is een duron processor 1000 of 1200 mhz goed genoeg om bijv spellen te spelen, mp3's afspelen en andere multimedia toepassingen(komt op me stereo met een tv/radio kaart) ik kweet dat je het beste het beste ken nemen maar ik zit met ong 200-250 euro, want erg rijk ben ik niet
zat te denken aan aopen ak266 pro a met duron 1000/1200
En met welke videokaart wil je die CPU gaan combineren?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Er is nog geen proggie dat niet draait bij mij op mijn duron 800, 512MB en een Gigabyte 7IXE4 mobo (socket A met AMD750 chipset).
Je kunt momenteel nog heel ver vooruit met snelheden rond de GHz. Het meeste draait ook nog wel op mijn PIII 450. Dus upgraden doe ik pas weer als ik het nodig vind.
Dus ja een 1000 is genoeg.
Je kunt momenteel nog heel ver vooruit met snelheden rond de GHz. Het meeste draait ook nog wel op mijn PIII 450. Dus upgraden doe ik pas weer als ik het nodig vind.
Verwijderd
Ben ik het helemaal mee eens! Alle nieuwe spellen (bijv. medal of honor) draait nog prima met mijn systeem op 1280x1024x32.Op dinsdag 05 februari 2002 22:26 schreef Terw_Dan het volgende:
Er is nog geen proggie dat niet draait bij mij op mijn duron 800, 512MB en een Gigabyte 7IXE4 mobo (socket A met AMD750 chipset).
Verwijderd
sys: ASUS A7V-E met D850Mhz en nog nooit deed iets het neit, zelfs niet met (maar) 256MB geheugen en een GF2MX!!
Wij komen wat systemen betreft aardig dicht in de buurt.Op dinsdag 05 februari 2002 22:49 schreef schaapie het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens! Alle nieuwe spellen (bijv. medal of honor) draait nog prima met mijn systeem op 1280x1024x32.
nagenoeg zelfde proc. Zelfde mobo, zelfde videokaart.
Ik heb alleen wat meer geheugen. Maar verder niets dat echt veel verschilt.
(of je nu 40 of 120GB hebt, maakt niet zo veel uit qua performance).
En wat de topicstarter wil, doe ik ook nog op mijn PIII 450
Op dinsdag 05 februari 2002 22:15 schreef _ferry_ het volgende:
is een duron processor 1000 of 1200 mhz goed genoeg om bijv spellen te spelen, mp3's afspelen en andere multimedia toepassingen(komt op me stereo met een tv/radio kaart) ik kweet dat je het beste het beste ken nemen maar ik zit met ong 200-250 euro, want erg rijk ben ik nietzat te denken aan aopen ak266 pro a met duron 1000/1200
Die kerel zegt al dat ie niet rijk is.. wie koop er nou een AOpen MoboOp dinsdag 05 februari 2002 22:20 schreef Fuelke het volgende:
En met welke videokaart wil je die CPU gaan combineren?
Zal wel een GF2 MX200 zijn ofzo
ik denk iets van een geoforce 2, kweet nog niet precies maar dat komt er dan in als ik weer verder ben ik hed verkeerde naam van het nmoederbord gegeven , ik bedoelde:aopen ak77 pro a, deze kwam goed uit de test in de pc magazine
denk dat je met een p 3 500 gf2mx nog alles kandraaien
Maar wie wil er nu Pentium draaien??
het voorstel van klinkt redelijk ferry, maar een AOpen lijkt me niet de beste keus. Ga voor MSI zou ik zeggen.
het voorstel van klinkt redelijk ferry, maar een AOpen lijkt me niet de beste keus. Ga voor MSI zou ik zeggen.
waar slaat dat ing sjoaksnaam weer op wie wil er nou pentium draaien ?Op woensdag 06 februari 2002 16:03 schreef TheKeeper het volgende:
Maar wie wil er nu Pentium draaien??
wel erg kortzichtig van je er bestaan meer goede procs dan/als die van amd
Verwijderd
tzit natuurlijk wel zo dat een intel proc duurder is, en de topicstarter met een beperkt budget zit
jah idd, neem wel lkkr duron, ken dr altijd nog een athlon op , toch?
Verwijderd
ECS K7VTA3 V2.0 (KT266A) €99
Soltek SL75DRV4 Purple Ray €149 (-€170)
Als je echt geld moet besparen, zou ik die ECS nemen, anders de Soltek.
Soltek SL75DRV4 Purple Ray €149 (-€170)
Als je echt geld moet besparen, zou ik die ECS nemen, anders de Soltek.
of een ECS k7s5a, die is goed en heel goedkoop.(79 Euro)
Verder zou ik een Duron 900 ipv 1000 kopen. Scheelt maar 10% snelheid (wat je niet echt merkt) en kost 10 euro minder (67 Euro)
Dan heb je nog 104 euro over voor je videokaart. moet lukken, toch?
Verder zou ik een Duron 900 ipv 1000 kopen. Scheelt maar 10% snelheid (wat je niet echt merkt) en kost 10 euro minder (67 Euro)
Dan heb je nog 104 euro over voor je videokaart. moet lukken, toch?
"People should know when they're conquered..."
Hoi Ferry,
Ik zou je hetzelfde adviseren als wat Malebogia doet, de k7s5a is echt een goed stabiel en snel bordje(heb hem zelf). Ik draai met duron 900 en alles draait perfect. Ik zou als ik jou was voor die € 105 die je over hebt een geforce 2 mx 400 64mb kopen. Kost je tweedehands € 70 ofzo en nieuw € 95,-, eventueel zou je nog een echte geforce 2 kunnen nemen, dat verschil merk je meer dan een paar extra mhz'tjes meer.
Ik zou je hetzelfde adviseren als wat Malebogia doet, de k7s5a is echt een goed stabiel en snel bordje(heb hem zelf). Ik draai met duron 900 en alles draait perfect. Ik zou als ik jou was voor die € 105 die je over hebt een geforce 2 mx 400 64mb kopen. Kost je tweedehands € 70 ofzo en nieuw € 95,-, eventueel zou je nog een echte geforce 2 kunnen nemen, dat verschil merk je meer dan een paar extra mhz'tjes meer.
Zou inderdaad voor de ECS K7s5a gaan lekker goedkoop, retesnel en superstabiel
Voorts is een duron 900/1000 Mhz voorlopig snel zat. Of je de huidige nieuwste spellen een beetje goed zal kunnen draaien, hangt veelal af van welke videokaart je neemt. Zal voor rond 100 euro inderdaad op een geforce2MX400 komen (32 mb is genoeg). Probeer als het kan een snellere videokaart te krijgen, of neem anders over een aantal maanden een betere videokaart, al dan niet tweedehands.
Verwijderd
sterker nog:
Games draaien bij mij pervect op een:
Cel 560
Tnt m64
256 mb intern
win 2k
Gem 25 fps in q3
En ja ik ben er nog best tevreden mee!!
Games draaien bij mij pervect op een:
Cel 560
Tnt m64
256 mb intern
win 2k
Gem 25 fps in q3
En ja ik ben er nog best tevreden mee!!
Hier een Cel900/512MB/GF2MX en ook hier draait alles als een zonnetje ...
Alleen een DVD->DivX duurt een uur of 8
Alleen een DVD->DivX duurt een uur of 8
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
ik heb een vergelijkbaar systeem, alleen een 1Ghz cpu. MOHAA draait voor geen meter hier, medium instellingen, shadows off en op 800*600.Op dinsdag 05 februari 2002 22:49 schreef schaapie het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens! Alle nieuwe spellen (bijv. medal of honor) draait nog prima met mijn systeem op 1280x1024x32.
Verwijderd
Zoals hier al gezegd is... neem in godsnaam geen AOpen!
Deze borden hebben zo'n slechte biosfirmware!
Bijna elk ander moederbord is beter!
Maybe een Epox... niet al te duur, wel goed!
En als je echt stabiel wil gaan, moet je een ASUS nemen, maar dan betaal je ook wat meer!
Deze borden hebben zo'n slechte biosfirmware!
Bijna elk ander moederbord is beter!
Maybe een Epox... niet al te duur, wel goed!
En als je echt stabiel wil gaan, moet je een ASUS nemen, maar dan betaal je ook wat meer!
Verwijderd
De Duron 1GHz heeft de Morgan core en die is op dezelfde snelheid 15% sneller dan de Spitfire core (die de 900MHz versie heeft). Die 15% is misschien wat te optimistisch (omdat de XP tov de TB dat ook niet haald), dus stel 10% sneller. Dan is de Duron 1GHz 22% sneller dan de Duron 900MHz. Toch wel een groot verschil voor maar €10.Op woensdag 06 februari 2002 21:58 schreef Malebolgia het volgende:
dan ga ik idd effe kijken naar die ECS en dvd spelen gaat denk ook prima op zo'n systeem????(zolang als dat ie maar niet hapert o.i.d.)
Pagina: 1