STEL iemand heeft blackice defender geinstalleerd, en hij krijgt een trojan binnen die een port opent (standard port, bv 21) gaat blackice dan mekkeren???
Ja, zelf als er een DNS probe wordt gedaan. en heb je een trojan op je HD dan kan de sever pc signaalen naar de trojan sturen maar de trojan niet terug. maar voor die tijd heeft je virus scanner hem al verwijderd. BlackICE RULEZZZZZ !!
wow 
en als ik het rename naar iexplore.exe??
is het niet zo, dat je een ruleset ingeeft ofzow die alle inbound/outbound tcp verkeer op port 80 toelaat?? of ziek da verkeerd?
en als ik het rename naar iexplore.exe??
is het niet zo, dat je een ruleset ingeeft ofzow die alle inbound/outbound tcp verkeer op port 80 toelaat?? of ziek da verkeerd?
Hij laat niets door, nouja. 99,9% laat hij niet door. O, en hij mekkert niet aleen hij laat ook nog eens alle info over de atacker zien. zoals DNS,IP, en nog wat.
Hebben jullie BI Defender onder Win ME draaien??? 
Bij mij geeft ie Fliter Failed....
Weten jullie hier iets meer over?
P.S. kreeg geen zinnige uitleg bij hun website
Bij mij geeft ie Fliter Failed....
Weten jullie hier iets meer over?
P.S. kreeg geen zinnige uitleg bij hun website
Je kan het zelf proberen. Download bo2k ofzo en installeer die op een vage poort. BlackIce zal nog niet zeuren, maar op het moment dat van buitenaf op die poort contact wordt gemaakt merkt BlackIce dit.
Verder is het trouwens een verschrikkelijk mekkerprogramma. Doe mij maar zonealarm
Verder is het trouwens een verschrikkelijk mekkerprogramma. Doe mij maar zonealarm
ja, maar dan kan je soms het gevoel hebben dat niet alles opgemerkt wordt..
doe mij toch maar blackice 2.1.x
doe mij toch maar blackice 2.1.x
Bij mij werkt BlackIce ook niet met Windows Millennium
het ligt er dus aan hoe je die fok firewall configged, een hoop mensen installeren hem, en denken 't zal wel goed zijn 
ik heb dus bij iemand (voor de gein) een sub7 server gestuurd op port 27960 en het werkte dus,.. hij heeft de standaard instelling aanstaan (scan alleen standaard porten die ik ken) en niet scan alle porten
DUS... best goei proggie,
, maar isme toch gelukt
ik heb dus bij iemand (voor de gein) een sub7 server gestuurd op port 27960 en het werkte dus,.. hij heeft de standaard instelling aanstaan (scan alleen standaard porten die ik ken) en niet scan alle porten
DUS... best goei proggie,
Wat werkt dan WEL onder ME????
Pagina: 1