Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dutchtone abbonement en nieuwe telefoon.

Pagina: 1
Acties:

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Al ongeveer 1,5 jaar heb ik bij oa. Dutchtone al een abbonement lopen, en tot nu toe bevalt het opzich wel aardig :). Nu wil ik echter een nieuwe gsm telefoon aanschaffen, en vroeg mij af of ik... omdat ik al ruim 1,5 jaar abbonee -houder ben, ik via Dutchtone een nieuwe aan zou kunnen schaffen -met korting :).

Ik wil best overstappen op een ander abbonement (binnen Dutchtone, wil bij voorkeur mijn nummer behouden) maar heeft iemand hier ervaring mee? :) Of kan ik 't beter anders doen?

Owhja, deze topic niet op slot doen!! ik heb de faq gelezen maar niet een sluitend antwoord op mijn vraag kunnen vinden. Uiteraard is dit ook van toepassing op 'search' :+.

• Bulldog
  • Niet online
Net even dit topic doorgelezen: [topic=402181/1/100]

En nog even gebeld met de klantenservice van Dutchtone.

Als ik het contract verleng met 1 jaar zou ik een Nokia 6210 voor €142,90 kunnen aanschaffen (€20 p/m). En indien ik een €30 p/m abbonement neem komt ie op €78,30.

Volgens mij al met al nog best prijzig, maar ik denk er nog ff over na :) Keus uit andere toestellen was er ook oa. Nokia 3330, 8210, 7110 en de 8850 maar ik ga persoonlijk dan denkk ik toch voor de 6210 :).

Zijn er nog 'goedkopere' oplossing?
Owhja, bedankt voor jullie hulp :P :).

Verwijderd

Waarom een nokia, heb je al nagedacht eventueel over een siemens??? :+

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 00:08 schreef M@FI@ het volgende:
Rot toch op met je troep man :+ :P

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:39

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Volgens mij kan je met Dutchtone alleen je contract verlengen bij D* zelf, en je moet dan dus één van hun gsm's uitkiezen (die jij noemt). Volgens mij zijn die zelfs simlocked (al kan ik dat niet bevestigen).

Het is dus niet, zoals bij andere aanbieders, dat je bij iedere willekeurige winkel je contract kan verlengen en dan bij die winkel ieder toestel met korting kan krijgen.

Je zal het dus moeten doen met 1 van die gsm's of je moet een nieuw contract afsluiten...

Trouwens... is die klantenservice na 23.39 nog geopend :?

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het is inderdaad vrij prijzig, maar vergelijk de kosten eens met wat je kwijt bent als je een nieuw contract afsluit. Overal betaal je aansluitkosten van +/- 45 euro en daarnaast heb je nog te maken met nummerporteringskosten als je naar een andere operator overstapt. De periode dat je al wel een nieuw abonnent hebt maar je nummer nog niet geporteerd kan worden (lees: de opzegtermijn bij Dutchtone) heb je bovendien abonnementskosten voor zowel je oude als je nieuwe abonnement. Dutchtone is de enige die deze dubbele kosten vergoedt, maar dat geldt alleen als je naar hen overstapt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op woensdag 06 februari 2002 00:13 schreef MrTinux het volgende:
Volgens mij kan je met Dutchtone alleen je contract verlengen bij D* zelf, en je moet dan dus één van hun gsm's uitkiezen (die jij noemt). Volgens mij zijn die zelfs simlocked (al kan ik dat niet bevestigen).

Het is dus niet, zoals bij andere aanbieders, dat je bij iedere willekeurige winkel je contract kan verlengen en dan bij die winkel ieder toestel met korting kan krijgen.

Je zal het dus moeten doen met 1 van die gsm's of je moet een nieuw contract afsluiten...

Je kan ook bij een willekeurige winkel (geen webwinkel) je contract laten verlengen, alleen gelden daar de winkelprijzen. Bij Dutchtone klantenservice wordt ook nog gelet op je belgedrag, zodat je een hogere korting kan krijgen. De telefoons die ze je opsturen zijn nooit gelockt. De klantenservice is 24 uur per dag open, 365 dagen per jaar.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Bulldog
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 00:13 schreef MrTinux het volgende:

Klopt, je kunt je contract alleen verlengen bij D* zelf, opzich geen probleem. Naar sim -lock heb ik niet gevraagd, maar zit er volgens mij niet op. Mhwja, opzich niet zo heel boeiend, zou je er zelf eventueel ook zo af kunnen halen :).

Ja, klantenservice == 24/7 :)
Werd iig. keurig geholpen.
Op woensdag 06 februari 2002 00:08 schreef M@FI@ het volgende:
Rot jij eens ff snel op met je troep man >:) :+.
<font color=red>Mod Break: Ik heb vernomen dat enkele van onze users *kuch* M@FI@ *kuch* zwaar ontdaan zijn van deze uitspraak, gelieve dit niet meer te doen :+ </font>

Neuh... mijn twijfel gaat dan eerder uit naar een Ericsson ofzo... maar vinnik eikelijk ook niet zo boeiend. De 3330 is oerlelijk en hoeffik niet, 8210 is oud en gammel, 8850 vinnik ook niet zo bijzonder... om maar helemaal over de 7110 te zwijgen. Ericcson T39 is nix, T65 zou nog iets kunnen zijn.. maar ik twijfel.

Bij dit alles er van uitgaande dat ik het goedkoop wil houden :X ;).

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 00:20 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Klopt, je kunt je contract alleen verlengen bij D* zelf, opzich geen probleem. Naar sim -lock heb ik niet gevraagd, maar zit er volgens mij niet op. Mhwja, opzich niet zo heel boeiend, zou je er zelf eventueel ook zo af kunnen halen :).

Ja, klantenservice == 24/7 :)
Werd iig. keurig geholpen.
Dat er geen simlock op de tweeenzestigtien zit weet ik zeker, heb zelf ook mijn contract verlengd. (kreeg zelfs nog 2 maanden gratiz). De reden dat je telefoonprijs zo hoog ligt heeft met het soort belbundel temaken en of je veel buiten je bundel belt of er meestal binnenblijft. Ik had allin 360 en allin 180, maar die heb ik opgezegd (weer vrijgezel dus bel stukkie minder) en heb deze omgezet naar allin €30 en moest FL229,= voor mijn 6210 neertellen.

• rewind.
  • Laatst online: 31-10 22:40
haal een siemens sl45! heb ik gedaan bij coca cola spot what's hot ff zelf simlock vrij gemaakt met de dockstation en nu heb ik m'n dutchtone abo in die foon :)

• Bulldog
  • Niet online
Ik ga morgen ook nog wel ff bellen en nog wat meer prijzen opvragen :).

Ik denk er nog ff rustig over na, ga um toch pas (denk ik) over 2/3 weken bestellen.

Edit1:
Hmmz... puur persoonlijk hoor: Ik denk toch dat ik voor de Nokia 6210 ga (over 2/3 weken dus :7) wel iets ouder toestel, maar volgens mij nog steeds goed. Waarom ik toch niet voor de T65 heb gekozen heeft oa. te maken met het missen van infrarood :).

Edit2:
Dus... Nokia 6210 voor €78.30 en 1jarig contract á €30 p/maand.
Kreeg gloof ik wel 1x maand gratis, opzich best redelijk denk ik :).

Verwijderd

Zou ik ook voor gaan, ben nu aan mijn 2e 6210 bezig. Andere was niet kapot, maar er zat een putje in. Daar was ik natuurlijk doodziek van >:) . Is dus echt een wereld apparaat!, al moet je van dat infrarood verhaal niet teveel voorstellen. Tenzij je daar natuurlijk veel gebruik van gaat maken.

Jammer is wel dat je er geen printopdrachten meer me kan versturen, kon je altijd leuke geintjes mee uithalen!

• Bulldog
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 01:32 schreef noki_JA het volgende:
Daar was ik natuurlijk doodziek van >:) . Is dus echt een wereld apparaat!
Idd.... Siemens is en blijft troep >:) :+./.
Jammer is wel dat je er geen printopdrachten meer me kan versturen, kon je altijd leuke geintjes mee uithalen!
Vertel mij wat >:), had het er toevallig nog met johnny appleseed over:
johnny 6-2-2002 0:42 doe jij verder nog iets met je infrarood?
tis dat ik geen laptop heb anders zou ik ook nog
es alles kunnen syncen

Bulldog 6-2-2002 0:43 bij 't office center bij de kassa allemaal dingen
printen ensow :++++

wel eens bij office centr gweest?

staan bij de kassa, als bon-printer, leuke
hp'tjes met infra :+

Bulldog 6-2-2002 0:43 verder voor laptop soms, en straks pda.

johnny 6-2-2002 0:44 whahaha
dat moet ik nog es proberen :D
pda... ik wil der ook een :P
Bulldog 6-2-2002 0:45 en dan iets printen als in "sukkel"

"domme doos" oid.

Bulldog 6-2-2002 0:45 >:)

doe ik alijtd :D

jammer dat je niet kunt
instellen print X1000 :P
dat raast er dan zo doorheen :*

Bulldog 6-2-2002 0:46 soms ben ik net een klein kind :P
>:) :P :).
Jammer dat dat dus niet meer kan.

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 07:08 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Idd.... Siemens is en blijft troep >:) :+./.
[..]

Vertel mij wat >:), had het er toevallig nog met johnny appleseed over:
[..]

>:) :P :).
Jammer dat dat dus niet meer kan.
nou snap ik ook waarom nokia een kindertelefoon is :P :+
Wel goeie actie trouwens >:)
maar als je voor een nokia kiest dan zou ik zeker voor de 6210 gaan beste toestel van nokia. En het is geen tmf huppelkutten telefoon :+ :P
Jammer dat je zo anti andere telefoons bent :P
Pagina: 1