SpyCraft

Pagina: 1
Acties:

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10-2025

WarPuppy

Electronic Technology

Topicstarter
Okay, lang geleden, toen ik nog op een oude intel zat, en de cdrom een nieuw medium was, was er een spel genaamd:Spycraft.

Toendertijd heb ik het eens bij de lokale bibliotheek gehuurd, wat ik toen wel vaker deed.
Het spel was een contra-spionage achtige ingesteld, met allerlei missies en puzzles die je moest oplossen.

Toen, en nogsteeds ben ik opzoek waar je het kan kopen, heeft iemand enige idee :?
Ik wil het zo graag :)

Hier nog even een plaatje ervan:
Afbeeldingslocatie: http://www.cdaccess.com/gifs/shared/front/large/spycraft.gif

Verwijderd

Ik heb 'm hier liggen, compleet in doos. Was indertijd idd een heel cool spel, maar nu valt 't helaas tegen als je 'm weer opstart, zoals met zoveel 'oude herinneringen'. Mail me anders even, misschien kunnen we wel wat regelen.

Verwijderd

Staat nog steeds in mijn top tien van leukste spelen aller tijden! Heel origineel allemaal: totaal verschillende opdrachten en allemaal mooi en compleet uitgevoerde gadgets die steeds maar één keer gebruikt werden!
Ik heb 'm ook nog thuis liggen. Er is ook een DVD-versie van uitgekomen: die werd met allerlei hardware gratis meeverpakt. Als iemand mij aan die DVD-versie kan helpen, dan zou je me heel gelukkig maken!!! Of beter gezegd: hééééééééél gelukkig!!!