Verwijderd
Maar je kan ze hier bereiken.
je hebt ook @work adsl, maar we snappen hetOp dinsdag 05 februari 2002 21:55 schreef de_koeievanger het volgende:
@work = flatrate interet via de ISDN
Verwijderd
Okay, beetje verwarrend 2x @work terwijl ze niet hetzelfde zijn.Op dinsdag 05 februari 2002 21:55 schreef de_koeievanger het volgende:
@work = flatrate interet via de ISDN
Maar dan moet ik je helaas het antwoord verschuldigd blijven.
Ik heb gebeld.. Ik word half februari ofzow aangesloten..
We zien wel !
Verwijderd
Verwijderd
reken maar van niet, als ze dat doen zal ik ff de algemene voorwaarden die ik heb gekregen van hun door hun strot duwen, ik heb betaald voor 24/7 connectie onbeperkt internettenOp woensdag 06 februari 2002 18:02 schreef gdee het volgende:
Heb verhalen gehoord dat @work leden die lang online zaten werden geblockt, dit onder de mom "fair user" policy...
dan ren ik naar de winkel en koop ik een isdn kaart..
installeen smoothwall en gaan met die banaan !
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
zit je nu nog met een 56k modempie te i-netten dan ?
Op woensdag 06 februari 2002 19:28 schreef xychix het volgende:
ik hoop ook rond halverwege feb. aangesloten to worden.
dan ren ik naar de winkel en koop ik een isdn kaart..
installeen smoothwall en gaan met die banaan !
de betreffende persoon was niet aanwezig.
Kertje, kun jij hier iets over roepen ?
netwerkstatus was volgens de mederwerker GOED. de kinderziektes waren er wel uit!
hla feb word ik aangesloten maar ze houden een slag om de arm omdat het een gekkenwerk is !
Deze week moet het dan echt komen !
(2e week van feb.) hebben ze beloofd !
Post hier even als je bent aangesloten.
Er is een hoop onduidelijkheid over de snelheid van het netwerk van @work.
Ik zal hier (als ik aangsloten ben) ook even een uitslag van de online speedtest van www.speedtest.nl neerzetten.
De speedtest is hier uit te voeren: http://www.speedsuite.net/speedsuite/TestSuite/
Ik post hier even mijn resultaat van de provider die ik momenteel gebruik (tmfweb)
Uitvoeren Test Status Resultaat
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 7.8 KByte/sec
Internationaal VS
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in de Verenigde Staten
Powered by AdeptHost Klaar 7.6 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 7.2 KByte/sec
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 243.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Ping niet mogelijk 0.0 ms
Uw domein : freesurf.nl
Voor vragen, suggesties etc. kunt u mailen
Ik hoop dus deze week hier een testje van @work neer te kunnen zetten !
Op zondag 10 februari 2002 22:41 schreef RoeLz het volgende:
* superjoost gaat morgen @work de @work lijn fixen
Verwijderd
sla? Service Level AgreementOp donderdag 07 februari 2002 09:33 schreef xychix het volgende:
ze konden me bij de helpdesk niet vertellen of er een SLA mee werd gestuurd met de abbo info..
de betreffende persoon was niet aanwezig.
Kertje, kun jij hier iets over roepen ?
netwerkstatus was volgens de mederwerker GOED. de kinderziektes waren er wel uit!
hla feb word ik aangesloten maar ze houden een slag om de arm omdat het een gekkenwerk is !
hoeveel (netwerk)uptime garanderen ze,
binnen hoeveel tijd moet een storing opgelost zijn:
als s'nachts de verbinding uitvalt (wat dodelijk is voor mijn bedrijfd proggies
wat zijn de tegenmaatregelen als met het netwerk niet meer draaiend kan krijgen binnen de gestelde termijn
etc. enz. ga zo door.
dat staat in een sla, aangezien ik een bedrijf ben (dan heb je nl meer invloed) eis ik zo'n ding erbij !
Verwijderd
zo raar is dat niet.
alleen zal er in zo'n SLA geen 24/7 verbinding staan. hij zal wat softer zijn. maar een SLA kun je bij vrijwel iedere dienst krijgen hoor !
een sla van een leased lijn zal er inderdaad wel anders (qua inhoud) uitzien.
ik hoop dat ze niet weer vertraging hebben ! dat zou ik nl. NIET leuk vinden !
Mocht er iemand van deze lichting aangesloten worden meld dit dan ff dan kan de rest er ook achteraan !
Verwijderd
Verwijderd
dat klopt er iets niet, ik heb als ik me goed herinner nog geen week daarvoor een aanvraag gedaan en heb het sinds 10 december ofzoOp dinsdag 12 februari 2002 19:36 schreef Snakeman het volgende:
Ik heb me opgegeven op 30 november en ze hebben mij beloofd de 2e of 3e week van februari, dus hopelijk komen zu hun belofte na. Meer dan 2 maanden wachten is wel wat te veel van het goed.
Verwijderd
Bij mij ging het ook heel snel. Misschien hebben ze teveel aanmeldingen?Op dinsdag 12 februari 2002 19:36 schreef Snakeman het volgende:
Ik heb me opgegeven op 30 november en ze hebben mij beloofd de 2e of 3e week van februari, dus hopelijk komen zu hun belofte na. Meer dan 2 maanden wachten is wel wat te veel van het goed.
(Overgenomen op Wed Feb 13 2002 om 15:05:52 PST)
Download : 7.7 KByte/sec
Internationaal VS : 7.4 KByte/sec
Upload : 5.2 KByte/sec
Connection : 118.0 Conn/min
Ping test Nederland : 118.0 ms
Verwijderd
Ik heb een paar weken geleden een tpoic gestart over de vraag of @work wat was, maar daar werd gezegd dat het heel sloom liep 3 kb enzo. Is dit nu helemaal voorbij, of hebben mensen er nog steeds last van???Op woensdag 13 februari 2002 15:06 schreef eXistenz het volgende:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Feb 13 2002 om 15:05:52 PST)
Download : 7.7 KByte/sec
Internationaal VS : 7.4 KByte/sec
Upload : 5.2 KByte/sec
Connection : 118.0 Conn/min
Ping test Nederland : 118.0 ms
Je kan merken dat er meer ppl worden aangesloten er zijn momenten dat het echt traag is en die momenten komen er steeds meer om eerlijk te zijn...Op vrijdag 15 februari 2002 20:16 schreef Xaris het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een tpoic gestart over de vraag of @work wat was, maar daar werd gezegd dat het heel sloom liep 3 kb enzo. Is dit nu helemaal voorbij, of hebben mensen er nog steeds last van???
Verwijderd
De truc is gewoon vaak bellen!
Ik had al mooi mijn Smoothwall servertje geinstalleerd. Maar nu kan ik om een of andere vage reden niet inbellen met Smoothwall (onder W2k wel!).
Weet iemand iets af van speciale instellingen die je moet gebruiken voor linux?
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
ik heb nog niets !
gaat dat per "onveilige" mail dan??
zoiets gaat toch per post ?
dus als enkele = 3 dan mag ik rond 12 uur weer bellen
aanhouder wint
gaat echt geweldig als er meer ppl worden aangesloten
vanavond ff smoothwall stalleren voor een "persistent" (lees: altijd als @work werkt ben ik online) connection..
oftewel
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| while(1!=0)
{
if(connection = no)
{
Dialin
}
else
{
Keep up the good work
}
} |
Ik heb nog nix.. Ik ga morgen bellen !
Op dinsdag 19 februari 2002 08:49 schreef xychix het volgende:
ik heb mijn gegevens.. ze hebben ze direkt gemaild.. appleusje voor de helpdesk @work !
vanavond ff smoothwall stalleren voor een "persistent" (lees: altijd als @work werkt ben ik online) connection..
oftewel
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11while(1!=0) { if(connection = no) { Dialin } else { Keep up the good work } }
"de computer die u belt reageerd niet"
dus ik weet het ook niet meer !
ik had een ingesprekstoon verwacht oid. maar dit ?!?!
zie kertjes topic over problemen ivm 24/7!
bel je wel met het nummer dat je hebt opgegeven op het formulier?Op dinsdag 19 februari 2002 21:47 schreef xychix het volgende:
ik ben sinds half 9 aan het bellen om de 10 secondes maar
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
deed hij het daarvoor wel ? (goed?) .. post even uitgebreid je ervaringen hier.. Ik heb nog nix ontvangen, als het echt bud blijft bij jou(jullie) dan bel ik op, dat ze dat @work in hun **** kunnen steken.Op dinsdag 19 februari 2002 21:47 schreef xychix het volgende:
Goh, ik krijg ineens een Deja-vu.. Begint met een "S" en eindigt op "uperweb"Op dinsdag 19 februari 2002 21:47 schreef xychix het volgende:
Verwijderd
Let's shake hands!Op zaterdag 16 februari 2002 12:17 schreef Kertje het volgende:
ik heb nu ook al paar keer een ingesprekstoon gehad, terwijl ik dit dus pas sinds een week ken, daarvoor nog nooit gehad. vrij irritant halfuur lang inbellen
wen der maar aan gebeurt wel vaker...Op dinsdag 19 februari 2002 21:47 schreef xychix het volgende:
Heb je ondertussen die SLA al gekregen ??Op dinsdag 12 februari 2002 08:28 schreef xychix het volgende:
ach. ik heb erna gevraagd en hij zou vermelden dat ik zo'n ding wou..
zo raar is dat niet.
alleen zal er in zo'n SLA geen 24/7 verbinding staan. hij zal wat softer zijn. maar een SLA kun je bij vrijwel iedere dienst krijgen hoor !
een sla van een leased lijn zal er inderdaad wel anders (qua inhoud) uitzien.
ben ik wel benieuwd naar, namelijk...
Eat my shorts !
@home wordt de nieuwe chello mark my words
en marc (de verkoper @work) eat dust and die ofzo..
Lullige smoesjes nou al wel 20x gehoord ik wil wat zien !!!
Bij deze ook mijn advies neem friaco of ladot ofzo. Bieden bijde een zeer goede dienst aan waar je binnen 2 dagen erop zit en wat prima werkt in tegenstelling tot @work komaan 4 maand PFFFF
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
Verwijderd
Verwijderd
ze hebben een zooi extra lijnen erbij, zodra ze weer nieuwe mensen aan gaan sluiten krijgen we weer dezelfde problemenOp dinsdag 05 maart 2002 07:52 schreef canalplus het volgende:
Bij mij werkt @work nu weer perfekt. Maar dat is ook wel anders geweest. De beruchte ingeprektoon, dus pas naar een kwartier ofzo verbinding, staat nog vers in het geheugen.
Uitvoeren Test Status Resultaat
Download
14.8 KByte/sec
Internationaal VS
14.8 KByte/sec
Upload
13.8 KByte/sec
Connection
303.0 Conn/min
Ping test Nederland
60.0 ms
Dich bis echt unne foëzen haas
speedtest.nl
Download: 7.7kb/s
Internationaal VS: 7.4kb/s
Upload: 5.3kb/s
Connection: 213.0 conn/min
Ping test Nederland: 67.0 ms
ben er opzich niet ontevreden mee
Ik ben er nu al meerdere malen in een keer in gekomen, nog nooit meerdere keren hoeven te bellen
NB. niet uit m'n klembord, maar overgetikt van m'n uitgeprintte, bijna ingelijstte papiertje
ach, mensne zoals jij erafOp dinsdag 05 maart 2002 11:54 schreef Kertje het volgende:
[..]
ze hebben een zooi extra lijnen erbij, zodra ze weer nieuwe mensen aan gaan sluiten krijgen we weer dezelfde problemen
maar nu kan ik dus nie op sommige sites komen een voorbeeld hiervan =
www.downloads.com
hebben meer mensen hier last van?
Verwijderd
jammer voor je dat ze mij niet wegkrijgenOp dinsdag 05 maart 2002 20:39 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
ach, mensne zoals jij erafdan komen er weer lijnen vrij
Verwijderd
je gebruikt winxp? zoek ff in de search, ik heb diverse malen (in 3 of 4 verschillende topics) de oplossing gegeven voor winxp + @work en het probleem met de niet bereikbare sitesOp dinsdag 05 maart 2002 21:26 schreef de_koeievanger het volgende:
ik heb et nu ook sinds vandaag![]()
maar nu kan ik dus nie op sommige sites komen een voorbeeld hiervan =
www.downloads.com
hebben meer mensen hier last van?
Verwijderd
Verwijderd
volgensmij zonder 0 !Op woensdag 06 maart 2002 08:05 schreef minded het volgende:
Heeft iemand @work op een linux-bak draaien? Zo ja, hoe moet ik dan de MSN/EAZ invullen? Met of zonder netnummer, met of zonder 0 etc...
maar helemaal zeker ben ik niet..
ik heb het onder smoothwall draaiend gehad mar ik kon hier absuluut geen acceptablele snelheden halen.. ik draai nu XP...
tsja ik zoek ook nog een linux distro en een isdnkaart die er GOED mee werkt...
mijn e-tech isdn kaart heb ik weer terug gebracht.. ik weet niet of die kut verbinding van 0.8Kb/s nu aan smoothwall of aan e-tech isdn lag....
ik zal het nooit weten !
LOL
Verwijderd
Verwijderd
Zonder 0 met netnummer dus als je tel nummer :Op woensdag 06 maart 2002 08:05 schreef minded het volgende:
Heeft iemand @work op een linux-bak draaien? Zo ja, hoe moet ik dan de MSN/EAZ invullen? Met of zonder netnummer, met of zonder 0 etc...
0505249333 is wordt het nu 505249333
Laat me even weten als je het voor elkaar hebt,
Grtz The-Matrix
Volgens mij is dat wat jij zegt je CLI nummer.Op donderdag 07 maart 2002 13:19 schreef the-matrix het volgende:
[..]
Zonder 0 met netnummer dus als je tel nummer :
0505249333 is wordt het nu 505249333
Laat me even weten als je het voor elkaar hebt,
Grtz The-Matrix
Ik heb ook smoothwall gehad (heb nu E-smith)
Zover ik weet moet er helemaal geen kerngetal voor!!!
Stel je telefoonnummer is: 050-5135464
of je nummer is................0265-135464
Dan is je msn: 5135464 of 135464 zo heb ik het altijd gedaan en zo werkt het ook!!!
Ivo Buiter
Verwijderd
eigen MSN: 348688068
MSN @work: 0676060606
extra opties voor snelheid: +mp
Vooral die +mp geeft je een enorme boost, met www.speedtest.nl haal ik gemiddeld 7.7 k/sec...
Thanx voor de hulp...
www.speedtest.nl dus ook al niet
www.download.com ook niet
ICQ, kazaa werkt wel, Direct connect slecht, ftp slecht
wat doe ik verkeerd? Win 98se i.c.m. Netopia ISDN router.
Hetzelfde gebeurd op mijn mac's hier
Iemand?
Verwijderd
+MP ??????????????Op donderdag 07 maart 2002 19:03 schreef minded het volgende:
Ok, dit is mijn config nu:
eigen MSN: 348688068
MSN @work: 0676060606
extra opties voor snelheid: +mp
Vooral die +mp geeft je een enorme boost, met www.speedtest.nl haal ik gemiddeld 7.7 k/sec...
Thanx voor de hulp...
Inderdaad werd er veel misbruik van gemaakt en daarom konden ze niet zeggen hoe lang het nog kon duren?!
Heb gezegd dat ze me dan maar mooi uit de lijst gaan halen, ik hoef het al niet meer.. (wachtte al een week of 6)
Wat een amateuristische bende daar zeg, dan maar Wanadon'ten
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |