probleem met gf3 drivers

Pagina: 1
Acties:

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Topicstarter
Ik heb tot een aantal dagen terug tot volle tevredenheid de 21.87 drivers voor m'n Asus V8200t2 deluxe gebruikt. Eergisteren kwam ik echter op het |:( idee op de 23.11 drivers te installeren.
Na een dag stabiel werken wou ik 3dmark draaien om te kijken of m'n systeem nog sneller was geworden door de drivers. Ik klokte m'n kaart op 200/450(wat voorheen nog vlekkeloos werkte) en na een paar minuten werd m'n beeldscherm bijna helemaal zwart. Ik kan nu alléén icons en plaatjes zien, verder is het beeldscherm helemaal zwart :( Het is nog gewoon stabiel, maar ik zie nu bijna niets meer. Ook in de veilige modus opstarten helpt niet. Het login scherm enzo kan ik nog gewoon zien, maar zodra ik in windows kom gaat het fout.
Nu is mijn vraag: Hoe kan ik dit oplossen? Is er een manier om windows xp er opnieuw op te zetten, of terug te gaan naar de oude drivers? Nogmaals, ik zie bijna niets in de menu's, dus naar beeldschermeigenschappen og het configuratiescherm gaan heeft weinig zin.

πŸ–₯️ | 🏎️ | πŸš™

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:29
al F8 geprobeerd in te rammen voordat ie XP inboot?
dan kan je "last good known configuration" kiezen.

mischien dat dit wil helpen

klinkt aardig focked op, hopen dat t geen hw probleem is

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Topicstarter
Heb ik ook al geprobeerd, het probleem is volgens mij, dat windows zelf het probleem ook niet ziet...

πŸ–₯️ | 🏎️ | πŸš™

Verwijderd

Als je in veilige mouds opstart , dan worden je Nvidia drivers natuurlijk niet geladen , dus lijkt het eigenlijk wel op een hardware probleem als dat ook al niet lukt...of je Windows is naar de klote door die drivers waar trouwens behoorlijk veel problemen mee zijn.

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Topicstarter
Ik hou het erop dat windows dus naar de klote is... Is er nog een 'nette' manier om xp er volledig af te gooien en opnieuw te installeren? Onieuw installeren onder windows werkt niet, windows zal dan denk ik de drivers blijven gebruiken, en ik kan sommige keuzemenu's in de wizard niet zien.

πŸ–₯️ | 🏎️ | πŸš™

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Ik heb dit ook gehad, toen was alles zwart, maar ook echt alles. Als je op de rechtermuisknop drukte zag je niet dat er een menuutje kwam en als ik eigenscahppen van het beeldscherm deed zag ik alleen maar een dunne buitenste randt voor de rest nix. Bij mij was het probleem dat de theme die ik geinstalleerd had niet goed werkte. Die maakte alles zwart. Mischien heb je ook zoiets dergelijks gedaan?

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou, format C:\.

Ook niet zo slim om 2 dingen tegelijk te proberen. Je test toch eerst of die drivers naar behoren werken en dan ga je eens langzaam tweaken.

Anyway, G`luck!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Topicstarter
edit:
Het probleem is nu opgelost, het lag inderdaad aan een brak theme, want alles dat normaliter geskinned wordt, werd bij mij dus zwart...
Het zal wel een bugje zijn in het programma Visual Styles, wat ik gebruik voor m'n skins. Meteen dat :r programma weggegooid :(

πŸ–₯️ | 🏎️ | πŸš™

Pagina: 1