ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Verwijderd
Ook wel een leuk kleurje eigenlijk, metallic blue ofzo ?
Misschien ook nog ff de cddrives bewerken? Zwart maken of ff stealthen met zwarte plaatjes ?
nu je cd-rom/ brander / dvd nog (sorry heb niet goed gekeken, weet dus niet wat je er in hep zitten)
Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Verwijderd
ik heb me dvd speler toen snel gekocht omdat ik me case ging spuiten en die was al gespoten voordat ik hem had aangesloten
Verwijderd
Verwijderd
is dat dan niet zo?Op dinsdag 05 februari 2002 21:56 schreef MoSc2001 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat die zijn garantie kwijt is als die dingen een ander kleurtje hebben![]()
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
tuurlijk ben je je garantie kwijt als je dat doetOp dinsdag 05 februari 2002 21:56 schreef MoSc2001 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat die zijn garantie kwijt is als die dingen een ander kleurtje hebben![]()
denk je dat ze hem, nadat je met een spuitbus en kwast hebt zitten expirimenteren op dat ding, nog terugnemen, omdat ji zegt dat ie kapot is...
Whahah, dacht net niet dus...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Bears and Bulls
Verwijderd
Verder zeer mooie en nette mod
Verwijderd
Ben zelf ook van plan om er zoiets van te gaan maken, maar toch maar een ander kleurtje, al dat blauw doet ook vervelen he
Verwijderd
mooie mod, alleen de cd/dvd dingetjes nog
(heb gewoon schijt aan die garantie)
ik heb gebruikt :Op woensdag 06 februari 2002 14:51 schreef tinus1983 het volgende:
hoeveel spuitbussen primer/verf/blanke lak was je kwijt?? Ik heb gisteren net een deel van de kast van een oud pctje metalic rood gespoten ziet er ook weluit
1 spuitbus primer
2 spuitbussen metallic blauw
1 spuitbus metallic zwart
1 spuitbus blanke lak
tuurlijk maken ze die...Op dinsdag 05 februari 2002 22:14 schreef mindcre8r het volgende:
dacht jij dan dat ze die cd rom speler /brander /dvd gingen maken bij de producent? dacht het niet...door de schredder gaat dat ding.. je krijg gewoon een nieuwe en die ken je dan mooi weer peenten
meestal is het alleen ff een bordje of lens vervangen, maar je krijgt uiteraard niet dezelfde terug...
je levert hem in, en je krijgt een gerepareerde terug..
(heb ik ook gehad met een HP brander)
Verwijderd
Jammer dat iedereen elkaar zo achterna loopt te apen, verzin eens iets nieuws!
Op woensdag 06 februari 2002 14:29 schreef X-IoN het volgende:
Heb je mooi gedaan
Ben zelf ook van plan om er zoiets van te gaan maken, maar toch maar een ander kleurtje, al dat blauw doet ook vervelen he
netjes gespoten
Ook een mooie kleur gebruikt!
Maar i.d.d. nog ff je CD-ROMS erbij om het geheel compleet te maken...
En misschien nog wat design fingerguards???
Verwijderd
Die witte sokken aan z'n voetjes zien er niet uit... Jammer dat je die hebt overgeslagen.... Nog even doen en dan is het een top kast
Bij het in elkaar zetten van me kast kwam ik erachter dat ik nog wat vergeten wasOp donderdag 07 februari 2002 16:01 schreef TheReaper het volgende:
Het is al gemeld, maar ik doe het gewoon nog een keer...!!!!
Die witte sokken aan z'n voetjes zien er niet uit... Jammer dat je die hebt overgeslagen.... Nog even doen en dan is het een top kast