Toon posts:

Transparante Flash movie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus dezelfde vraag als de vragensteller in dit topic:

[topic=32577/1/25]

Maar met de uitleg van Dener en anderen in dit topic krijg ik het nog niet voor elkaar :? :? :? :?

Ik zet dus de publish settings van de flash movie op transparant en ook zet ik de HTML het volgende: <param name=wmode value=transparent>.

Maar transparant ho maar.....nog steeds de achtergrondkleur van de movie. Kan iemand mij een stappenplannetje toesturen hoe het nu exact moet ?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:28
Misschien bij Publish Settings > tabblad HTML > Window Mode > Transparant Windowless... :?

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 13:54
Op woensdag 06 februari 2002 08:59 schreef El-Comandante het volgende:
Ik heb dus dezelfde vraag als de vragensteller in dit topic:

[topic=32577/1/25]

Maar met de uitleg van Dener en anderen in dit topic krijg ik het nog niet voor elkaar :? :? :? :?

Ik zet dus de publish settings van de flash movie op transparant en ook zet ik de HTML het volgende: <param name=wmode value=transparent>.

Maar transparant ho maar.....nog steeds de achtergrondkleur van de movie. Kan iemand mij een stappenplannetje toesturen hoe het nu exact moet ?
Ik heb dit nu meerdere malen toegepast maar bij mij werkt ut prima eigenlijk... zelfs binnen ASP...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 09:03 schreef willem169 het volgende:
Misschien bij Publish Settings > tabblad HTML > Window Mode > Transparant Windowless... :?
Dit heb ik uiteraard gedaan !!!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 13:54
en je bent ook al bij de pagina's van macromedia geweest op zoek naar een oplossing? Ik bedoel, als zij je niet kunnen helpen...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Vaagheid ... maybe moet je effe in je HTML code kijken of bij de movie-parameters niet ergens een HEX-kleurcode staat. Ik heb me ook een keer suf gezocht omdat ik een grijze achtergrond zag terwijl die absoluut niet in de FLa stond, bleek het dat het in de HTML zat |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 09:41 schreef Murphy het volgende:
Vaagheid ... maybe moet je effe in je HTML code kijken of bij de movie-parameters niet ergens een HEX-kleurcode staat. Ik heb me ook een keer suf gezocht omdat ik een grijze achtergrond zag terwijl die absoluut niet in de FLa stond, bleek het dat het in de HTML zat |:(
Yep...dit was het dus....THANX !!!
En ook dus niet vergeten om <param name=wmode value=transparent> in de HTML te zetten.

:) :) :) :) :)
Pagina: 1