cd kopieren lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:57

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Ik heb hier een vakantie SVCD'tje van mezelf die ik wil kopieren. Alleen het probleem is dat de laatste paar tracks niet goed zijn. De file is dus niet goed leesbaar. CloneCD geeft dit ook aan en kan geen image maken. Is er een manier om toch een kopie te maken ongeacht de rotte sectors?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

moeilijk moeilijk, mij lukt het ook nooit

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

In CloneCD kan je toch ook 'fast error skip' aanzetten. Als het goed is leest ie dan over bijna alle bad sectors heen, daar maakt ie dan lege 'dummy sectors' van.

Probeer dus eens andere instellingen van CloneCD

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Verwijderd

In cloneCD kun je ALTIJD een kopie maken (de vraag is alleen of hij dan werkt ;) )

Gewoon abort on read error uitgooien, fast error skip kun je ook aanzetten dat versnelt het proces nog wat... Maar een copy maken moet altijd gaan (de "rotte" stukken worden dan gewoon meegekopieert en zullen op de copy ongeveer net zo rot zijn :+ )

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:45

talin

ES-MA

kijk hier eens : http://www.vcdhelp.com/divxtovcd.htm

ik gebruik daar altijd vcd eazy brand progje voor

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-04 14:41

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1