Toon posts:

Gerepareerde C35 toont '!Ben Nl'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb van 2 telefoons (siemenc c35i) weer 1 gemaakt, ik heb het toestel en de sim geunlocked maar m'n telefoon wil nog steeds niet "in de lucht" ik krijg steeds !Ben Nl in het scherm en het zendmast balkje knippert

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Geen ontvangst...

Verwijderd

Topicstarter
betekent dat dat de antenne er niet goed inzit of dat hij nog gesimlocked is? het toestel was gelocked en van libertel en de sim is van ben

Verwijderd

[flauw]BEN even niet bereikbaar >:)[/flauw]

Serieus: weet je wel zeker dat je unlock operatie goed gegaan is? Voor de c35i heb je volgens mij een m-block kabel nodig, en zonder zo'n kabel wil het niet lukken.

Verwijderd

Topicstarter
M-Block ? ik heb gewoon een data kabel die je zo los in de winkel kan kopen.
Hoe zie je of iets een M-Block kabel is?

Verwijderd

Dat staat dan op je connector. Ik heb er hier 2 liggen (ben nu happy met Nokia) maar slechts met die m-block kan ik 35's unlocken.

Verwijderd

Jongens, hulp bij unlocken niet via het forum ajb! Zie de I&T FAQ voor meer info.
Ik kan me herinneren van toen ik nog een Siemens had, dat dat uitroeptekentje "Fout bij aanmelden bij het netwerk" oid betekende, kun je niet op de linkerbovenste knop rammen (die net onder het display) voor extra info?

Topictitel editted trouwens.

Verwijderd

Ik bedoel ook firmware updates...

Sorry oh Genadigde >:)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm kennelijk is die dan dus nog niet geunlocked.
Ik zie eigenlijk niets op dat kabeltje staan.

Sepans wil je dat M-kabeltje kwijt?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem nu laten unlocken maar nog steeds !Ben NL in het scherm andere simmen (KPN/LIBERTEL) doen het wel.
Mijn oordeel: volgens mij is de sim gewoon gaar.
ik probeer mijn sim gewoon in een ander toestel:
doet ie het: ligt het toch aan het toestel
doet ie het niet: dan is de sim gaar en kunnen we voor € 15 euro een nieuwe bestellen bij BEN.

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-08 14:34
misschien komt het door het unlocken !

Verwijderd

Topicstarter
ik heb m'n sim geprobeerd in een ander toestel geen probleem ligt dus niet aan de sim, nu gebruik ik de volgende redenatie.

In het algemeen heeft ben een slechter bereik dan kpn en libertel.

Libertel en kpn sims doen het wel in m'n toestel en mijn BEN sim doet het ook in een ander toestel, dus het ligt WEL aan mijn toestel, volgens mij maakt de antenne intern niet goed contact dat kan volgens mij de enige verklaring zijn, openbreken maar weer :'(

Verwijderd

Topicstarter
Okee tip: schroef nooit je toestel open want het brengt alleen maar ellende,
ik zit dus nu nog steeds met een kapot toestel, volgens mij zit het dus ergens bij de antenne fout, heb echt alles al geprobeerd maar krijg dus nu nooit meer dan 2 balkjes bereik. ik denk dat ik misschien ergens een beschadiging heb gemaakt op de printplaat met een schroevendraaier! joost mag het zeggen wat er mis is. Met mijn gebrekkige kennis van de elektrotechniek en het feit dat een mobiel een compact productline product is zonder documentatie van de onderdelen denk ik dat ik het toestel nu wel kan weggooien. Moet maar even een nieuwe kopen :'(

(die laat ik zekers te weten dicht)
Pagina: 1