Toon posts:

hoe mohaa samen onder 1 ip multiplayeren in 1 map?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo das een samengevatte topic :)

ik heb hiero een thuisnetwerk met 2 pc's eraan hangen die op internet zitten.

nu wil ik medal of honor multiplayer spelen en dat gaat goed. nu dacht ik is het ook mogelijk om met 2 pc's in 1 game te joinen? dus dezelde map? das namelijk erg lache.

Maar ik krijg telkens een time-out melding :(

wat moet ik doen?
ik heb btw adsl dus maar 8 kb up. Ik denk echter dat het wel mogelijk is om met 2 mensen te gamen. (met counterstrike lukte het ook)

help!

Verwijderd

Topicstarter
nobody?

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
dat zou toch gewoon moeten kunnen :?

Verwijderd

Wat ik heb gelezen zo her en der is dat als je die melding krijgt je de patch moet toepassen, het is een bekend probleem ook voor mensen met 1 pc ('k heb er zelf ook veel last van ...)

Verwijderd

Topicstarter
het is me nog niet gelukt ":(

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Andere poort gebruiken?

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

Ik ken MOHAA niet (don't argue), maar het moet mogelijk zijn. Het lijkt me essentieel dat je Internet Connection Sharing van windows aan moet hebben staan, en ook zorgen dat dat werkt. Dus de pc die ook met internet verbonden is moet de verbinding gedeeld hebben, en de andere machine moet z'n IP-adres van de host vandaan halen. Maar als je schrijft dat beiden al op internet zitten, dan zal dat wel goed zitten...

Draai je firewall software? Of gebruik je Windows XP en hebt daarbij de firewall-functie ingeschakeld staan? Dat wil nog wel eens een oorzaak zijn van timeouts, namelijk.

Verwijderd

ja dat kan. ik denk alleen dat die 8k/s up een probleem kan zijn. zelf heb ik met nog iemand met 15k/s up mohaa multiplayer gespeeld, en dat ging prima (ping +/- 100)

edit:
ik heb gewoon versie 1.0

Verwijderd

Zo heb ik dus vaak ook hetzelfde probleem... Maar na nog een paar keer proberen werd ik in een game gezet.. Dus volgens mij ligt het gewoon aan de servers waar je op in logged... Gewoon blijven proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 04:45 schreef RefriedNoodle het volgende:
Ik ken MOHAA niet (don't argue), maar het moet mogelijk zijn. Het lijkt me essentieel dat je Internet Connection Sharing van windows aan moet hebben staan, en ook zorgen dat dat werkt. Dus de pc die ook met internet verbonden is moet de verbinding gedeeld hebben, en de andere machine moet z'n IP-adres van de host vandaan halen. Maar als je schrijft dat beiden al op internet zitten, dan zal dat wel goed zitten...

Draai je firewall software? Of gebruik je Windows XP en hebt daarbij de firewall-functie ingeschakeld staan? Dat wil nog wel eens een oorzaak zijn van timeouts, namelijk.
ik draai xp en heb de firewall uitgeschakeld. Verder draait mijn server winroute 4.1
Pagina: 1