Zijn er dan helemaal geen anderen mobo's die dit kunnen???
losse controller geen optie?
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
Anders neem je gewoon een PCI kaartje die dit regelt?
Oke, hier heb ikzelf dus heel wat gezeik mee gehad. Ik had namelijk voorheen een abit vp6, met highpoint controller. Die kon dus netjes raid 0+1 aan, en daarvoor had ik dan ook 4 schijfjes gekocht.
Toen kwam mijn asus a7v-266e, met raid, en dat bleek (tja, slecht gekeken want het staat ook op de site) een lite versie van die promise te zijn. Geen probleem d8 ik, bios hacken net als bij die losse kaartjes en probleem opgelost. Mooi niet dus, want die asus heeft een medallion bios, die door geen enkele tool herkend werd. Tot een paar weken terug!!!!
Awardmod is er nu in een nieuwe versie die dat wel doet!
Dus ik heb het er meteen op gewaagt en heb inmiddels een stuk of 10 biossen (steeds die nieuwe beta biossen gebruik ik) gemod, en ik heb nu een 'full' raid enabled A7V266-e!
Kijk hier dus mee uit, 9 van de 10 planken met promise 'raid' onboard is deze uitgeklede versie!
Dus, ik weet niet of jouw plank nu al een raid-controller heeft, is dit zo is het waarschijnlijk een promise, en daarvan kan de bios gemod worden zodat het werkt. Als je meer wil weten hoor ik het wel, ik wil je graag helpen.
Anders: Koop een asus a7v266-e RAID, heerlijk bord, lekker stabiel, goed over te klokken, en helaas wel wat duur. Mja, je kunt niet alles hebben.
Toen kwam mijn asus a7v-266e, met raid, en dat bleek (tja, slecht gekeken want het staat ook op de site) een lite versie van die promise te zijn. Geen probleem d8 ik, bios hacken net als bij die losse kaartjes en probleem opgelost. Mooi niet dus, want die asus heeft een medallion bios, die door geen enkele tool herkend werd. Tot een paar weken terug!!!!
Awardmod is er nu in een nieuwe versie die dat wel doet!
Dus ik heb het er meteen op gewaagt en heb inmiddels een stuk of 10 biossen (steeds die nieuwe beta biossen gebruik ik) gemod, en ik heb nu een 'full' raid enabled A7V266-e!
Kijk hier dus mee uit, 9 van de 10 planken met promise 'raid' onboard is deze uitgeklede versie!
Dus, ik weet niet of jouw plank nu al een raid-controller heeft, is dit zo is het waarschijnlijk een promise, en daarvan kan de bios gemod worden zodat het werkt. Als je meer wil weten hoor ik het wel, ik wil je graag helpen.
Anders: Koop een asus a7v266-e RAID, heerlijk bord, lekker stabiel, goed over te klokken, en helaas wel wat duur. Mja, je kunt niet alles hebben.
Hee, dit klinkt me als muziek in de oren. Ik wil dus raid 0+1 vanwege de veiligheid. Hoe gaan we dit doen? Kan je mij het bios mailen met een uitlegje of post je het op het forum? 'Tis toch wel safe he? Heb net het nieuwste bios geinstalleerd vanwege een vage usb2.0 klacht.
Hoor het wel
Hoor het wel
Zou je die effe naar mij willen toemailen? Ik ben ook al heel lang op zoek naar een tooltje om de Medaillon BIOS te modden, alvast thnx!Op woensdag 06 februari 2002 23:11 schreef Rataplan_ iets over Awardmod
Pagina: 1