Ben ik al geweest. Hier zijn alleen geen drivers te vinden voor mobility kaarten. Daarvoor verwijzen ze je naar de laptop-fabrikant. Bij DELL zijn alleen WinXP drivers te vinden. Misschien moet ik eerst DirectX 8.1 installeren
Verwijderd
ATI Radeon Mobility Windows 2000
Ver.:7.63-1939C, A05
Radeon Mobility
Voor laatste drivers www.ati-news.de
Radeon Mobility
Verwijderd
GeForce go waaromOp woensdag 06 februari 2002 11:50 schreef AlfaMan het volgende:
Had nu toch maar die Geforce Go genomen
kan je gewoon det. drivers (overal wel zo'n beetje) downloaden en hoppa, dat bedoelt ie denkOp woensdag 06 februari 2002 11:50 schreef AlfaMan het volgende:
Had nu toch maar die Geforce Go genomen
Alfaman is gewoon een sukkel die jaloers is op m'n laptoppie
Hey cool, zie nu pas je reply. Was het linkje kwijt. Thnx! Maar zijn dit trouwens de drivers voor de Radeon 7500 Mobility? Ik zie namelijk dat er alleen Radeon Mobility bij staatOp woensdag 06 februari 2002 09:39 schreef -Dissection- het volgende:
ATI Radeon Mobility Windows 2000
Radeon Mobility
Verwijderd
En, heb je ondertussen al win2K op je inspirion aan de praat...? Ik zit namelijk met exact hetzelfde probleem en bij Dell zijn ze vandaag (?) niet zo behulpzaam...
Hier nog zo één. Ben op zoek naar de drivers voor win2k, maar kan ze niet vinden. Anyone?
Verwijderd
Van ellende zit ik nog steeds op XP... Terwijl ik graag 2000 Advanced Server wil gaan draaien zodat ik eindelijk eens MS Commerce Server eens kan gaan proberen... Mocht ik ooit een oplossing vinden (lees: juiste drivers vinden) laat ik het natuurlijk weten!
Ik heb drivers gevonden, eigenlijk al een paar maanden geleden. Ze zijn te vinden op de IBM site. Je moet zoeken naar ATI Radeon 7500 mobility drivers voor een IBM laptop. Als ik de drivers vind dan zal ik de link ff posten.
Pagina: 1