je een spiegel aan de linker-zij-binnenbinnen kant, zodat je alles kan zien. :)

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 20:56 schreef jackmcfox het volgende:
Of je maakt een gat ik de rechter-zij-boven-kant en dan hang je een spiegel aan de linker-zij-binnenbinnen kant, zodat je alles kan zien. :)
shit dit wilde ik ook net als oplossing aandragen ...

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 20:53 schreef Resistor het volgende:
Maak de voorkant van de case doorzichtig, alle frontjes uitvoeren in plexiglas, de power- en harddiskled in plexi, plexiglas voor de ventilator (met gaatjes) enz.
Het enige probleem bij mij is de bevestiging, ik heb zelf niet veel ruimte tussen de plastic kap en de metalen voorkant van de kast.
Misschien niet eens zo'n gek idee. Misschien niet helemaal, maar gewoon een raampie aan de voorkant. Heb ik persoonlijk nog niet op LAN's gezien. Zal is ff rondsnuffelen.

Aan de andere kant is het wel weer zonde van de verschrikkelijk mooie voorkant van die Chenming kast. Naja, komt nog een vervolg op denk ik :)

Pagina: 1