Mozilla 0.97 probleem.

Pagina: 1
Acties:

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Als ik met mozilla wil gaan browsen en de eerste pagina is ingeladen dan verdwijnen ineens de browserbar ed.
(tja ik weet niet goed hoe ik moet uitleggen dus plaats ik maar ff een screenshot met wat ik bedoel)

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~ykema025/mozilla.jpg

Zo ziet het er nu dus uit en kan ik ook geen adressen meer invoeren ed.
Dit is ineens zomaar op komen zetten (ik heb dus niets veranderd in de instellingen, zover ik weet) en ik vind ook niets terug in de instellingen om het weer 'normaal' te maken zodat ik weer gewoon met mozilla kan browsen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op dinsdag 05 februari 2002 21:16 schreef Mataraty het volgende:
Als ik met mozilla wil gaan browsen en de eerste pagina is ingeladen dan verdwijnen ineens de browserbar ed.
(tja ik weet niet goed hoe ik moet uitleggen dus plaats ik maar ff een screenshot met wat ik bedoel)
Ik gebruik zelf 0.9.8, en dat heet 'full screen' bij mij, alleen zie ik dan naast de knop, om het laden te stoppen (Die X zal ik maar zeggen), in het klein 'normal window' o.i.d. staan, maar bij jou niet :?

Het enige wat ik kan verzinnen, is ff je .mozilla directory weggooien, maar da's ook niet echt handig eigenlijk (ww weg enzo)...

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09
0.9.7 it is

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 21:27 schreef ddc het volgende:
0.9.7 it is
Sorry, maar wat moet ik hiermee :?

Bedoel je dat ik dat puntje vergeten ben ofzo?
ach raar persoon die daar over struikeld. Ik mag neem ik aan aannemen dat iedereen begrijpt dat ik 0.9.7 bedoel ipv 0.97 :)

• Tonnes746
  • Laatst online: 06-01-2022
Al is het tegen mijn principes: probeer het eens met 0.9.8, die is vandaag 'officieel' uit (ze zijn alleen niet zo snel bij de submit-verwerking :))

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 21:35 schreef Tonnes het volgende:
Al is het tegen mijn principes: probeer het eens met 0.9.8, die is vandaag 'officieel' uit (ze zijn alleen niet zo snel bij de submit-verwerking :))
Tja een nieuwe instaleren is leuk, maar het zou fijn zijn als het gewoon oplosbaar was :)
Als ik bij ieder probleem waar ik tegen aanloop een nieuwe install uitvoer dan blijf ik bezich en kom ik nooit aan gewoon computeren toe :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op dinsdag 05 februari 2002 21:40 schreef Mataraty het volgende:
Tja een nieuwe instaleren is leuk, maar het zou fijn zijn als het gewoon oplosbaar was :)
Je kunt, zoals ik hierboven al zei, gewoon je instellingen wegsmijten, en dan moet het voorbij zijn.. Ik snap alleen niet , dat je niet /terug/ kan komen, naar de normale situatie, zoals ik dat wel kan ik 0.9.8... :?
Als ik bij ieder probleem waar ik tegen aanloop een nieuwe install uitvoer dan blijf ik bezich en kom ik nooit aan gewoon computeren toe :)
Jups, da's windowsmenthaliteit, en daar hebben we een hekel aan hier in NOS :)

/edit Typefout verbeterd, moest van Dinges :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 09:17

zwik

randomized

Zoek eens naar een optie voor fullscreen oid.

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:40
Op dinsdag 05 februari 2002 21:40 schreef Mataraty het volgende:

[..]

Je kan (tenminste als ik het me goed herinner) de taakbalk met rechtsaanklikken en zo de balken selecteren die je wil gebruiken dus ook de adres balk. (als ik het fout heb niet schuppen aub ;) )

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 23:52 schreef zwik het volgende:
Zoek eens naar een optie voor fullscreen oid.
had ik al gedaan (F11), maar dat werkt niet :(
Op dinsdag 05 februari 2002 23:55 schreef wauske het volgende:

[..]

Je kan (tenminste als ik het me goed herinner) de taakbalk met rechtsaanklikken en zo de balken selecteren die je wil gebruiken dus ook de adres balk. (als ik het fout heb niet schuppen aub ;) )
/me schopt wauske omdat het fout is >:) ;)

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Heb dit probleem precies zo gehad! Ik heb dit 'opgelost' door het modern theme even terug te zetten naar 'classic'. Daarna browser opnieuw opstarten, weer terugzetten naar modern en nogmaals browser opnieuw opstarten. Vreemde manier van oplossen maar het werkte bij mij. Had dit ergens gelezen op inet maar ben kwijt waar :+

P.S. dit schijnt overigens een bug te zijn in 0.9.7. Misschien dus idd opgelost in 0.9.8.

Ikzelf heb sinds een paar dagen de nieuwste Netscape geinstalleerd (lijkt enorm op Mozilla, gebruikt ook de mozilla engine) maar werkt een stuk beter vind ik. In ieder geval veel stabieler dan mozilla 0.9.7 want die vond ik erg instabiel. Ook gaat Netscape om de 1 of andere reden veel beter om met allerlei java(script) menu's in pagina's. Waar dat aan ligt is mij een raadsel zoals ik ook nooit echt begrijp waarom er nog nieuwe Netscape versies uitkomen en wat nou het verschil is tussen Mozilla en Netscape.
Pagina: 1