Toon posts:

Waarom ....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
... wordt het draaien van een get-paid-to-surf-banner langer dan 24 uur als cheaten aangemerkt?

Ik zit wel eens 24 uur en meer online, en dan zit ik er ook 24 uur achter en actief.

Nou snap ik wel dat ik daarmee in de minderheid ben, maar dat het automatisch als cheaten wordt aangemerkt vind ik dus een vette klotestreek!

.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

24h per dag mag wel, maar als dr een regel is dat je één keer per minuuit je muis moet bewegen en je doet dat dan ook voor 24h dan is dat ook inderdaad cheaten. Want niemand zit echt 24h achter z'n pc..

Verwijderd

Same here.

Wellicht niet zo extreem als HlpDsk. Als ik op vrijdags gewerkt heb, waarbij ik vaak op internet allerlei zaken moet uitzoeken, kom ik thuis en ga ik vaak nog even lekker internetten. Ik zit dan vanaf 's morgens half acht te internetten. Omdat het toch weekend is, ga ik 's nachts vaak lang door. Bijvoorbeeld tot een uur of vier. Dan ben ik dus bijna 20 uur achter elkaar online. Dan zou ik dus cheaten. Bullshit.

Juist het genereren van een heleboel fake referrals vindt ik cheaten. Hierdoor worden de inkomsten verdeeld over een heleboel niet bestaande mensen. Hierdoor zal de betaling per uur of per punt lager worden en wordt een eerlijke internetter dus genaaid. Dit zouden ze veel harder moeten aanpakken.

Let them be struck by Lightning

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Elke minuut? Ik vind die 5 minuten die bv. AdFrame hanteert achterlijk.

Stel je bent aan de schijt .. en je bent 5 minuten bezig om alle kledderschijt van je schenen te vegen .. dan kapt je banner.

Over die paar minuten moeten ze dan ook niet moeilijk doen vind ik ..

Verwijderd

Als je op een pagina komt met veel info dan heb je die echt niet binnen een minuut doorgelezen. Een beetje programmeur zet zo een programmatje in elkaar dat elke dertig seconden een muisclick genereert. Kan ik ook. Daar gaat het niet om. Het is alleen erg irritant dat als je aan het lezen bent, je na het lezen van die pagina weer alle banners moet opstarten, aanklikken, etc. AA telt in ieder geval nog automatisch weer verder zodra je klikt. Je mist dan een paar minuten, maar dat is niet zo erg want die 25 uur die redt je toch binnen een dag.

Het is zeer irritant om er na een uur achter te komen dat de teller weer geblokkeerd is omdat je tussendoor ergens meer dan een minuut niet hebt geklikt.