Verwijderd
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Verwijderd
Ik heb trouwens wel een ding gevonden wat camera en scherm in 1 is:

I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
zou er wel vet uitzien:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| ======================= | | | hier je cpu fan | | te zien | | | | | | | | | |CAM #1 | ======================= |
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
Is zo'n 5" kleuren-tft-tje daar nix voor....kost wel 139 dollar. Cool idee in ieder geval!
hehe... ik denk dat je beter de stekker er dan uit kan rukken, ipv een applicatie starten...Op dinsdag 05 februari 2002 22:37 schreef webkabouter het volgende:
nou ja het is niet zozeer om de muizenpopulatie in de gaten te houden (die ik niet heb) maar meer om als er bijvoorbeeld een maf geluid uit de kast komt om meteen te kijken wat dat is (als ik rook zie dan weet ik dat er iets brand etc)
Verwijderd
als je nix ziet is het ok, als je oranje en rode vlekken ziet - foute boel
Of zoals bij mij op mun 2e monitor?
Je kan voor weinig geld een pci-videokaartje kopen 14 inch voor weing la zeggen totaal 25 euro ben je goedkoper uiit dan met een tft scherm.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Een stellage van technisch lego met daaraan joystick zodat ik dat ding kan bewegen zoals ik dat wil.. maar om een "14 monitor daarvoor te kopen... ben wel gek zeg het moet wel leuk blijven. Daarom een TFT schermpje ziet veel cooler uit als je een scherm in je kast heb zitte is dan wel duurder maar goed een goede casemod is nu eenmaal geld waard
dus alleen dit (tijdelijke opgehangen in de draden om ff te testen)
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
is niet echt spectaculair ofzo hoor
formaat: webcam
dit is btw wel goedkoper dan een venster in je kast en minder werk
De mensen van helma kwamen vandaag ff naar onze rioolbuisjes kijken. Met een soortgelijke camera, alleen dan aan een slangetje. Op de kop(slecht te zien op de pic) zat een krans van witte LED verlichting. Misschien een ID voor de casecam?
(btw ik heb dit plaatje zelf geschoten en bewerkt)
Dus hoe krijg ik het op een zo goedkope manier op een scherm/beeld etc maar dan wel mooi.
/me zat zelf te denken aan zo'n klein tft schermpje dus maar ja die kosten weer een paar duiten. Een andere oplossing is een schermpje van een GPS want die zijn (denk ik toch?) los verkrijgbaar maar daar weet ik de prijs nog niet van en wat die kunnen natuurlijk.
Morgen ga ik eerst bij conrad navragen waar je dat ding op aan kunt sluiten. Heb maar ff gebruik gemaakt van de electronische ptt en conrad het volgende mailtje gestuurd:
Nou maar hopen dat ze het een beetje snappen en me kunnen helpenGeachte heer/mevrouw,
Ik heb zojuist op jullie website een camera gezien (bestelnr : 118141- ) die vrij compact en handzaam is.
Op dit moment ben ik bezig met een zogenaamde casemod. Dat wil zeggen dat ik mijn computerkast heb overgespoten met een andere kleur en er 2 blauwe lichten in heb gezet. Om mijn werk te voltooien wil ik de interieur van mijn kast verijken met deze camera om zo een leuke gadget te hebben.
Ik wilde deze camera doorverbinden met een klein schermpje wat op de voorkant van de kast komt op de plaats waar normaal de diskettedrive geplaats kan worden (ruimte is 4x10) nu vroeg ik mij af waar ik deze camera allemaal op kan aansluiten en of u misschien ook beeldschermpjes met de bovenstaande dimensies verkoopt zodat ik deze 'mod' kan voltooien..
Alvast bedankt,
Jeroen Somhorst
lezen: Waarom gewoon niet als een klein windowtje in je scherm ipv een apart tfteetje?de camera en belichting maak ik me niet zo heel druk om persoonlijk het gaat me meer om de visualisatie zoals dat dan zo mooi heet.
Dus hoe krijg ik het op een zo goedkope manier op een scherm/beeld etc maar dan wel mooi.
Je kan voor weinig geld een pci-videokaartje kopen 14 inch voor weing la zeggen totaal 25 euro ben je goedkoper uiit dan met een tft scherm.
Verwijderd
ik wil er namelijk een bij de voordeur plaatsen, dan zie ik wanneer er mensen zijn
(ik zit op zolder en hoor vaak de bel niet
(ook enig idee waar je die dingen kan kopen?)
en dat is dus niet wat ik wil.. een 14 inch die is gek... waar moet ik dat ding kwijt...Op donderdag 07 februari 2002 00:51 schreef Spice het volgende:
[..]
lezen: Waarom gewoon niet als een klein windowtje in je scherm ipv een apart tfteetje?
Haha je zou jezelf zo op internet zien, lijken wel stalkers zo.Op woensdag 06 februari 2002 23:19 schreef insan1ty het volgende:
[afbeelding]
De mensen van helma kwamen vandaag ff naar onze rioolbuisjes kijken. Met een soortgelijke camera, alleen dan aan een slangetje. Op de kop(slecht te zien op de pic) zat een krans van witte LED verlichting. Misschien een ID voor de casecam?
(btw ik heb dit plaatje zelf geschoten en bewerkt)
" Waarom zou ik en duur tft scherm of iets dergelijks aanschaffen? Immers ben ik in het bezit van een tv kaart met een video in. "
Oftewel mijn point is dat ik de camera daarop kan aansluiten en via de pctv software de rotzooi in de gaten kan houden