Hallo, wie weet welke gratis provider inbellen met twee ISDN lijnen tegelijk ondersteunt ? Ik heb HCC Net en 12move al geprobeerd maar die doen het dus niet, tot dusver alleen Euronet maar dat is geen gratis provider.
thanks
thanks
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Het is lastig om je specs up to date te houden
Myweb zou ik nemen, heb hem zelf ook.Op vrijdag 07 juli 2000 21:05 schreef ernie het volgende:
daar kom ik net achter [afbeelding] ik begin er steeds meer van te balen dat je hier in dit gehucht geen kabel of asdl kan krijgen. Maar anyway deze heb ik tot nu toe zonder succes geprobeerd : 12move,zonnet,hcc net,tmfweb en myweb(vanwege die postkwestie)<BR>
[This message has been edited by ernie (edited 07-07-2000).]
20Mb/s DAMNOp zaterdag 23 juni 2001 20:49 schreef Vae_Victis het volgende:
[..]
Myweb zou ik nemen, heb hem zelf ook.
met tweede lijn erbij zit ik soms op 20Mb/s.
vet rete snel.
En met die post kwestie, dat gaat best snel had na een kleine weekje toegang op internet.
#
idd. typefoutje/denkfoutje, zat eerst te denken van Mb of MB. maar is kb.Op zaterdag 23 juni 2001 22:02 schreef Attilla het volgende:
[..]
20Mb/s DAMN
wat voor isdn lijn heb jij en waar heb je die besteld
naja ok tis een typ vout maare 20kb/s haal je ook niet met isdn.
is gewoon weg onmogelijk.
128/8=16
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Wanadoo = Traag (ben casema sl8offer...) [offtopinc]rgste is dat mijn ouders wel ADSL willen maar dan van WANADOO!!! AAARRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHiemand ervaring?? (kabel is al erg...)[/offtopic]Op vrijdag 07 juli 2000 20:48 schreef ernie het volgende:
mmmm. ik heb zojuist zonnet en tmfweb geprobeerd maar de tweede lijn wordt er gewoon uitgeknald hoor. Wanadoo doet het wel maar traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Verwijderd
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||