Toon posts:

Probleem IIyama Vision Master 450

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn bovengenoemde monitor begint de laatste tijd vervelende trekjes te vertonen: het beeld verspringt in de breedte (wordt 1-2 cm smaller) en ook weer terug. Volkomen onregelmatig. Het beeld zelf wil dan ook wel eens trillen.
Dit lijkt een hardwareprobleem in de monitor. Heeft iemand enig idee wat dit is en hoe (en of) dit zelf (of door een handige zwager) is te verhelpen?

bij voorbaat dank

:-)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

Mentalist

[avdD]

Heb ik wel eens met m'n monitor boven. Gelukkig niet zo vaak, maar voor jouw geval :

Ik hoop dat je nog garantie hebt.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
De monitor is van begin 1998, dus de garantie is ondertussen verlopen...
Iemand enige technische adviezen/inzichten?

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04 13:58

Da_RoNiN

Oclama?

Me heeft ook die vision master 450 en ik heb soms ook last van verspringing van het beeld. De Iiyama saved voor elke afzonderlijke applicatie en/of game de instelling van het beeld. Ik denk dat die save functie bij jou niet lekker functioneerd. Vandaar dat jou beeld verspringt enzo.

Kenners weten waarom

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie, maar dat is het niet.
Het is met name de linker kant die verspringt, en daarmee de linkerrand indrukkend en vervormen....

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:29

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Een trap tegen aan geven misschien? ;)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Uit het dakraam gooien helpt misschien :P

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
tis een iijama.. hoge nare_trekjes_verschijnselen naarmate ze ouder worden en veel in gebruik zijn, om maar niet te praten over het uitval percentage, en natuurlijk komen er nu mensen schreeuwen die een iijama hebben die het al jaaaaaren doet, gefeliciteerd, maar over het algemeen is het uitval of 'nare trekjes' percentage veeeeeeeeeeeeel hoger dan bij andere merken

Verwijderd

Topicstarter
Oftewel...why do I even bother......

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

als je ff zoekt op "eizo dood" zie je dat ik datzelfde probleem een poosje heb gehad en dat m'n monitor 't daarna begaf...

Specs

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
zou de 405 versie ook zulke probs krijgen? :?
of ist alleen maar bij de 450?
Pagina: 1