Toon posts:

Optische muis gaat aan en uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een optische muis van logitech gekregen.Dus gelijk installeren en testen.Geweldig gaat het, maar na een paar minuten gaat mijn muis af en toe uit.Ik heb windows xp dus gelijk nieuwe drivers gezocht , maar dat helpt ook niet.Het is net of hij af en toe gewoon aan en uit gaat je ziet het lampje uit gaan en een seconde later gaat hij weer aan.Hij is aangesloten op een usb.Ik heb wel een usb\ps2 stekkertje maar heb nog niet geprobeerd of dat werkt.Ik bedoel hij is voor usb gemaakt dus moet het ook zo werken.
Weet iemand wat ik er aan kan doen?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:09

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb ook een Logitech muis (zie mijn sig). Ik heb hier hetzelfde met zowel Win2k als Win98.

Ik vermoed dat het een soort van "powersaving" is want hij muist verder wel gewoon door.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 21:37 schreef thunderguy het volgende:
Ik heb net een optische muis van logitech gekregen.Dus gelijk installeren en testen.Geweldig gaat het, maar na een paar minuten gaat mijn muis af en toe uit.Ik heb windows xp dus gelijk nieuwe drivers gezocht , maar dat helpt ook niet.Het is net of hij af en toe gewoon aan en uit gaat je ziet het lampje uit gaan en een seconde later gaat hij weer aan.Hij is aangesloten op een usb.Ik heb wel een usb\ps2 stekkertje maar heb nog niet geprobeerd of dat werkt.Ik bedoel hij is voor usb gemaakt dus moet het ook zo werken.
Weet iemand wat ik er aan kan doen?
niks is om energie te besparen hij gaat aan als je beweegt. ook als je je pc uit hebt staat hij uit. Alleen op je PS/2 blijft ie aan.

• tumbadora
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 10:56
wat bedoel je ,dat je muis het niet meer doet of dat alleen het lampje aan en uit gaat . dat is dus normaal

Verwijderd

Ik heb dur ook één, en het is inderdaad een powersave modus. Heeft ie nodig ook, want hij vreet batterijen. Ik vind het trouwens een geweldige muis, maar ik kan er absoluut niet mee unrealen om de een of andere reden :(

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 21:41 schreef tumbadora het volgende:
wat bedoel je ,dat je muis het niet meer doet of dat alleen het lampje aan en uit gaat . dat is dus normaal
hij doet t perfect en gebruikt minder energie wat wil je nog meer ??

Verwijderd

Overigens kan je de tijd tussen nix doen en powersave met je driver instellen!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op dinsdag 05 februari 2002 21:41 schreef Blukske het volgende:
Ik heb dur ook één, en het is inderdaad een powersave modus. Heeft ie nodig ook, want hij vreet batterijen. Ik vind het trouwens een geweldige muis, maar ik kan er absoluut niet mee unrealen om de een of andere reden :(
Vreemd want mijn fpm rate met UT is omhoog gegaan sinds ik mijn :r M$ IntelliMouse Eploiter de deur uit heb gedaan en mijn Logitech met staart (lees: snoer) aangeschaft heb.

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 19:27

fly

Live Is Just.........

bij mijn ging mijn muis 1 keer uit, maar dat kwam door sms ofzo... heel raar....

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 21:43 schreef MST_Morpheus het volgende:

[..]

Vreemd want mijn fpm rate met UT is omhoog gegaan sinds ik mijn :r M$ IntelliMouse Eploiter de deur uit heb gedaan en mijn Logitech met staart (lees: snoer) aangeschaft heb.
komt omdat t te lang duurt voordat de info van je muis naar ontvanger naar PC word gestuurd heeft nix met een optimuis te maken alleen dat draadloze is :(

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op dinsdag 05 februari 2002 21:48 schreef ThatsMe het volgende:

[..]

komt omdat t te lang duurt voordat de info van je muis naar ontvanger naar PC word gestuurd heeft nix met een optimuis te maken alleen dat draadloze is :(
Dat is irritant.. Leuk zo'n draadloze muis... Vreet batterijen en veel te traag. :r

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 21:50 schreef MST_Morpheus het volgende:

[..]

Dat is irritant.. Leuk zo'n draadloze muis... Vreet batterijen en veel te traag. :r
kan dr niks aan doen alleen anraden nooit een draadloze muis te nemen. Optische muizen zijn wel :9~

Verwijderd

Topicstarter
Hij gaat dus letterlijk aan en uit.
De muis doet het ook niet zo'n kleine 2 seconden. En dat is knap lastig.Bijvoorbeeld je scrollt naar beneden en hup 2sec muis uit en dan gaat ie weer verder.
Heb net powersaving gechecked maar kan niks vinden over de muis, waar moet dat staan dan?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

STaat er dan wel genoeg stroom op je USB poorten?

• Glorificationer426
  • Laatst online: 16-08 13:57

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Eehm, misschien een domme opmerking(waarschijnlijk wel :) ), maar kijk eens of er geen losse draadjes/pinnetjes zijn die als je ze de ene kant op buigt het wel doen en een andere kant op niet...
Klinkt heel simpel, maar toch waard om het ff te checken lijkt me.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

Topicstarter
Niks aan te zien.Maar ga nu proberen om hem op ps2 poort te zetten en kijken wat hij dan doet maar daar kijk ik morgen wel na.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:49

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 05 februari 2002 21:45 schreef fly het volgende:
bij mijn ging mijn muis 1 keer uit, maar dat kwam door sms ofzo... heel raar....
*blaat* }:O

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 14:00
heb je een msi moederboard? of een mobo met een via chipset?

probeer dan de niewste via 4in1 drivers eens of een nieuwe bios update

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 15:01

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Op dinsdag 05 februari 2002 21:45 schreef fly het volgende:
Lees volgende week meer op forum.computeridee.nl :P

• Twarp
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Draadloos is prima hoor geen problemen en het uitgaan bij draadloos is een powersave functie.

Meh ...

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-08 13:58
heb je je bus te snel staan toevallig ?> bij mij wil die ook gaan flippen als me buste hard staat

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 01:54
Is zeer warschijnlijk geoown de powersafe van het ding zelf, en kan je niet veranderen...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Powersafe kan toch niet.Ik gebruik dat ding dus hij mag dan niet uit gaan.Als ik hem nou stil laat staan ok maar hij doet het dus ook als je hem gebruikt en dat mag niet.
Ja ik een MSI mobo en nieuwste drivers van via en bios.
Ik heb net poosje op de ps2 poort gehad en geen probleem.
Dus het zal wel met mijn usb te maken hebben.Weten jullie misschien wat?

• Kanarie
  • Laatst online: 19:13

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

USB port die niet genoeg stroom kan leveren misschien?

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kun je daar achterkomen en wat kan ik er aan doen dan?
Pagina: 1