Niet op voorraad.
Ik wacht liever op reviews van bekende sites;
THG of hardware.info bv.
Deze benches zijn echter wel veel belovend.
THG of hardware.info bv.
Deze benches zijn echter wel veel belovend.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Chip DE is een vertrouwd ardres hoor, daar hoeft geen Anand, Tom, Thresh of wie dan ook eerst aan te pas te komen.
Bijna 12.000 punten met 3Dmark2001 overgeklokt is ook aardig.
Vooral de 2e vertex engine geeft em veel extra snelheid in die test.
edit:
Bij nader inzien toch een beetje een biased test, 3276 drivers en smvi vergelijken met QQ...
Bijna 12.000 punten met 3Dmark2001 overgeklokt is ook aardig.
Vooral de 2e vertex engine geeft em veel extra snelheid in die test.
edit:
Bij nader inzien toch een beetje een biased test, 3276 drivers en smvi vergelijken met QQ...
Niet op voorraad.
Pff, die paar gelekte onafhankelijke testjes, das geen review en of dat het belangerijkste is.Op dinsdag 05 februari 2002 23:51 schreef divx4me het volgende:
das helemaal niet de eerste paar dagen geledan zijn er al zeker 3 andere gepost
Jammer dat er niet meer spellen getest zijn, altijd weer die eeuwenoude q3 benches.
Ik ben veel meer benieuwd naar MaxPayne, RTCW, Aquanox, MOHAA, ect.
Niet op voorraad.
Los van de goeie prestatie's vind ik niet dat je QQ met SmVi kan vergelijken. Appels en peren.
...gamen blijft leuk...
Ja daar zeg je wat, niet helemaal gelijkwaardig nee, QQ zoals op de GF3 zag er niet uit, de performance werd gedeelte terug "verdient" met blurrie texturefiltering.Op woensdag 06 februari 2002 00:03 schreef Selachii het volgende:
Los van de goeie prestatie's vind ik niet dat je QQ met SmVi kan vergelijken. Appels en peren.
Bovendien zijn voor de R8500 de antieke 3276 drivers gebruikt, belachelijk.
645,- is mij voorlopig wat te veel, maar die prijzen vallen uiteindelijk meestal wel wat terug.
Niet op voorraad.
Tsja los van die razendsnelle AA vind ik het niet spectaculair, of ben ik de enige daarin? Om nou te zeggen dat dit een nieuwe generatie is die ik aan zou schaffen, neej. Ik verwacht van de R250 dat hij er iets voorbij zal gaan en dat ik die kaart dus ook niet "nodig"zal hebben. Als dit beeld zo blijft is de R300 pas weer iets waar ik zou overwegen het te koopen, want om die GF4 alleen te kopen omdat hij sneller kan AAén, voor sommige zal dat inderdaad een motivatie wezen, voor mij alleen een bijkomstigheid.
Breek je nek voorzichtig
De waardeloze score van de 8500 in vulpineGLmark is volgens mij te weiten aan de highpolygon bug die in de drivers zit, want er gebeurd nauwelijks wat in de test, ik bedoel hij neemt nauwelijks af
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Ziet er spectaculair uit , hij presteer op een resolutie van 1600x1200 nog beter dan mijne op 1280x1024 32bit welteverstaan
Ome Tom heeft em ook:
http://www.tomshardware.com/graphic/02q1/020206/index.html
Zit al een tijdje te wachten op een kaart die 1600x1200x32 fatsoenlijk weergeeft, nu nog een verkoper vinden.
http://www.tomshardware.com/graphic/02q1/020206/index.html
Zit al een tijdje te wachten op een kaart die 1600x1200x32 fatsoenlijk weergeeft, nu nog een verkoper vinden.
Ja goeie review bij Tom, het s3tc probleem is eindelijk opgelost!
Met aniso aan is de radeon nog steeds sneller!
Met aniso aan is de radeon nog steeds sneller!
Niet op voorraad.
Verwijderd
Kben ff m'n kennis aan het bijwerken. Maar zoals ik het nu zie?
GF4 gigantische fillrate/goede fsaa methode. -> met fsaa veel veel beter. maar rest is niet zo belachelijk goed. pixel shaders en vertex shaders zijn wel ok, maar dat is het dan ook. Temeer we het hier over het aller snelste model hebben. Wellicht komt er nog een 50% performance verbetering aan met nieuwe detonators maar tot die tijd is de gf4 voor een ti500 of r8500 owner niet echt de moeite waard. Tenzij je natuurlijk graag op 1600x1200 met FSAA aan speelt.
GF4 gigantische fillrate/goede fsaa methode. -> met fsaa veel veel beter. maar rest is niet zo belachelijk goed. pixel shaders en vertex shaders zijn wel ok, maar dat is het dan ook. Temeer we het hier over het aller snelste model hebben. Wellicht komt er nog een 50% performance verbetering aan met nieuwe detonators maar tot die tijd is de gf4 voor een ti500 of r8500 owner niet echt de moeite waard. Tenzij je natuurlijk graag op 1600x1200 met FSAA aan speelt.
Unfortunately the 'GeForce4' name isn't very helpful and will cause a lot of confusion. While all GeForce3 cards sport the vertex shader feature ('nfiniteFX'), GeForce4 will not be so straightforward. This has the effect that GeForce3 cards are by far more advanced than GeForce4 MX cards! Be aware of that!
Dit bevalt me niet zo
zie tomshardware, wat moet een mens nou kopen dan??????!!!!!!!!! een radeon 8500LE, geforce4mx 460 of geforce 3 200!!! AGHHHHHHHHHHH
Dit bevalt me niet zo
Dat wordt dan een GF4 Ti4200 kopen. Kost nauwelijks meer dan een GF4mx 460. En dan heb je wel een echte GF4!
maar die komt pas later op de markt zeker! en zal in het begin weer flink duurder worden..... aggh ik word gekOp woensdag 06 februari 2002 11:38 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Dat wordt dan een GF4 Ti4200 kopen. Kost nauwelijks meer dan een GF4mx 460. En dan heb je wel een echte GF4!
Ik denk dat de Geforce 4 ti4200 en misschien de ti4400 het interresants zijn. Die geforce 4 ti4200 is sneller dan de Geforce 3 Ti500 maar wel een heel stuk goedkoper!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Precies en ik ben een anisofreakOp woensdag 06 februari 2002 11:31 schreef Peltier het volgende:
Kben ff m'n kennis aan het bijwerken. Maar zoals ik het nu zie?
Niet op voorraad.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.