There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
Yep, of SoA.... toch maar even voorzichtig mee zijn denk ik.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Verwijderd
Alladvantage treedt momenteel erg hard op tegen cheaters en spammers, hier zitten ook diverse onschuldige slachtoffers tussen.
Vroeg of laat is iedereen die cheat aan de beurt en de kans dat je protest gehonoreerd wordt is klein.
Bijna iedereen wordt hier momenteel door getroffen (85% volgens een enquete), want Alladvantage heeft bijna alle accounts op hold gezet om ze eerst te zuiveren van cheaters (zelf of in de dowline, waardoor de cheques 4 weken later komen), dit zegt denk ik genoeg over hun agrassieve aanpak.
Vroeg of laat is iedereen die cheat aan de beurt en de kans dat je protest gehonoreerd wordt is klein.
Bijna iedereen wordt hier momenteel door getroffen (85% volgens een enquete), want Alladvantage heeft bijna alle accounts op hold gezet om ze eerst te zuiveren van cheaters (zelf of in de dowline, waardoor de cheques 4 weken later komen), dit zegt denk ik genoeg over hun agrassieve aanpak.
Ze moeten ook wel.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Verwijderd
Daarom raad ik iedereen ook af om te cheaten. Je heb niet alleen jezelf ermee, maar de andere geldsurfers ook.
hehe..
mijn account was ook op hold gezet.
ff een mailtje met waarom etc. en dat ik er niets van snapte.
En ja ik kon weer verder om die 100 piek te krijgen.
En dat terwijl ik toch ongeveer 95% dit soort dingen cheat. (Alleen adframe en surfingprizes gebruik ik nog wel es "echt", omdat die in het grijze stukkie van IE passen)
mijn account was ook op hold gezet.
ff een mailtje met waarom etc. en dat ik er niets van snapte.
En ja ik kon weer verder om die 100 piek te krijgen.
En dat terwijl ik toch ongeveer 95% dit soort dingen cheat. (Alleen adframe en surfingprizes gebruik ik nog wel es "echt", omdat die in het grijze stukkie van IE passen)
Admiral: welk prog gebruik je dan voor alladvantage ? Ik gebruik nu fakesurf 3, en laat mijn favourites genruiken
Weet hier iemand hoe je je referal kunt veranderen bij AllAdvantage. Om toegang te krijgen tot een ftp moest ik iemand als referal opgeven, maar nu kan ik al een aantal weken die ftp niet meer op, dus dat wil ik effe veranderen.
The Yeti
Hier een antwoord op je vraag van de alladvantage site.....
We regret that we cannot change referral information. If you wish to give another member credit for your membership, you can cancel your account and join again, using that person's Member ID. However, if your current account has referrals, we do not recommend this course of action. Once an account has been cancelled, the referrals made by the account can not be retrieved, and any cash earned will be lost.
Het is dus niet mogelijk om dit te veranderen, bagger!!!
Hier een antwoord op je vraag van de alladvantage site.....
We regret that we cannot change referral information. If you wish to give another member credit for your membership, you can cancel your account and join again, using that person's Member ID. However, if your current account has referrals, we do not recommend this course of action. Once an account has been cancelled, the referrals made by the account can not be retrieved, and any cash earned will be lost.
Het is dus niet mogelijk om dit te veranderen, bagger!!!
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
Thanks, voor de info, jammer
Pagina: 1