Toon posts:

Geld verdienen met surfen... Een overzichtje

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb website gemaakt over al die getpaidtosurf programs:
http://www.geldweb.net

Laat me even weten wat jullie er van vinden.

Dit is geen spam. Ik wil alleen even weten wat jullie van mijn site vinden.

• -= Kloppie =-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11-2010
Duidelijk en overzichtelijk.
Maar volgens mij is Alladvantage terug gegaan deze maand naar max. 18 uur.
Misschien een idee om de bijzonderheden te vermelden bij sommige getpaid items. Zoals dus bij Alladvantage dat de maximale uren per maand veranderen.

CU,

Kloppie.

CU, Kloppie

Verwijderd

Is dat zo? Dat wist ik nog niet... Dankjewel ik zal het verbeteren.

Verwijderd

Eindelijk eens een goede site, waar je wat aan hebt, en die mis je tussen de rest.

Verwijderd

Die site komt mij heel bekend voor. Heb je die al langer?
Anders ben ik precies hetzelfde ergens anders tegen gekomen een paar weken geleden...

Verwijderd

Ik heb hem nu al een tijdje, maar ik ben nu eigenlijk weer bezig met geld te verdienen...

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Misschien handig om MyEcom ook te promoten. Ik zie'm in ieder geval niet op je site.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Ja, ik kan het doen alleen mijn doelgroep is beginners en dan wordt het misschien wel een beetje heel erg lang verhaal...

• elessar
Dan maak je een aparte link in het stukje over referrals en waarschuw je er bij dat het wat ingewikkeld kan lijken voor de newbie ofzoiets? Ik heb al heel wat myecom refs via m'n site in ieder geval.

• admiral866
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

hee,
die cheque is volgens mij niet van jezelf eh (die van allad)
Want er staat een niet-nerderlandse postcode etc op.

Maar voor de rest is wel goed, zo voor de beginner.

Verwijderd

Die site komt me ook heel bekend voor en wel van hier: www.verdiengeld.net , ik zou zeggen een kopie :-) Maar ja, er zijn nu eenmaal mensen met weinig creativiteit hé.

Ps: Ik heb gehoord dat AllAdvantage in belgie voor juli slechts 15 uren betaald, is dit ook zo voor de komende maanden, of zal dat weer naar 27 uur stijgen?

• elessar
Die site komt me ook heel bekend voor en wel van hier: www.verdiengeld.net , ik
zou zeggen een kopie :-)
Maar wie aapt wie na? De stats van verdiengeld zijn van 27 april en die van geldweb van 14 mei, maar dat zegt niet alles toch.

Verwijderd

Jullie zullen me wel niet geloven maar ik heb 'm niet gekopiëerd! Ik wist echt niet dat ie bestond... ZUCHT

• elessar
boeit me ook niet hoor. Die van jou ziet er wel strakker uit + meer info.

Verwijderd

Mijn site bestaat al sinds eind feb, alleen toen had ik nog nog the counter, maar die teller is zo lelijk dus ben ik op nedstat overgegaan.

Verwijderd

hee,
die cheque is volgens mij niet van jezelf eh (die van allad)
Want er staat een niet-nerderlandse postcode etc op.
Nee, die cheque is niet van mij. Ik heb geen scanner...
Dan maak je een aparte link in het stukje over referrals en waarschuw je er bij dat het wat ingewikkeld kan lijken voor de newbie ofzoiets? Ik heb al heel wat myecom refs via m'n site in ieder geval.
Da's een goed idee.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
X2 is dat figuur die een tijdje geleden het hele C!T forum vol SPAMDE.. je bent toch gebanned?

Verwijderd

Laat de site maar zoals hij is hoor, ik geef toch gratis referral pagina's weg op mijn site waardoor het nu en dan wel gebeurt dat hier en daar kopien opduiken, daar maal ik niet om, misschien levert het me nog eens een nieuwe referral op die me 2500 indirecte bezorgt :)
Pagina: 1