GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
8000 ?
ik heb ADSL basic, en bij mij draait ie op 4000.
gewoon beetje kloten met die netspeeds dus.
maar het verbaast me niks als ie 20000 niet trekt
ik heb ADSL basic, en bij mij draait ie op 4000.
gewoon beetje kloten met die netspeeds dus.
maar het verbaast me niks als ie 20000 niet trekt
Yuri je woont toch niet stiekum in Almelo want ik heb hetzelfde op piek uren
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Chello is ook zo brak, speel vaak op netspeed 5000 en dan nog laggy en hoge ping
ik heb ook chello, maar voor mij maakt de netspeed eigenlijk niks uit.. altijd brak.Op dinsdag 05 februari 2002 23:21 schreef Wacky het volgende:
Chello is ook zo brak, speel vaak op netspeed 5000 en dan nog laggy en hoge ping
Ligt idd aan de netspeed en dus aan je upload. 4000 is laag voor cable sinds kabel geen hlaf-duplex is en dus tegelijk kan verzenden en ontvangen -> lagere ping.
Maar je moet natuurlijk niet teveel willen
Maar je moet natuurlijk niet teveel willen
Verwijderd
hij woont in kampen ... hiero in vroomshoop is @home wel redelijk snelOp dinsdag 05 februari 2002 23:19 schreef Mystic_X het volgende:
Yuri je woont toch niet stiekum in Almelo want ik heb hetzelfde op piek uren
20000 d8 ik ...Op woensdag 06 februari 2002 19:05 schreef BLACK_HEAVEN het volgende:
is het standaard op kabel niet op 10.000 netspeed?
Als je je netspeed lager zet ontvang je minder packets van de server dan bij een hogere netspeed. Deze packets die niet worden verstuurd zijn packets voor grapics, zodat je een lagere framerate krijgt. Zo voorkom je dus dat je verbinding zijn capaciteit te boven gaat en er dus minder collisions van packets plaats vinden, ofwel je speelt lekkerder als je netspeed is geoptimaliseerd, want je verbinding met de server is dan over het algemeen stabieler.
Hoe zit het met ADSL Basic?
Kan je daarmee goed online fraggen?
Ervaringen please, ik krijg het 'binnenkort'
Kan je daarmee goed online fraggen?
Ervaringen please, ik krijg het 'binnenkort'
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
over ADSL, daar kan je perfect mee online fraggen
, ik heb et namelijk ook en ik speel in 1 van de betere clans van nederland. (pas geleden op drome heeft S nog de eerste plaats behaalt op CTF compo
) alleen met adsl heb je nu nog dat je upstream niet zoveel kan hebben, met als gevolg dat je dus je netspeed veel meer moet verlagen in vergelijking tot lan dan met kabel. Voor ADSL basic is een maximum netspeed 4500, en ik kan je aanraden met 3000 of 3500 te spelen zodat je verbinding optimaal wordt benut en stabiel blijft.
Verwijderd
Ik heb dus ADSL Basic, en ik heb ook last van connection problemen en packet loss
(op bijna elke server). Regelmatig schiet m'n ping naar de 1500, dat schiet niet echt op 
Zal zo ff controleren wat m'n netspeed is, ik geloof gewoon 4500.
Zal zo ff controleren wat m'n netspeed is, ik geloof gewoon 4500.
Pagina: 1