Nou, ik heb al 1 MOD af
Nog 2 projecten te gaan, maar 1tje is al op de helft dus. Daar moet dus in de zijkant mijn logo inkomen ipv gewoon raam, da's pittig 
Inmiddels dus ook met project 3 (koffer) wezen zagen
Ik hoop dat dus een paar lui van aanstaande LAN ff hun DigiCam willen gebruiken om van m'n MOD een paar pics te maken
, dus sorry voor de brakke pics.
Hier alvast een paar pics van m'n caseMOD 1

kVond het wel een leuke shot

Ik heb de baybus wat dieper gemaakt, zodat dat makkelijker (en minder voorzichtiger) kan vervoeren (naar bijv. LANparty's
)

overview van alles wat ingepakt kon worden

M'n opgeblaasde window

Nog een keer, maar dan met m'n CCFL-lampie aan
En nou een paar pics als het donker is...:

1.2GHz (200FSB
) dondervogel met een Silverado + nog CPU-slot cooler onder m'n GF2 kaart. Dan nog het bodemrooster uit m'n PSU gehaald.
Met dat alles zorgt ervoor dan al de warmte van m'n CPU eruit gaat. Is lekker stil (terwijl er helemaal GEEN geluidsisolatiemateriaal is gebruikt
). Hij wordt 50 graden stressed.
Inmiddels dus ook met project 3 (koffer) wezen zagen
Ik hoop dat dus een paar lui van aanstaande LAN ff hun DigiCam willen gebruiken om van m'n MOD een paar pics te maken
Hier alvast een paar pics van m'n caseMOD 1

kVond het wel een leuke shot

Ik heb de baybus wat dieper gemaakt, zodat dat makkelijker (en minder voorzichtiger) kan vervoeren (naar bijv. LANparty's

overview van alles wat ingepakt kon worden

M'n opgeblaasde window

Nog een keer, maar dan met m'n CCFL-lampie aan
En nou een paar pics als het donker is...:

1.2GHz (200FSB

Met dat alles zorgt ervoor dan al de warmte van m'n CPU eruit gaat. Is lekker stil (terwijl er helemaal GEEN geluidsisolatiemateriaal is gebruikt