Toon posts:

[PM] partitie vergroten

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de lege ruimte (b) toevoegen aan de boot disk (a)
Afbeeldingslocatie: http://www.alles.nl/~wout/pm.gif
Maar Resize en Merge werkt niet Afbeeldingslocatie: http://www.klan.nl/smilies/blond.gif (dom blondje smiley)

Verwijderd

wel ge registerd

Verwijderd

Ik weet niet of het mogenlijk is om een FAT32 partetitie bij een NTFS partetitie te plaatsen , dacht het toch van niet ;) anders formateren die zooi en dan een grote partetitie maken -------> probleem opgelost .

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dat lege gedeelte wel formatteren als NTFS, maar dan krijg ik het nog niet samengevoegd :'(

Verwijderd

Werkt 'Redistribute Free Space' ook niet dan?

Verwijderd

Topicstarter
Geloof 't niet, ik zou eens kijken...

Verwijderd

Ik heb dus precies hetzelfde probleem.
Ik heb alleen alles in FAT32 geformateerd, en als ik dus de unallocated space wil toevoegen ziet hij dit dus niet. :(
Ik kan alleen PQ7 niet in windows gebruiken hij zegt dat ik dat in dos moet doen?. :?

Verwijderd

Nogmaal, heb je wel geregistreerd? Je kunt het programma wel downloaden, en dan lijkt het of alles werkt, maar toch lekker niet :'(

Verwijderd

Anders proberen een upgrade naar PM7.1, als die er ook voor PM pro bestaat, tenminste. Ik begrijp niet dat dit bij jullie niet werkt :?, ik doe dit zovaak, en mijn partitietabel ziet er toch echt wat ingewikkelder uit.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:13
Op vrijdag 08 februari 2002 10:32 schreef Lemmeb het volgende:
ik doe dit zovaak, en mijn partitietabel ziet er toch echt wat ingewikkelder uit.
ja, en?

Verwijderd

Nog ff wat anders: heb je PM voor DOS wel geïnstalleerd? Zoals al eerder opgemerkt, moet PM opnieuw opstarten in DOS voor deze operatie, en als je PM voor DOS niet hebt aangevinkt toen je PM installeerde, zou dit dus weleens niet kunnen werken >:)

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 10:33 schreef chimo het volgende:ja, en?
relax, ik snap gewoon niet dat PM hier moeite mee heeft, zonder een fatsoenlijke foutmelding te genereren.

• chim0
PM suckt, met een botte zeis in hun nek bij die gasten van powerquest :o

doe gewoon fdisk :)

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 10:40 schreef chimo het volgende:
PM suckt, met een botte zeis in hun nek bij die gasten van powerquest :o

doe gewoon fdisk :)
fdisk sukt heb je geen reet aan, alleen goed voor het botte werk

• chim0
Op vrijdag 08 februari 2002 10:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

fdisk sukt heb je geen reet aan, alleen goed voor het botte werk
tja, maar dan moet je het ook in 1x goed doen vind ik. en partities op een schijf ben ik ook tegen btw, koop dan gewoon 2 schijven

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 10:45 schreef chimo het volgende:
tja, maar dan moet je het ook in 1x goed doen vind ik. en partities op een schijf ben ik ook tegen btw, koop dan gewoon 2 schijven
ook hier is fdisk waardeloos, laat altijd vrije ruimte over op je schijf en dat sukt. je bent dom als je fat32 gebruikt op een schijf van 60 gb met maar 1 partitie.

Verwijderd

Mja......... hier hebben de topic starter en ik wat aan..NOT! |:(

• chim0
Op vrijdag 08 februari 2002 10:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

ook hier is fdisk waardeloos, laat altijd vrije ruimte over op je schijf en dat sukt. je bent dom als je fat32 gebruikt op een schijf van 60 gb met maar 1 partitie.
hoezo?

Verwijderd

hoezo?
slack space. of hebbie daar nog nooit van gehoord?

• chim0
Op vrijdag 08 februari 2002 10:54 schreef Lemmeb het volgende:
slack space. of hebbie daar nog nooit van gehoord?
zal ik mee...

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 10:50 schreef Bepaald_iemand het volgende:
Mja......... hier hebben de topic starter en ik wat aan..NOT! |:(
Aan hetgeen ik voor deze ietwat domme discussie postte volgens mij wel. Heb je daar al naar gekeken :?

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
gebruik altijd pm for dos.. geen enkel probleem op alle tien de pc's hier.. Maar ook alles NTFS..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• chim0
http://webopedia.lycos.com/TERM/S/slack_space.html
Windows 95 OSR 2 and Windows 98 resolve this problem by using a 32-bit FAT (FAT32) that supports cluster sizes as small as 4 K for very large partitions
dus..

Verwijderd

Nee dat schoot al helemaal niet op en ga es ff een ander topic spammen AUB!!

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 10:58 schreef Bepaald_iemand het volgende:
Nee dat schoot al helemaal niet op en ga es ff een ander topic spammen AUB!!
Val jij ff lekker dood AUB, ik heb een paar serieuze antwoorden gegeven op jullie vraag, volgens mij heb je er niet eens serieus naar gekeken of ben je te dom om te begrijpen wat ik bedoel :r

Verwijderd

OW ja DIT schiet lekker op geef es ff waardevolle oplossing OW JEE great mastah! En schelden doe je maar buiten de deur zijn we allemaal NIET van gediend. En nee voor de zoveelste keer je oplossing heeft niet geholpen. sigh.....

En als je zo doorgaat komt er een slotje op voordat het een enig nuttig topic is geweest.

• chim0
ok

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 11:06 schreef Bepaald_iemand het volgende:
OW ja DIT schiet lekker op geef es ff waardevolle oplossing OW JEE great mastah! En schelden doe je maar buiten de deur zijn we allemaal NIET van gediend. En nee voor de zoveelste keer je oplossing heeft niet geholpen. sigh.....

En als je zo doorgaat komt er een slotje op voordat het een enig nuttig topic is geweest.
De oplossing is dat jij een prutser bent die er duidelijk geen kont verstand van heeft. Ga nu maar lekker weer verder achter je Pleesteetion zitten, dat is al moeilijk genoeg voor jou. Als jij niet wilt dat er een slotje opkomt, moet je vooral blijven reageren |:(. Mij kan het verder toch geen ruk schelen, het antwoord staat volgens mij in mijn derde posting. Dus òf je loopt te mekkeren, als PM zegt dat je dat in DOS moet doen WAAROM DOE JE DAT DAN GEWOON NIET :?, òf je hebt PM7 voor DOS niet geïnstalleerd en je bent dus een prutser en je moet het dus wel installeren of weer terug achter je pleesteetion kruipen :'( :'( :'(

Verwijderd

AMEN to that chimo, probleem is dat het helemaal geen waarde toevoegd. Maakt ons alleen nog maar "meer" n00b voelend. ;)

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 10:58 schreef chimo het volgende:
http://webopedia.lycos.com/TERM/S/slack_space.html
[..]

dus..
Niks 'dus..' 4kb voor partities van 60 gb is helemaal geen goed plan omdat het de boel vertraagt.

Verwijderd

Als je goed hebt gelezen zie je dat ik dat al in dos heb geprobeerd. En nee ik heb helemaal geen playstation (zo schrijf je dat trouwens). En nee ik ga niet opscheppen hoelang ik alwel niet een pc heb heeft toch geen zin. Zullen we dan spierballen gaan meten, lijkt me wel leuk spelletje voor jou. |:(

Heeft iemand anders al een oplossing. pls

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 11:19 schreef Bepaald_iemand het volgende:
Als je goed hebt gelezen zie je dat ik dat al in dos heb geprobeerd.
Dat valt dus echt niet op te maken uit dat brakke nederlands van je, lees het zelf nog maar een keer terug.
Heeft iemand anders al een oplossing. pls
Ja terug naar je pleesteetion

btw je nieuwe beste vriendje chimo begon zelf met flamen en ik ga lekker door want ik leer op dit hele kutforum toch geen reet meer door n00bs zoals jij.

• chim0
ok ok, nu is het genoeg! :(

we moeten streven naar een leefbaar nederland :) en oplossingen zoeken met elkaar, dus iedereen chill

registreer dat fucking PM, resize die partitie en stfu! :D

Verwijderd

Vraag es of me dat boeit?.
Ben je moe met jezelf ofzow?.
En dan nog maar een keer voor het geval dat je het niet gelezen hebt ik heb geen Playstation (zo schrijf je dat trouwens weer). btw ik leer een helehoop, vooral nieuwe scheldwoorden door jou DAS lekker leerzaam. roflmao
Anyway heb je nog bruikbare oplossing onder je stortvloed van opgekropte frustratie?

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 11:30 schreef chimo het volgende:
ok ok, nu is het genoeg! :(

we moeten streven naar een leefbaar nederland :) en oplossingen zoeken met elkaar, dus iedereen chill

registreer dat fucking PM, resize die partitie en stfu! :D
Oke oke chill, Lemmebje gaat ook chillen :) iedereen prettige dag nog verder en veel succes met dit topic.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ik heb er geen problemen mee, ik gebruik alleen de dos versie (vanaf de "rescue" disks), werkt veel makkelijker dan de windows versie. (mijn mening)

Verwijderd

Topicstarter
HE STELLETJE LAMERS,
ga ergens anders lopen flamen, straks mijn topic op slot door een stelletje pubers.
Als je geen oplossing hebt post dan niet...

Verwijderd

Och och och stelletje kleine kleuter , kunnen niet eens een fatsoendelijk sociaal gesprek met elkaar beginnen .....erg zielig hoor :(

• chim0
Op vrijdag 08 februari 2002 15:24 schreef WoUtoMatiC het volgende:
HE STELLETJE LAMERS,
ga ergens anders lopen flamen, straks mijn topic op slot door een stelletje pubers.
Als je geen oplossing hebt post dan niet...
ach gossie, wil je een zakdoekje? je oplossing is al meerdere malen gepost... stop wining

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 16:09 schreef chimo het volgende:
ach gossie, wil je een zakdoekje? je oplossing is al meerdere malen gepost... stop wining
Precies, vind ik ook. WoUtoMatiC, als je het topic een schop wilde geven, had je dat ook wel op een normale manier kunnen doen ipv uren te laat te beginnen met huilebalken.

Verwijderd

Topicstarter
HUH HUH
Wie loopt hier nou te huilebakken ^^^^
:)

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 17:37 schreef WoUtoMatiC het volgende:
HUH HUH
Wie loopt hier nou te huilebakken ^^^^
:)
Heb jij er eigenbelang bij, dat je topic inderdaad een slotje krijgt? Daar lijkt het namelijk wel op. Weet je wat: krijg jij ook ff een hele ernstige ziekte ofzo, kanker, AIDS, cholera, touwtering of longkaas. Ik dacht dat ik dom was (ja, dat ben ik inderdaad), maar er zijn altijd mensen die nog dommer zijn. De heer WoUtoMatiC is hier een lichtend voorbeeld van.

Ohja, dit was voorlopig m'n laatste post, wegens andere verplichtingen, ik hoop voor je dat het alsnog een succes wordt.

Verwijderd

Wat doet deze thread nog open?

a)
Maak de rescue disks aan

b)
reboot mbv de rescue disks

c)
doe wat je met PM7 wilde doen.

Als je de demo hebt gedownload kan ie inderdaad wijzigen wat ie wil, maar deze acties zijn niet door te voeren.

Verwijderd

Chillen chillen chillen in een bubbelbad :+

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42

Exirion

Gadgetfetisjist

RTFM die bij PM geleverd wordt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.