Een pessimist is een realistische optimist
Met alle goede wil kan ik geen enkele reden bedenken waarom dat in dit forum zou moeten???Op dinsdag 05 februari 2002 20:10 schreef BAVAROIS het volgende:
Topic zegt genoeg, bij mij werkt ICQ vanaf 15:00 niet meer
Ben ik de enige?
Hier werkt ICQ ook okay. Misschien dat je ook zou moeten melden wat er niet werkt?
Verwijderd
Verwijderd
Geen Chello, ADSL Planeet Internet. en geen problemenOp dinsdag 05 februari 2002 20:14 schreef Sinterklaas het volgende:
Bij mij werkt het ook voor geen meter. Bij Exiron ook niet. Hebben jullie toevallig ook a2000/chello?
En je bent idd niet online Sint
Verwijderd
In Amsterdam
Uhm is toch nieuws???Op dinsdag 05 februari 2002 20:12 schreef Helsie het volgende:
[..]
Met alle goede wil kan ik geen enkele reden bedenken waarom dat in dit forum zou moeten???
Hier werkt ICQ ook okay. Misschien dat je ook zou moeten melden wat er niet werkt?
Verwijderd
jepOp dinsdag 05 februari 2002 20:14 schreef Sinterklaas het volgende:
Bij mij werkt het ook voor geen meter. Bij Exiron ook niet. Hebben jullie toevallig ook a2000/chello?
UPC chello zuigt
die site server van hun is ook al klote de laatste paar dagen
en 's avonds knalt wel vaker de verbinding eruit
ik betaal mooi niet
Verwijderd
Verwijderd
Chello@Adam en ICQ = downOp dinsdag 05 februari 2002 20:14 schreef Sinterklaas het volgende:
Welk nummer bel je dat je er binnen 2 uur doorkomt???????Op dinsdag 05 februari 2002 20:38 schreef Sinterklaas het volgende:
Ik heb ze net gebeld. ICQ supporten ze niet. Ik vroeg of hij het toch bij TD kon neerleggen en dat zou hij doen, dus we merken het wel.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Maar als ICQ niet werkt dan werkt het helemaal niet. ICQ werkt of werkt niet. ICQ heeft maar 1 server namelijk.Op dinsdag 05 februari 2002 20:49 schreef Sepans het volgende:
Enkele kaazvanhema/wannabee (of hoe die club ook mag heten) hebben ook problemen, dus het lijk mij meer aan ICQ te liggen.
Verwijderd
Maar die kan:Op dinsdag 05 februari 2002 20:56 schreef Afketser het volgende:
[..]
Maar als ICQ niet werkt dan werkt het helemaal niet. ICQ werkt of werkt niet. ICQ heeft maar 1 server namelijk.
- overbelast zijn;
- dubbele pack toewijzingen maken (bijv. oud&nieuw 2001)
Alles werkt hier perfect (naar maatstaven van Chello dan heOp dinsdag 05 februari 2002 20:39 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Chello@Adam en ICQ = down
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Verwijderd
Hij is niet lief vandaag.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
deed het nog wel tot in iedergeval 16:50
maarja haarlem schijnt qua chello achter te lopen op A'dam.
afgelopen zondag chello A'dam plat, op maandag ochtend + deel middag in haarlem plat.
Van klussen krijg je grijze haren
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Ja, dat kan allemaal.. maar dan zou iedere ICQ gebruiker er last van hebben. Ik kan je zeggen dat ik nog nooit last heb gehad met ICQ. Dat komt door mijn goede Internetverbinding.Op dinsdag 05 februari 2002 20:58 schreef Sepans het volgende:
[..]
Maar die kan:
- overbelast zijn;
- dubbele pack toewijzingen maken (bijv. oud&nieuw 2001)
Verwijderd
...Ik kan je zeggen dat ik nog nooit last heb gehad met ICQ. Dat komt door mijn goede Internetverbinding.
juist.
>> Close Topic