paidforsuf emulator NIET gebruiken!!!!

Pagina: 1
Acties:

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
ik deed het wel en nu is mijn account dus gecanceld... :( :( :(

Verwijderd

Join The Club !

dacht toch al dat ze er niet in zouden trappen hoor.
gewoon nieuwe account aanmaken, en nu eerlijk doen.
OF een zielig meeltje sturen :)
Your account has been closed because you were caught cheating or promoting a program that cheats our program and our members. Your account has been closed and information will be sent to the proper authorities.

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ooowww shit, dan zal ik ook wel delul zijn ..
alleen die site werk bij mij niet meer :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Ja er stond toch ook bij dat op hogere snelheden draaien niet echt verstandig was? Mijn account is niet gecancelled, maar misschien komt dat omdat ik 'm maar een paar uurtjes geprobeerd heb. Of omdat dat met die andere cheat was.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Bij mij werkt die gewoon nog steeds. En je moet ook niet zo dom zijn om in 1 dag meer dan 24 uur te doen. Dan komen ze er meteen achter.

• nikao
En je moet ook niet zo dom zijn om in 1 dag meer dan 24 uur te doen.
lijkt me inderdaad opvallen .. maar dit is mij nog niet gelukt..
iemand een tip hoe ik meer dan 24 uur per dag kan surfen ???..
lijkt me idiaal :P

Verwijderd

Nikao:

Als je de crack 5 uur aanhebt dan is dat dus 30 uur want met die crack wordt het vermenigvuldigd met 6x.

Verwijderd

Kruitje, je moet dan wel heel stom zijn ja ;)

In de afgelopen 2 dagen maar iets van 2 uurjes gebruikt op 2x. Dat valt toch niet zo op, dacht ik nog. Op 6x is voor de gekken.

Inmiddels heb ik weer een nieuwe account aangemaakt, met een ander e-mail adres.
Alleen nog geen bevestiging gehad.

Kruitje, het lijkt me dat ze aan het einde van de maand alle logfiles gaan checken, om te bepalen wie ze echt moeten uitbetalen.
Dan vallen er vast nog meer door de mand.
Tip: dump de cheat, en ga het nu eerlijk doen als je je account nog hebt.

• nikao
kruitje: ik gebruikte een andere emulator .. waar niet zo'n domme optie als 6x op zat...

Verwijderd

Decs:

Als je het niet erg vindt ga ik gewoon door want ik heb nu al 31,50 dollar en wordt uitbetaald als ik 50 dollar heb dus ik ga het gewoon nog effe aan kijken en danpost ik hier wel een screenshot van me cheque als ik die krijg.

Verwijderd

Vandaar dat je account is gecancelled had je die van mij en van tocool32 met 6x optie moeten nemen, ik ken nog niemand bij wie die is gecancelled.

• nikao
uh..lees je de thread dan nooit helemaal ofzo?
DECS zij toch echt Join the club!..
dus ik neem aan dat zijn account ook is gecanceld.. en die gebruikte de zelfde cheat als jij....

Verwijderd

Kruitje, moet ik je geheugen ff opfrissen ?

Ik heb me aangemeld via JOUW referral in de andere thread, daarom kreeg ik van JOUW de crack. (de drie bestandjes via email)
M'n account is iid gecancelled, maar dat blijkt al bovenin de thread ;)

Ik gebruikte geen 6x, omdat dat gekkenwerk is IMHO, het minimum gecheat 2x (2x 2uur=4 uur gecheat, de rest eerlijk gedaan)

Kijk es bovenin de thread bij m'n quote,
caught cheating or promoting a program that cheats.
Pagina: 1