19" stekkerdoos?

Pagina: 1
Acties:

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hallo gasten, ik hoop dat dit het goede forum is maar het volgende:

ik heb nu al een 19" kast staan. Een van de units is daarvan gevuld met een stekkerdoos (dus eigenlijk een gewone stekkerdoos, maar dan om in een 19" rack in te bouwen) Hier hangt dan de rest van de servers aan, qua voeding. Ik heb al wat rondgevraagd, maar kon er geen nieuwe meer vinden. Iemand suggesties waar dit wel te vinden is? Of misschien een soort apparte voeding met "normale" stopcontacten erin? Er kan geen normale stekkerdoos achter worden gebouwd ivm met de ruimte. Alvast bedankt.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
www.procase.nl
www.core-tek.nl
www.bonchic.nl

dat zijn 3 kastendistributeurs (groothandels), ook 19" shit.

kunnen je vast wel vertellen of zoiets leverbaar is, waar, en wat t ongeveer kost.

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 13:22

Skef

Ik scheer.me

Op woensdag 06 februari 2002 00:00 schreef DJSmiley het volgende:
www.procase.nl
www.core-tek.nl
www.bonchic.nl

dat zijn 3 kastendistributeurs (groothandels), ook 19" shit.

kunnen je vast wel vertellen of zoiets leverbaar is, waar, en wat t ongeveer kost.
haal nooit wat bij bon-chic!
Als het toch niet is wat je verwacht had, en je bestelt het via post, doen ze gigantisch moeilijk over terugsturen! Ik heb zelfs met een advocaat moeten dreigen voordat ze die kast terug wilden nemen! echt een :r :r bedrijf, niet klantvriendelijk!

Technische Unie verkoopt die dingen ook, en nog niet zo duur ook (wat ik me kan herinneren)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:31
Op woensdag 06 februari 2002 11:11 schreef Skef het volgende:

[..]

haal nooit wat bij bon-chic!
Als het toch niet is wat je verwacht had, en je bestelt het via post, doen ze gigantisch moeilijk over terugsturen! Ik heb zelfs met een advocaat moeten dreigen voordat ze die kast terug wilden nemen! echt een :r :r bedrijf, niet klantvriendelijk!

Technische Unie verkoopt die dingen ook, en nog niet zo duur ook (wat ik me kan herinneren)
Goh, nog steeds pissed over je barebone? >:)

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 13:22

Skef

Ik scheer.me

Op woensdag 06 februari 2002 20:07 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Goh, nog steeds pissed over je barebone? >:)
Hou op, schei uit..... echt :r :r

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

[forum=24] --> [forum=6]

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

technisch unie, noud wolter, Bernhard, bijna iedere grote electro ( niet electronica) zal dit wel hebben

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 01:54
heb er zelf ook nog wel een stuk of 7 allemaal zwart....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1