Toon posts:

5SG100 rare connectors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden mijn Gigabyte 5SG100 met een AMDK6-2 en 256MB SD-Ram verkocht aan iemand. Ik kon de doos enzo niet vinden. En dus verstuurd. Dat vond ie ok. Maar er zitten dus ook geen kabels bij en hij (en ik) dacht dat dat gewoon standaard connectors waren... Maar helaas :(

Ik kan dus de doos niet vinden en die kabels moeten er wel komen, anders hoeft hij het mobo niet meer en stuurt hij het terug.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1012940528

Die USB heeft dus 8 pins enzo (met een vierkantje er omheen zodat een normale connector toch niet past (afbreken misschien? solderen? 't zijn maar 4 draadjes per usb aansluiting). Die com weet ik niet precies, maar dat is iig ook niet goed.

Weet iemand waar ik dit soort dingen kan bestellen ofzo? (kabels van [ dit -> normaal ] mag ook btw.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
zou ff richting een gigabyte leverancier bellen of mailen

en verder, gekocht is gekocht! :P

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

usb is geen probleem, alleen ff handleiding opvissen hoe de pinnetjes moeten, andere tsja dat weet ik ook niet.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
ff checken op de Gigbyte site???

www.kuiphuis.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 21:57 schreef veldmuis het volgende:
zou ff richting een gigabyte leverancier bellen of mailen

en verder, gekocht is gekocht! :P
Al een mailje verstuurd via een dubieus iets, dus ik betwijfel of ik antwoord krijg :P

Ik vind trouwens niet gekocht is gekocht. Dit is gewoon een fout van mij en dat moet ik dan maar accepteren...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 22:13 schreef Spice het volgende:
usb is geen probleem, alleen ff handleiding opvissen hoe de pinnetjes moeten, andere tsja dat weet ik ook niet.
Maar heb jij dan wel eens een aansluiting gezien met 4 pins (8) en dan met een hokje er omheen zodat alleen zo'n stekker erop past?
code:
1
2
3
4
 ____
|....|
|....|
-----

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

wel zo'n aansluiting hier op een oude intel bx440 plank. Waren 2x stekkertjes van 5 pins. aansluiting 8 pins.
Handleiding gekeken, 10 pinnetjes eruit (stekker) 8 erin en draaien maar. Hangt nu een draadloze muis en en een webcam.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• rkuijf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 17:50
Ik heb ook zo'n bordje draaien en volgens mij zit de usb kabel er standaard niet bij: optioneel. Ook meen ik me te herinneren dat er met dit bordje nogal wat problemen waren met usb.

In het boekje staat wel de pin lay-out:

--------\ 1=VCC 5=VCC
|4|3|2|1| 2=USBV0- 6=USBV1-
|5|6|7|8| 3=USBV0+ 7=USBV1+
--------- 4=GND 8=GND

Hiermee kun je wel zien of de lay-out daadwerkelijk anders is.

Cheers,
Rene
Pagina: 1