[CM] kast nieuw kleurtje gegeven

Pagina: 1
Acties:

• powerman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-08 09:11
Ik heb mijn kast ook maar een kleurtje gegeven, zie hier de pics.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~droppie/P1010005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~droppie/P1010006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~droppie/P1010007.jpg

Inclusief blauwe ledjes. :)

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

Verwijderd

Strak hoor !
Ook wel een leuk kleurje eigenlijk, metallic blue ofzo ?
Misschien ook nog ff de cddrives bewerken? Zwart maken of ff stealthen met zwarte plaatjes ?

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

nice, :)
nu je cd-rom/ brander / dvd nog (sorry heb niet goed gekeken, weet dus niet wat je er in hep zitten)

Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.

• powerman
het is idd metallic blue, en mijn dvd en brander (de onderste twee) die verf ik nog ff niet want daar zit nog garantie op.

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

Verwijderd

Nice ... wordt alleen een beetje algemeen kleurtje nu (heb me eigen case ook deze kleur hoor) en zonde dat je je cd spelertjes niet heb gespoten maar ziet er wel gelikt :9 uit >:)

edit:
ik heb me dvd speler toen snel gekocht omdat ik me case ging spuiten en die was al gespoten voordat ik hem had aangesloten :P

Verwijderd

Ziet er goed uit! nu alleen de frontjes nog he..

Verwijderd

Waarom begint iedereen toch altijd over die frontjes? Ik zou ze ook niet verven als er nog garantie op zit! Verder netjes gedaan! Ik zou wel die voetstukken onder de kast ook verven, ziet er wel beetje leip uit, een blauwe kast op witte voeten :P

Verwijderd

Waarom denkt iedereen dat die zijn garantie kwijt is als die dingen een ander kleurtje hebben :? :?

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:11
Op dinsdag 05 februari 2002 21:56 schreef MoSc2001 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat die zijn garantie kwijt is als die dingen een ander kleurtje hebben :? :?
is dat dan niet zo?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 16:24

Damian

Insane Obtrusion

Op dinsdag 05 februari 2002 21:56 schreef MoSc2001 het volgende:
tuurlijk ben je je garantie kwijt als je dat doet |:(

denk je dat ze hem, nadat je met een spuitbus en kwast hebt zitten expirimenteren op dat ding, nog terugnemen, omdat ji zegt dat ie kapot is...

Whahah, dacht net niet dus...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 12:58

mindcre8r

Tradepedia

dacht jij dan dat ze die cd rom speler /brander /dvd gingen maken bij de producent? dacht het niet...door de schredder gaat dat ding.. je krijg gewoon een nieuwe en die ken je dan mooi weer peenten 8-)

Bears and Bulls

Verwijderd

Dan ben ik een echte bikkel dus omdat ik m'n Plexwriter 12X heb zilver gepaint 5 maand nadat ik hem had :)

Verder zeer mooie en nette mod

Verwijderd

Heb je mooi gedaan B-)
Ben zelf ook van plan om er zoiets van te gaan maken, maar toch maar een ander kleurtje, al dat blauw doet ook vervelen he :r

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:14
hoeveel spuitbussen primer/verf/blanke lak was je kwijt?? Ik heb gisteren net een deel van de kast van een oud pctje metalic rood gespoten ziet er ook wel :P uit :)

Verwijderd

heb je bovenop ook nog een fan zitten?

mooie mod, alleen de cd/dvd dingetjes nog ;)

(heb gewoon schijt aan die garantie) ;)

Verwijderd

netjes gespoten man!!!, ziet er erg goed uit!

Verwijderd

had je niet beter een pasteltintje kunnen gebruiken :P

• powerman
Op woensdag 06 februari 2002 14:51 schreef tinus1983 het volgende:
hoeveel spuitbussen primer/verf/blanke lak was je kwijt?? Ik heb gisteren net een deel van de kast van een oud pctje metalic rood gespoten ziet er ook wel :P uit :)
ik heb gebruikt :
1 spuitbus primer
2 spuitbussen metallic blauw
1 spuitbus metallic zwart
1 spuitbus blanke lak

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op dinsdag 05 februari 2002 22:14 schreef mindcre8r het volgende:
dacht jij dan dat ze die cd rom speler /brander /dvd gingen maken bij de producent? dacht het niet...door de schredder gaat dat ding.. je krijg gewoon een nieuwe en die ken je dan mooi weer peenten 8-)
tuurlijk maken ze die...

meestal is het alleen ff een bordje of lens vervangen, maar je krijgt uiteraard niet dezelfde terug...

je levert hem in, en je krijgt een gerepareerde terug..

(heb ik ook gehad met een HP brander)

Verwijderd

idd, die blauwe ledjes komen m'n neus uit
Jammer dat iedereen elkaar zo achterna loopt te apen, verzin eens iets nieuws!
Op woensdag 06 februari 2002 14:29 schreef X-IoN het volgende:
Heb je mooi gedaan B-)
Ben zelf ook van plan om er zoiets van te gaan maken, maar toch maar een ander kleurtje, al dat blauw doet ook vervelen he :r

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:30

Epsilon

ziet er netjes uit m8 :)
netjes gespoten

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 18:38
Zeer netjes gedaan man!

Ook een mooie kleur gebruikt! :)

Verwijderd

Tis een mooie mod geworden!

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
Ziet er goed uit, vooral de kleur. Ik heb thuis ook nog wel een kastje staan die ik binnenkort ga modden :)

• navyseal44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 08:49
Heel strak gedaan.

Maar i.d.d. nog ff je CD-ROMS erbij om het geheel compleet te maken...

En misschien nog wat design fingerguards???

Verwijderd

Het is al gemeld, maar ik doe het gewoon nog een keer...!!!! >:)

Die witte sokken aan z'n voetjes zien er niet uit... Jammer dat je die hebt overgeslagen.... Nog even doen en dan is het een top kast :)

• powerman
Op donderdag 07 februari 2002 16:01 schreef TheReaper het volgende:
Het is al gemeld, maar ik doe het gewoon nog een keer...!!!! >:)

Die witte sokken aan z'n voetjes zien er niet uit... Jammer dat je die hebt overgeslagen.... Nog even doen en dan is het een top kast :)
Bij het in elkaar zetten van me kast kwam ik erachter dat ik nog wat vergeten was |:( (daarom heb ik ze ook naar achteren geklapt in de hoop dat niemand het ziet >:) ) maar die voetjes ga ik dit weekend wel ff spuiten.

Pagina: 1