Toon posts:

Outlook XP & berichten versturen via VB

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem.
Tot nu toe gebruikte ik outlook 2000 om berichten via mijn Visual Basic programma te versturen. Dit programma slaat de door mij geschreven berichten o.a. op in een database, meld wie op welk moment een bericht moet krijgen enz.... (doet niet ter zake)

Dit werkte allemaal perfect. Nadat de email klaar was kwam hij in de postvak-uit van outlook te staan. In outlook 2000 werkte dit perfect.

Nu heb ik echter office xp prof gekocht met natuurlijk outlook xp (2002). Als je nu een email via mijn programma probeert te versturen geeft hij (outlook xp) aan dat er een virus probeert een email te versturen (ofzo). Je kunt dan toegang geven voor max 10 minuten. Daarna krijg je nogmaals de melding of je wel zeker weet of je toegang wilt geven. Er staat nergens een mogelijkheid om aan te geven dat hij constant toegang heeft.

Wie o wie kan mij helpen.........

Ik had hem ook in het software forum staan, maar misschien dat het hier beter is...

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:27

Kappie

Tell me your secrets...

Helaas, dit kun je niet oplossen via een work-around of iets dergelijks. Dit is nml gemaakt om te zorgen dat ongewenst toegang tot Outlook te blokkeren i.v.m virussen.
De limiet van 10 min is gemaakt zodat je je systeem niet open zet voor een leuk frutseltje en dat een uur later een virus de boel plat legt.

Kortom er is niets aan te doen behalve downgraden naar Outlook 2000. En dan geen sr2 installeren want daar zit het ook in.

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tja als het alleen voor het verzenden van e-mail is is er misschien wel ergens een mail component te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Voor VB6 bedoel je?

Welke kun je aanraden?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:39
smtp.ocx

SMTP.ocx is a Visual Basic library, allowing to send emails. SMTP.ocx is fully SMTP RFC-compliant and provides support for binary (MIME) attachments and HTML

http://www.softwarefiles.com/cgi-bin/jump.cgi?ID=247

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ik denk dat je eens moet gaan rondneuzen op Slipstick. Dit is een website met veel informatie over Outlook development...

Hier staat o.a. wat over VB programmeren:

http://www.slipstick.com/dev/vb.htm

En hier wat over de beveiliging van Outlook...

http://www.slipstick.com/outlook/esecup.htm

Voor Outlook 2000 heb ik ooit gebruik gemaakt van het Outlook Redemption

Hoop dat je hier wat mee kan...

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

ik zie dat je al bijna 100 posts hebt, dus dan weet je ook dat er [vb] voor je topic naam moet staan.
Pagina: 1