Toon posts:

geforce 3 voor 255 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dit is onder de verkeerde username maar goed oorspronkelijk komt ie dus van markwolfswinkel !!! niet van mijn zielige broertje !! :P ik heb deze gespot en kost maar 255 euro

www.norrod.nl

Geforce 3 Ti-200 128MB
GeForce3 Ti200, 128 MB DDR, VGA, TV-out.
VGA Graphics Engine NVIDIA® GeForce3 Ti200 GPU
Video Geheugen 128 MB DDR
AGP 4X / 2X / 1X
Minimum systeemeisen: Intel Pentium®, Pentium Pro®, Pentium II® & III or compatible CPUs, One available AGP slot Microsoft® Windows 98/ME/2000/NT4.0 64MB System Memory CD-ROM Drive
Prijs: € 255,-

is dit een goeie want heb nu namelijk een voodoo 5 en wil vervangen dit is alleen een stanmdaar gf3, heeft iemand misschien test of benchmark van deze kaart ??

Verwijderd

Zal heus wel van een merk zijn , Nvidia brengt iig niet de hele kaart zelf uit...

Aan de prijs te zien is het denk ik een Powercolor of een Pine ofzo...snelheid is niks minder.

Alleen slechter te overclocken etc....en de kaarten zijn kwalitatief wat minder.....daarom ook de prijs.

Voor die prijs is het altijd een goed keus vind ik...

Verwijderd

Topicstarter
kwalitatief minder je bedoelt kwa kloksnelheid ?? en overclocken hoef ik toech niet dus dat maakt opzich niet zoveel uit

maar hebben het aantal mb's dan helemaal geen inbreng lijkt me stug !!! want de meeste hebben namelijk maar 64 mb

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 21:09 schreef Sventhemen het volgende:
kwalitatief minder je bedoelt kwa kloksnelheid ?? en overclocken hoef ik toech niet dus dat maakt opzich niet zoveel uit

maar hebben het aantal mb's dan helemaal geen inbreng lijkt me stug !!! want de meeste hebben namelijk maar 64 mb
Ti 200 is zowiezo 64Mb DDR , en ze lopen allemaal standaard op 175 Mhz core en 200 mhz Memory (400 dus).

Nu hebben duurdere merken (Leadtek , Asus etc..) geheugen met minder ns (nanoseconden) dan bijv de goedkopere merken.

bijv Leadtek heeft 4 ns geheugen (wat theoretisch op 250 mhz loopt) en een B merk heeft 5 Ns geheugen (200 mhz , dus veel moeilijker over te clocken).

Voor de rest lopen ze standaard even snel , de A merken hebben vaak een wat uitgebreider pakket , maar de kaart chip is natuurlijk wel hetzelfde.

Verwijderd

[topic=305287/1/50]

Dit topic is gesloten.