keb een poosje winroute gebruikt en was daar zeer tevreden over. op een gegeven moment liet winroute helemaal geen informatie door vanaf internet en verstuurde dit ook niet helemaal.
ik dus ff winroute opnieuw geinstalleerd, kreeg ik een melding dat m'n "proef" periode was verlopen
(bij het opstarten van windows) dus heb ik maar ff een key ingevoerd voor winroute. en nu staat er dus dat ik onbeperkte licenties heb. Maar keb met winroute aan nog steeds geen toegang tot internet. dus het probleem is niet opgelost.
ik heb NAT aangevinkt bij RAS dat was volgens mij het enige wat er moest gebeuren na een nwe installatie.
Wat is het probleem is m'n licensie nog niet in orde of moet ik nog een andere optie aanvinken?
bvd
ik dus ff winroute opnieuw geinstalleerd, kreeg ik een melding dat m'n "proef" periode was verlopen
ik heb NAT aangevinkt bij RAS dat was volgens mij het enige wat er moest gebeuren na een nwe installatie.
Wat is het probleem is m'n licensie nog niet in orde of moet ik nog een andere optie aanvinken?
bvd
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P