ANTEC 1030BEC VOEDING

Pagina: 1
Acties:

• THUNDER-21
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2025
hoi ik heb een vraagje ik heb nu al 2 weken een antec sx1030bec maar die voeding van dat ding maakt zoveel geluid nu wou ik vragen of dat bij iedereen die deze kast heeft hetzelfde heeft een vriend heeft hem namelijk ook die had hem een maand eerder gekocht maar die van hem is echt stil waaraan kan dat nou lichen want nog effe en ik breng die voeding echt terug.

;)

Verwijderd

Als ik jou was zou ik morgen dit draadje ff een schop geven, en niet om half 3 snachts :)

• navyseal44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 08:49
Wat ik heb gedaan:

Voeding verkopen en snel een enermax erin >:)

Maar ff zonder dollen, kan komen doordat jouw PC warmer wordt, zit nl. een "smart fan feature" in wat inhoud dat hij harder gaat draaien naarmate het warmer wordt.

• THUNDER-21
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2025
hmm je kan gelijk hebben maar in men vorige kast had ik ook een voeding van antec erin zitten met smartfan en die maakte niet zo'n geluid nou ja ik ga eens kijken wat ik kan doen ik schroef wel effe een zijpaneel open kijken wat hij dan gaat doen.

;)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb mijn Antec SX1030BEC sinds erhm *denk denk* Nov 2000.. had hem toen bij Ned-Cool gekocht en ik vind de voeding (Antec SX303 300watt) nogaltijd erg stilletjes. Ik had er eerst 2xAntec 80mm en 2x Sunon 80mm in zitten en dat maakte een behoorlijk lawaai. 2x Sunon eruit, 2x Antec erin (nu dus 4xAntec 80mm) en ik vind de kast een heel stuk stiller geworden.

Neem anders ff een mp3tje op met het geluid van je voeding - kan ik even vergelijken met die van mij.. misschien is je fan niet goed ofzo?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 09:28

Jaymz

Keep on moving !

OCM->HA
Pagina: 1