Toon posts:

Terratec DMX XFire 1024 en Battlecom, ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze geluidskaart en nou doet één uitgang het niet meer en kan ik 'm hier vlakbij naar de winkel terugbrengen. Ik wil zowiezo een tussentijdse vervanging, maar misschien wil ik hem wel gewoon inruilen tegen een andere, want ik heb nogal wat compabiliteitsproblemen met programma's.

Vooral dat Battlecom niet goed werkt is een probleem. Dit is een programma dat je tijdens het gamen kunt laten draaien en waarmee je met mic kunt communiceren met mede-gamers in je clan. Nou zie ik wel dat de volume-lampjes branden, dat ik dus geluid van andere mensen binnen krijg, maar ik hoor gewoon niets. Ik heb al de volume-knoppies langsgelopen, maar ik hoor gewoon niets |:(

Ik gebruik ook wel eens Roger Wilco, dit werkt wel, hierbij hoor ik wel de andere mensen praten, alleen dit is een stuk minder dan BattleCom.

Dus heeft iemand ervaringen met mijn kaart en BattleCom, ligt 't gewoon aan compabiliteitsproblemen en kan ik beter me kaart voor een Creative-kaart inruilen, of zal ik dezelfde kaart weer nemen :?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand :?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :?

Verwijderd

Ik heb niet precies dezelfde ervaringen als jij. Maar ik was totdat Windows XP en de Audigy-geluidskaarten verschenen tevreden met die kaart. Vanaf Windows XP en de daarbij komende gezeur met Terratecdrivers enz. enz. heb ik uiteindelijk een Creative Audigy geluidskaart(OEM is de goedkoopste)gekocht en ben ik weer een blije man. Dus heb je 20 Euro meer, ga dan voor de Audigy!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 09:22 schreef conces het volgende:
Ik heb niet precies dezelfde ervaringen als jij. Maar ik was totdat Windows XP en de Audigy-geluidskaarten verschenen tevreden met die kaart. Vanaf Windows XP en de daarbij komende gezeur met Terratecdrivers enz. enz. heb ik uiteindelijk een Creative Audigy geluidskaart(OEM is de goedkoopste)gekocht en ben ik weer een blije man. Dus heb je 20 Euro meer, ga dan voor de Audigy!
20 euro :? d8 't nie, die kaart is nie multi-duplex geloof ik :?

ps. ik wissel 'm anders wel voor een creative-kaart in ;)