Ik wil de lege ruimte (b) toevoegen aan de boot disk (a)

Maar Resize en Merge werkt niet
(dom blondje smiley)

Maar Resize en Merge werkt niet
(dom blondje smiley)

(dom blondje smiley)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja, en?Op vrijdag 08 februari 2002 10:32 schreef Lemmeb het volgende:
ik doe dit zovaak, en mijn partitietabel ziet er toch echt wat ingewikkelder uit.
Verwijderd
Verwijderd
fdisk sukt heb je geen reet aan, alleen goed voor het botte werkOp vrijdag 08 februari 2002 10:40 schreef chimo het volgende:
PM suckt, met een botte zeis in hun nek bij die gasten van powerquest
doe gewoon fdisk
tja, maar dan moet je het ook in 1x goed doen vind ik. en partities op een schijf ben ik ook tegen btw, koop dan gewoon 2 schijvenOp vrijdag 08 februari 2002 10:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
fdisk sukt heb je geen reet aan, alleen goed voor het botte werk
Verwijderd
ook hier is fdisk waardeloos, laat altijd vrije ruimte over op je schijf en dat sukt. je bent dom als je fat32 gebruikt op een schijf van 60 gb met maar 1 partitie.Op vrijdag 08 februari 2002 10:45 schreef chimo het volgende:
tja, maar dan moet je het ook in 1x goed doen vind ik. en partities op een schijf ben ik ook tegen btw, koop dan gewoon 2 schijven
hoezo?Op vrijdag 08 februari 2002 10:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
ook hier is fdisk waardeloos, laat altijd vrije ruimte over op je schijf en dat sukt. je bent dom als je fat32 gebruikt op een schijf van 60 gb met maar 1 partitie.
zal ik mee...Op vrijdag 08 februari 2002 10:54 schreef Lemmeb het volgende:
slack space. of hebbie daar nog nooit van gehoord?
Verwijderd
Aan hetgeen ik voor deze ietwat domme discussie postte volgens mij wel. Heb je daar al naar gekekenOp vrijdag 08 februari 2002 10:50 schreef Bepaald_iemand het volgende:
Mja......... hier hebben de topic starter en ik wat aan..NOT!
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
dus..Windows 95 OSR 2 and Windows 98 resolve this problem by using a 32-bit FAT (FAT32) that supports cluster sizes as small as 4 K for very large partitions
Verwijderd
Val jij ff lekker dood AUB, ik heb een paar serieuze antwoorden gegeven op jullie vraag, volgens mij heb je er niet eens serieus naar gekeken of ben je te dom om te begrijpen wat ik bedoelOp vrijdag 08 februari 2002 10:58 schreef Bepaald_iemand het volgende:
Nee dat schoot al helemaal niet op en ga es ff een ander topic spammen AUB!!
Verwijderd
Verwijderd
De oplossing is dat jij een prutser bent die er duidelijk geen kont verstand van heeft. Ga nu maar lekker weer verder achter je Pleesteetion zitten, dat is al moeilijk genoeg voor jou. Als jij niet wilt dat er een slotje opkomt, moet je vooral blijven reagerenOp vrijdag 08 februari 2002 11:06 schreef Bepaald_iemand het volgende:
OW ja DIT schiet lekker op geef es ff waardevolle oplossing OW JEE great mastah! En schelden doe je maar buiten de deur zijn we allemaal NIET van gediend. En nee voor de zoveelste keer je oplossing heeft niet geholpen. sigh.....
En als je zo doorgaat komt er een slotje op voordat het een enig nuttig topic is geweest.
Verwijderd
Verwijderd
Niks 'dus..' 4kb voor partities van 60 gb is helemaal geen goed plan omdat het de boel vertraagt.Op vrijdag 08 februari 2002 10:58 schreef chimo het volgende:
http://webopedia.lycos.com/TERM/S/slack_space.html
[..]
dus..
Verwijderd
Verwijderd
Dat valt dus echt niet op te maken uit dat brakke nederlands van je, lees het zelf nog maar een keer terug.Op vrijdag 08 februari 2002 11:19 schreef Bepaald_iemand het volgende:
Als je goed hebt gelezen zie je dat ik dat al in dos heb geprobeerd.
Ja terug naar je pleesteetionHeeft iemand anders al een oplossing. pls
Verwijderd
Verwijderd
Oke oke chill, Lemmebje gaat ook chillenOp vrijdag 08 februari 2002 11:30 schreef chimo het volgende:
ok ok, nu is het genoeg!
we moeten streven naar een leefbaar nederlanden oplossingen zoeken met elkaar, dus iedereen chill
registreer dat fucking PM, resize die partitie en stfu!
Verwijderd
ach gossie, wil je een zakdoekje? je oplossing is al meerdere malen gepost... stop winingOp vrijdag 08 februari 2002 15:24 schreef WoUtoMatiC het volgende:
HE STELLETJE LAMERS,
ga ergens anders lopen flamen, straks mijn topic op slot door een stelletje pubers.
Als je geen oplossing hebt post dan niet...
Verwijderd
Precies, vind ik ook. WoUtoMatiC, als je het topic een schop wilde geven, had je dat ook wel op een normale manier kunnen doen ipv uren te laat te beginnen met huilebalken.Op vrijdag 08 februari 2002 16:09 schreef chimo het volgende:
ach gossie, wil je een zakdoekje? je oplossing is al meerdere malen gepost... stop wining
Verwijderd
Heb jij er eigenbelang bij, dat je topic inderdaad een slotje krijgt? Daar lijkt het namelijk wel op. Weet je wat: krijg jij ook ff een hele ernstige ziekte ofzo, kanker, AIDS, cholera, touwtering of longkaas. Ik dacht dat ik dom was (ja, dat ben ik inderdaad), maar er zijn altijd mensen die nog dommer zijn. De heer WoUtoMatiC is hier een lichtend voorbeeld van.Op vrijdag 08 februari 2002 17:37 schreef WoUtoMatiC het volgende:
HUH HUH
Wie loopt hier nou te huilebakken ^^^^
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()