Het gaat om deze reactie. Is dit bedoeld als een spot op BSOD's of is deze gewoon flink offtopic? Moet hier misschien zelfs een grappig op? 
Let me hear.....
Let me hear.....
Deze staat dus als losse reactie en niet als een reactie op iemand anders zijn reactie (wie volgt het nogik ben vooral voorstander van blauwe pauze-schermen
tussen de programma's in!!!! : ]
Not agreed,Op dinsdag 05 februari 2002 23:34 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Deze staat dus als losse reactie en niet als een reactie op iemand anders zijn reactie (wie volgt het nog)
Het is tenslotte zijn ontmaging
Ik denk dat ie zo wel goed staat op 0 troll, het is misschien niet zo bedoelt, maar toch is het het beste om het in het begin af te leren om te trollen/flaimen
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Of je hebt een leuke meid ontmoetIk ga morgenavond weg en ik weet niet de precieze dag waarop ik trugben. Mocht ik me op Zondag nog steeds niet hebben gemeld dan moet ik zo ongeveer wel op de IC liggen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Als _dat_ gebeurt dan krijgen we Linus Torvalds taferelen. Zijn moeder zei ooit, nadat hij eindelijk een vriendin had gekregen:Of je hebt een leuke meid ontmoet
De natuur heeft weer overwonnen..... Maar op het nippertje!
Klinkt heel bekend...Met andere woorden: Forget it. Als ik maar in de buurt van een meisje kom rennen die al gillend weg. En dan moet ik eerst nog in de buurt komen. (zosiaal leven, wada? )
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Tuurlijk, ik vindt Zwitserland leuk, maar 2 weken zonder T.Net trek ik niet..... Ill be there!wel op tijd terug voor de meeting?
Nou als ik er 1 kan krijgen dat lukt jouw dat zekerquote:
------------------------------------------------------------------------
Of je hebt een leuke meid ontmoet
Als _dat_ gebeurt dan krijgen we Linus Torvalds taferelen. Zijn moeder zei ooit, nadat hij eindelijk een vriendin had gekregen:
De natuur heeft weer overwonnen..... Maar op het nippertje!
Met andere woorden: Forget it. Als ik maar in de buurt van een meisje kom rennen die al gillend weg. En dan moet ik eerst nog in de buurt komen. (zosiaal leven, wada? )
Ik heb wel eens een foto van je gezien, en je loopt te overdrijven. (duh,)Nou als ik er 1 kan krijgen dat lukt jouw dat zeker(als je me niet gelooft zal ik je wel eens een foto van mijzelf mailen
)
MailemOp woensdag 06 februari 2002 23:17 schreef wauske het volgende:
Nou als ik er 1 kan krijgen dat lukt jouw dat zeker(als je me niet gelooft zal ik je wel eens een foto van mijzelf mailen
)
Kijken op eigen risicoOp donderdag 07 februari 2002 12:51 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
MailemPosten die hap
![]()
Netman, prettige vakantie
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Smoel? Nou dank jeOp donderdag 07 februari 2002 23:33 schreef Netman867 het volgende:
Ik kende het smoel al, de foto's nog niet.... Nize
Goed, ik zou nu met liefde nog ff een plaatje van mij online gooien, maar ik krijg zo ongeveer 'the final boarding call' naar men hoofd geslingerd.
Op woensdag 13 februari 2002 11:46 schreef wimpie het volgende:
jj
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Uuuhhh, tja.Op donderdag 07 februari 2002 23:15 schreef wauske het volgende:
[..]
Kijken op eigen risico
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk nog maar eens Heineken.Op woensdag 13 februari 2002 14:37 schreef Heineken het volgende:
Het is iig het goede bier.
Sometimes you need to plan for coincidence
Ja inderdaad bavariaOp woensdag 13 februari 2002 14:37 schreef Heineken het volgende:
[..]
Uuuhhh, tja.
Het is iig het goede bier.
Das toch blauw?Op woensdag 13 februari 2002 21:17 schreef wauske het volgende:
[..]
Ja inderdaad bavaria
Dat betekent dus dat men browsertje niet heeft gewerkt.....Momenteel heb je de beschikking over 0 moderator punten
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq