[lol] lachen met linux en co

Pagina: 1
Acties:

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:37
Mja .. ik was dus een cd-tje aan het fikken, en aangezien die hdd beetje vol zit en geen ruimte is om eerst een iso te maken en dan te fikken wordt de output van mkisofs naar cdrecord gepiped, werkt perfect...
ondertussen zit ik niet stil en geef ik dat ding nog wat meer te doen zoals met Pan (beter bekend als mem-leak :)) movies downloaden, dus die hdd stond zich een beetje suf te rammelen en de swap bij te houden enzo ... het is btw een P150 met 96Mb, die hdd haalt max (met hdparm dan) zo'n 4Mb/s :)
maar goed, niet dat cd-tje vergeten natuurlijk:
code:
1
cdrecord: fifo was 0 times empty and 9361 times full, min fill was 28%.

bwahahaha :D ... linux rocks :)

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Kweet het... Kheb ooit op mijn Pentium 2 (met IDE HD dus) een CD gefikt op 12 speed (on-the-fly met mkisofs een iso makend) terwijl ik met 150 kb/s aan het downen was... En dan speelde ik tegelijktertijd ook nog Q3A. Tijdens het quaken niks gemerkt en de CD had geen buffer underruns :)

Verwijderd

Ghehe. Ik houd er meestal geeneens rekening mee dat ik aan het branden ben. Ik heb het destijds op een pentiumII-300 regelmatig gepresteerd om zelfs te gaan compileren terwijl dat ding aan het branden is :D

Zie ik onder Windows nog niet zo snel gebeuren (niet dat ik daar iets zou hoeven te compileren).

Ik moet wel zeggen dat de Windows brandprogramma's wat dat betreft ook wel iets beter geworden zijn dan in het begin. Toe kon je nog niet eens een website bezoeken als je aan het branden was.

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik heb zelf wel eens een DVD naar Divx geript terwijl ik aan het branden was en dat ook nog eens zonder problemen, was ff een experimentje.
Was onder windows 2000 zelfs.
't heeft me een perfecte cd opgeleverd en een perfecte Divx :)
ja...ik stond er zelf ook verbaasd naar te kijken.
Dat was overigens wel vanaf een UW-SCSI schijf naar een plextor SCSI brander zonder burnproof (RC412S)

Niet?
[Specs]

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Whehehe :)

Linux kun je alles mee uithalen (ongeveer)
bij load 5.5-6.0 gaat xmms pas mekkeren (5 simultane compiles en nog wat meer geloof ik om dat te krijgen)
moet je in Windhoos eXPloit proberen.. gaat al mis als je er een cd in stopt

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
NO FLAME INTENDED

Maar wat is het nut van dit soort posts? Zouden we op GoT niet iets van een 'dit is geen probleem maar wel fun' forum kunnen maken ofzo? Anders gaat strakz iedereen zijn suc6-en etc posten hier, waardoor er eigenlijk alleen maar tijd verloren gaat voor mensen die problemen hebben of op lossen voor anderen. Of zie ik het verkeerd? :?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Verwijderd

Wat het nut is?

Niet heel veel. Er moet zo af en toe wel de mogelijkheid bestaan in NOS om eens ergens anders over te praten. Dit is geen vrijbrief om meer van dit soort topics te posten. Af en toe moet kunnen. Daarom is dit topic ook nog steeds open. Overigens is er SU als je het er niet mee eens bent.

• Zwerver
  • Niet online
kzeg niet dat ik het er niet mee eens ben! Is meer een poging tot een inhoudelijke discussie omdat er in de list van recente topics de laatste tijd wel erg vaak van dit soort topics staan.... Maar goed, om nou direct te SU-en.... vandaar dat het hierin voorkwam!

Orkaan

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

SU?
code:
1
su -l nelske

:P

Enniewee, dit zou je 'ns met BeOS moeten proberen, dat kan je nog veel verder stressen dan Linux (lagere latencies, pre-emptive kernel engazomaardoor).

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Over grappig gesproken:

Gisteren wilde ik wat doen met een hele grote file op een oude hp-ux bak. Dus in vi een 30000 regels gedelete, zegt dat ding:

"Out of register space (ugh)"

hij verslikt zich gewoon :D

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op woensdag 06 februari 2002 12:39 schreef mithalph het volgende:
SU?
code:
1
su -l nelske

:P
LOL hehe...

hmm.. werd mijn SCSI kaart nou maar fatsoenlijk ondersteund in Linux.. Burnen gaat bij mij niet echt lekker.. (met een TekRam 315u).. toch maar eens een echte SCSI kaart kopen voor m'n brander.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:13
Op woensdag 06 februari 2002 11:00 schreef orkaan het volgende:
kzeg niet dat ik het er niet mee eens ben! Is meer een poging tot een inhoudelijke discussie omdat er in de list van recente topics de laatste tijd wel erg vaak van dit soort topics staan....
Hmmm doe eens linkjes naar 5 van zulke topics die nu in de recente topics lijst staan dan?

• Zwerver
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 16:24 schreef Wilke het volgende:

[..]

Hmmm doe eens linkjes naar 5 van zulke topics die nu in de recente topics lijst staan dan?
o.a. deze [topic=105439/1/25]

valt vandaag overigens mee, lijst is leeg met onzin topics. Viel me gewoon op dat het er meer worden de laatste tijd.... Maar heb geen zin in een discussie hierover, oke?

Pagina: 1