Nascar racing 4& 2002 tweaking.

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27
Hi ik wil graag weten hoe ik mijn nascar racing 4 of 2002demo grapics mooier kan tweaken via de conf of inf files.

Mijn sys specs:
amd duron 800mhz
256mb
geforce3-ti200

Mijn speel res is 1024x768x32bit.
Maar ik zie dat bv de pics op de official site en preview site's scherpere car skins dan die ik heb.
bv als je naar player info gaat dan zie je de nascar auto op z'n scherps.

pics:
http://www.sierra.com/games/nascar2002/mediascreenshots.html

bv pic 5 is mooi,scherpe car skin niks vaags aan.

Ik heb in een review gelezen dat de nieuw nascar racing,(dat is dus nascar racing 2002) car textures aan kan van 512x512 als je kaard dat aankan.
Ik neem aan dat mijn geforce3-ti200 dat wel kan toch?
Waarom zijn mijn car textures dan niet zo vet scherp als op de pics?

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:26

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

het zou natuurlijk ook aan die screens kunnen liggen. Die worden natuurlijk op een zo hoog mogelijke resolutie geschoten en dan met fotosoep ofzo op een sjieke manier geresized waardoor het allemaal wat meer ge-anti-aliased enzo eruit ziet...

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Mja met een GeForce Ti 200 zou het er toch heel aardig moeten kunnen uitzien, met FSAA aan...

Ik denk dat als je die screens groter zou zien, dat het wel mee valt.

Of:

Je hebt een probleempje wat ik ook had met mijn GF2MX. Ik speelde Master Rallye en vond het er zwaar bagger uitzien, de auto's hadden zwaar geblurrde textures, het was ronduit lelijk. Totdat ik andere drivers installeerde. Wat bleek: daarmee werden mijn advanced D3D options gereset. Ik had namelijk met GTU (GeForce Tweak Util) in de grafische opties zitten kutten, en daarbij kennelijk iets fouts aan- of uitgevinkt.

Dus als het echt oerlelijk is, en het ZOU kunnen dat het aan jezelf ligt, moet je je drivers even opnieuw installeren.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Op woensdag 06 februari 2002 01:52 schreef Captain Pervert het volgende:

Of:

Je hebt een probleempje wat ik ook had met mijn GF2MX. Ik speelde Master Rallye en vond het er zwaar bagger uitzien, de auto's hadden zwaar geblurrde textures, het was ronduit lelijk. Totdat ik andere drivers installeerde. Wat bleek: daarmee werden mijn advanced D3D options gereset. Ik had namelijk met GTU (GeForce Tweak Util) in de grafische opties zitten kutten, en daarbij kennelijk iets fouts aan- of uitgevinkt.

Dus als het echt oerlelijk is, en het ZOU kunnen dat het aan jezelf ligt, moet je je drivers even opnieuw installeren.
ik speel de demo met systeem in sig. Het draait echt super. Heel scherp en 38 fps.

BTW: Rally masters heeft standaard blurry graphics. Echter met de laatste patch van Dice (www.dice.se) kun je highres graphics gebruiken in het spel. Voor links naar sites met zulke graphics kun je het beste de forums van www.simracingnews.com searchen. Met die Highres textures zien de wagens er bijna net zo goed uit als die van CMR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
Op woensdag 06 februari 2002 09:46 schreef MarcoM het volgende:

[..]

ik speel de demo met systeem in sig. Het draait echt super. Heel scherp en 38 fps.
He marcom de demo heeft 2 tracks.Ik heb gemerkt dat op de night track de car textures super scherp zijn,zoals de driver info scherm(Iets minder) maar op die andere track in het dag licht dan zijn de cars niet zo scherp meer.Kijk bv naar de achter kant van je car in het dag licht....baaah vies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Op woensdag 06 februari 2002 11:01 schreef 7th het volgende:

[..]

He marcom de demo heeft 2 tracks.Ik heb gemerkt dat op de night track de car textures super scherp zijn,zoals de driver info scherm(Iets minder) maar op die andere track in het dag licht dan zijn de cars niet zo scherp meer.Kijk bv naar de achter kant van je car in het dag licht....baaah vies.
is mij niet opgevallen. Ik vond het op beide tracks erg goed uitzien. Nou nog dat rijden. Ik vind het erg lastig in N4. Zal wel realistisch zijn enzo. maar toch niet echt leuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
Nu weet ik het helemaal niet meer.
Op die dag track is het 100% duidelijk lelijker.
Ik ben nu echt benieuwd of het aan mij ligt.
Ik ga later deze dag op 1 van mijn andere pc's effe die demo installeren.

Oh in de full version heb je damage aan je car.De beste damage engine voor een race game die ik ooit heb gezien.
En rij met alle hulp middelen uit.
Dat maakt het beter vind ik.

Ik ga nascar racing 2002 zeker kopen.Nascar racing 4 heb ik warez dus kan niet online doen.
Maar ik vind het zeker waard om hem te gaan kopen.

Ik ben erg benieuwd wat papyrus hun volgende game word.
Ik hoop een nieuwe grand prix legends,met super grapics en engine van nascar racing 4/2002.

Of een vette gold pack voor GPL.
Met nieuwe 32bit track grapics en nieuwe high poly car models en een in game server browser.Dus vroc ingebouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
aan vroc is toch niets mis op dit moment.

Vergeet het maar dat Papy gpl2 gaat doen. Dat hebben ze expiciet gezegd dat dat niet gaat komen.

Maar uh, voor GPL zijn voor alle wagens highpoly modellen te krijgen. Ook alle textures voor wagens en circuits zijn er in 16 bits te krijgen. Met die updates is het nog best te doen. behalve het sturen dan... >:)
Pagina: 1