dit kan ik niet meer vatten !!!!, Ik wordt gek

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:58

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik zit bij @home en daar is de upload 16KB... Maar nu is de laatste tijd zo als ik vet snel aanhet downloaden ben (200KB/SEC) en mijn upload komt over de 7 KB uit zakt mijn download ook terug naar 10KB.. EN dat terwijl ik nog 11KB upload over heb...

DIe alles wordt zie ik via DU-meter...

Als ik met 7 KB upload is mijn ping van 50 naar 700 gegaan en duurt het een minuut voordat ik een pagina van een @home server heb geladen....

Wordt ik nu genaait door @home... Want ik heb namelijk sinds 26 april 142 gigabyte datatransport gehad...

Ik heb de @home win98 kabelmodem reg ook al uitgevoerd...

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

vaag, heb ik geen last van en ik zit toch ook al over die 142gb van je heen hoor.. Weet je wel zeker dat dat DL metertje te vertrouwen is ? en jah, die ping dan, dat vat ik ook niet :( ben je aan het uploaden naar een trage server misschien?

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik ping naar www.tweakers.net ...

Maar ik ga morgen maar effe naar @home helpdesk bellen... Want als ik DU-meter mag geloven is mijn upload op het moment 10,2 KB per seconde

cutemx zit op 6,4 dus dan wordt er 3,8 KB voor de CRC gebruikt voor de gegevens die ik ontvang.... En toch duurde het een minuut om deze topic inteladen

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Ik kom vaak zat niet boven de 4 KBps uit ... wat wil je met een ping van 1400!

Verwijderd

Denk je serieus succes te hebben met het bellen van de @home helpdesk ?

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Antwoord van de helpdesk... Branden alle lampjes op de modem goed... JAAAAAA

We nemen contact voor u op bij de technische dienst. Die neemt contact met u op... OJA, WANNEER DAN¿¿¿¿¿/

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Ik zeg het altijd:

ADSL RULES

Waarom? Het is geen shared medium...
Pagina: 1