Ik vroeg me af of er een alternatief bestaat voor IDE kabels, ik heb FF gekeken en het blijkt namelijk dat een IDE kabel tot max. 45 cm gegarandeert werkt. Bestaan er geen ander soort kabels of kabels van een betere kwaliteit die er voor zorgen dat je langere IDE kabels kunt maken/krijgen?
Je bedoelt zeker 80 aderige kabels? 
Een normale 40 aderige kabel kan je tot 1,2 meter kopen, en ik heb er nog nooit een gezien die niet werkte!
Een normale 40 aderige kabel kan je tot 1,2 meter kopen, en ik heb er nog nooit een gezien die niet werkte!
nope +-120cm is echt het max.
je kan overstappen op SCSI die heeft et veel langer maar hoelang weet ik neit
scsi is 12 meter de max (theoretisch natuurlijk)Op dinsdag 05 februari 2002 21:40 schreef Jaguar645 het volgende:
nope +-120cm is echt het max.
A wise man's life is based around fuck you
zou hij zo'n grote case hebbenOp dinsdag 05 februari 2002 21:40 schreef zwelgje het volgende:
[..]
scsi is 12 meter de max (theoretisch natuurlijk)
Heb het over IDE en geen SCSI, m'n case is geen 12 meter nee
. 80 aderige kabels, hoe ver kunnen die en wat kosten die?
als jij de harddisk kast in de kelder hebt staan welOp dinsdag 05 februari 2002 21:42 schreef internetinfo het volgende:
[..]
zou hij zo'n grote case hebben
Ben inderdaad zoiets van plan maar dan in een muur of achterkant van bureau. Ja je hebt van die mensen die maar niet kunnen wennen aan het gezoem.Op dinsdag 05 februari 2002 21:43 schreef zwelgje het volgende:
[..]
als jij de harddisk kast in de kelder hebt staan wel
ja dat vervelende 15.000 rpm geluid ookOp dinsdag 05 februari 2002 21:45 schreef computeraap het volgende:
[..]
Ben inderdaad zoiets van plan maar dan in een muur of achterkant van bureau. Ja je hebt van die mensen die maar niet kunnen wennen aan het gezoem.
kheb er zelf geen last van hoe luider hoe beter, wordt er bijna sexueel opgewonden van...
Ik heb hier een prachtige geel rounded 90cm lange 80aderige IDE-ATA100 kabel.
En werkt gewoon perfect.
En werkt gewoon perfect.
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Tja, die heb ik via een maat van me gekocht..
Dus moet ik hem ff vragen hoe die er aan komt..
edit:
Nouja, ook dus via via weer.. Schiet niet op dus..
Als ik de 45cm voor de CD's krijg zal ik het merk opschrijven..
Nouja, ook dus via via weer.. Schiet niet op dus..
Als ik de 45cm voor de CD's krijg zal ik het merk opschrijven..
(ik ben die maat)Op dinsdag 05 februari 2002 21:53 schreef Wierdo_NL het volgende:
Tja, die heb ik via een maat van me gekocht..
Ik kan der nog wel een paar voor je regelen, gaat via een maat van me, kost je €25, 45 cm variant kost €17.50, met betaling kunnen eventueel wel op verschillende manieren doen
(scsi rounded kan ook
Hum jammer, FF een klein vraagje, zitten er op zo'n rounded kabel wel 2 aansluitingen dus voor 1 voor mobo en 2 voor devices?
scsi rounded he, is dat een LVD kabel? of een gewone uw kabel?Op dinsdag 05 februari 2002 21:59 schreef Bobbert het volgende:
[..]
(ik ben die maat)
Ik kan der nog wel een paar voor je regelen, gaat via een maat van me, kost je €25, 45 cm variant kost €17.50, met betaling kunnen eventueel wel op verschillende manieren doen
(scsi rounded kan ook68 pins 125 cm €37)
heb namelijk wel interesse, kan zolangzamerhand wel een spaggeteria openen met al die scsi kabels hier....
Zijn zegmaar normaal uitziende kabels, alleen dan rounded, en GeelOp dinsdag 05 februari 2002 22:00 schreef computeraap het volgende:
Hum jammer, FF een klein vraagje, zitten er op zo'n rounded kabel wel 2 aansluitingen dus voor 1 voor mobo en 2 voor devices?
Geen idee, zak ff moeten navragen, laat nog wel van me horenOp dinsdag 05 februari 2002 22:00 schreef zwelgje het volgende:
[..]
scsi rounded he, is dat een LVD kabel? of een gewone uw kabel?
heb namelijk wel interesse, kan zolangzamerhand wel een spaggeteria openen met al die scsi kabels hier....
je gruwelijk geelOp dinsdag 05 februari 2002 22:01 schreef Wierdo_NL het volgende:
[..]
Zijn zegmaar normaal uitziende kabels, alleen dan rounded, en Geel
Pagina: 1